Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

ja slyszalem ze uniwersalnie sie sa tak dokladne jak nowe

 

moim zdaniem lepiej kupic dobra za te 250/300zl i miec swiety spokoj bo ona to bedzie chodzila i chodzila bez problemow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej kupić oryginał i mieć Święty spokój niż później się zastanawiać czy 2-gi raz rozbierać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pudełku trzeba by dojść co to za cudo jest TUTAJ

Głębszy monitoring allegro może przynieść lepsze skutki.

Daniel te z Twojego linku są tańsze niż Maxgear..trochę podejrzane.

Te z mojego to jakiś zleżały stan...sądząc po sztukach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lepiej kupić oryginał i mieć Święty spokój niż później się zastanawiać czy 2-gi raz rozbierać...

 

Nie stać mnie na oryginał to raz i dwa, nic nie trzeba rozbierać, wystarczy wejść pod samochód. Ja wiem że ori byłoby najlepszym wyjściem ale patrz punkt pierwszy.

Włodek ta z twojego linku byłaby dobra gdyby nie to że jest do silnika 1.8, a może to nie ma znaczenia? I jeszcze jedno pytanie do Ciebie: gwint we wszystkich sondach vw jest taki sam?

Tutaj jest niby dla mojego modelu albo takal? Na tej aukcji zdaje się taka sama...

Bosch jest po tyle..

Ale czemu tu nowy bosch kosztuje tylko tyle?

 

Kwestią wyjaśnienia: sondę mam uwaloną odkąd go mam czyli 6 lat a teraz mnie naszło żeby zrobić z tym porządek ale chciałbym dobrze wydać pieniądze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie stać mnie na oryginał ...

Racja. W swojej B3 też wymieniałem lambdę, kupiłem jakiś włoski zamiennik w cenie ok 70zł, niestety nazwy nie pamiętam. Sonda spisywała się bez zarzutu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale dlaczego we wszystkich tych aukcjach piszą że sonda przed katalizator jak w 2E jest w katalizatorze...???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie stać mnie na oryginał to raz i dwa, nic nie trzeba rozbierać, wystarczy wejść pod samochód.

 

99% przypadkow konczy sie urwaniem gwintu i musem spawania tego, wiec nie jest tak latwo jak sie wydaje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
byłaby dobra gdyby nie to że jest do silnika 1.8, a może to nie ma znaczenia?

Nie ma żadnego znaczenia...nawet numery są te same co ta znaleziona przez Ciebie.

Nawet w fordach w tamtych latach gwinty były takie same.

 

Ale czemu tu nowy bosch kosztuje tylko tyle?

Ja boscha na allegro wyrwałem za coś poniżej 100 zł...dlatego brałbym w ciemno tą za 135 zł.

Tania bo jak widzę jest tylko jedna.

W opisie jest 0 258 003 182 a na zdjęciu 0 258 003 181.

Nr 258 003 181 jest dedykowany do 2,0 wg TEGO katalogu.

Najważniejsza jest środkowe oznaczenie czyli ile ma kabelków..ostatnie to wtyczka i kabel

 

ale dlaczego we wszystkich tych aukcjach piszą że sonda przed katalizator jak w 2E jest w katalizatorze...???

W katalizatorze ale przed porcelaną...nowsze auta mają po dwie sondy.

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włodek, jeszcze jedno pytanie ;)

Wiem jaka mamy wtyczkę do sondy ale czy masa idzie dalej w wiązce czy jest przykręcana osobno do budy? Pamiętasz może?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy masa idzie dalej w wiązce czy jest przykręcana osobno do budy? Pamiętasz może?

No u mnie jest dokładnie jak na focie...od sterownika idą cztery kable potem za wtyczka masa przykręcona jest obok wspornika wtyczki i na sondę idą trzy kable.....

U Ciebie inaczej być nie może jeśli masz katalizator przykręcany na flanszy do dwururki.

Nasze roczniki nie potrzebują długiego kabla bo wspornik-wtyczka jest nisko, młodsze maja ponoć wyżej umieszczoną wtyczkę.

W linku wcześniej jest katalog i tam jest opisane jaki silnik-rocznik ma konkretnie czy trzy czy cztery kable na samej sondzie.

Popros sprzedawcę tego al'a>boscha aby Ci przesłałfaktyczne zdjecie sondy a nie jakiś obrazek z katalogu.

2700746993

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to wygląda na to, że by pasowała plug & play.

 

Popros sprzedawcę tego al'a>boscha aby Ci przesłałfaktyczne zdjecie sondy a nie jakiś obrazek z katalogu.

2700746993

Zdjęcia są na dole aukcji, dla mnie wygląda jakby była używana ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włodek, dla pewności wklejam zdjęcie mojej wtyczki od sondy, dobrze widzę że masa jest osobno na budzie?

2012-10-20 17.33.28.jpg

 

No i sprzedawca kategorycznie twierdzi że do mojego modelu ta sonda nie pasuje ;)

Czekam na maila bo twierdzi że zaproponuje mi coś innego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dobrze widzę że masa jest osobno na budzie?

Jest dokładnie jak ta z aukcji....z wtyczki od strony sondy kabelek idzie na masę....

Skoro gość twierdzi ze ta nie będzie pasować do 2,0 to widzę że ma swój indywidualny katalog części zamiennych....lub po prostu sondę już sprzedał.

Przeglądałeś katalog boscha?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :ok:

Przeglądałeś katalog boscha?

 

Tak, napisałem mu że wg katalogu to właśnie że pasuje do mojego motoru, czekam na odpowiedź ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem tą sondę, zamontowałem i działa :ok:

Dzięki Włodek za pomoc bo pewnie by mi wcisnął taką samą w innej cenie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od 2006r kupuje i zakładam uniwersalne sondy Boscha 4 przewodowe za 85zł z allegro np. Motoplakor. Sprawują się idealnie! Spalanie wraca do normy, wyniki z pomiarów CO2, lambdy itp. książkowe, silnik pracuje bez najmniejszych problemów. Począwszy od Yarisa, przez Fieste, Passaty, aż w moim Corrado G60 (205KM/265Nm) wszystko gra na tych sondach. Nie ma co kombinować, przepłacać itp. Należy dobrze wykonać wiązkę, dobrać moc grzałki, a wtedy niczym się taka uniwersalna nie rożni od dedykowanej, która ma te same parametry grzałki, zakres pomiarowy.

Edytowane przez DarekS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie problem jest nastepujacy , pasek po wymianie sondy na bosha ori część , stara miała zle wskazania z resztą pqliwo tez w oczach ubywalo , po wymianie przez okolo 1000km było ok spalanie eleganckie i po "przejściu" ze sterowania niebieskiego czujnika na " sterowanie" sonda występuje problem mianowicie prze pewien czas auto delikatnie zamula - potrzebuje około 1sek czasu po wcisnieciu gazu żeby zacząć ciągnąć , dodatkowo spalanie wzrosło nieznacznie ale wzrosło , zauważyłem też ktoregos razu ze jak auto stalo zgaszone ale ja swiatlach pozycyjnych przez okolo 30minut problem ten nie wystepuje. - Czy to zbieg okoliczności ? Dodam ze sonda posiadała jeden kabel idący do sondy a z drugiej strony zakończony wtyczka z której dodatkowo wychodził jeszcze jeden kawałek kabla z zakończeniem oczkowym tak jakby dodatkowa masa , czy nie podlaczenie go może mieć znaczenie ? W moim pasku nie hylo wejscia na wtyczke od sondy - był tylko kawałek kablaw który wpieta była stara sonda więc wpialem w to samo miejs

 

Dodam ze dwukrotnie poprawianie polaczenie wszystkich kabli dla pewności także ten blad raczej można wykluczyć

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony regulamin pkt 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po "przejściu" ze sterowania niebieskiego czujnika na " sterowanie" sond

 

 

rozwiń swoją "myśl"

 

 

 

zauważyłem też ktoregos razu ze jak auto stalo zgaszone ale ja swiatlach pozycyjnych przez okolo 30minut problem ten nie wystepuje

 

oświetlenie do sondy, wtrysku czy czujników temp. i innych nic nie ma . Chyba, że masz namieszane w elektryce, ale to można raczej wykluczyć/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to ze jak silnik jest zimny sterowanie dawką jest niebieskiego czujnika a jak sie rozgrzeje od pewnej temperatury dane podaje sonda , tak mi to na chłopski rozum ktoś kiedyś wytłumaczył , odnośnie elektryki na pewno nic tam nie było namieszane , dlatego mówię ze może być to zbieg okoliczności , jestem ciekaw czy czasami nie powinna być tam podłączona przypadkiem jakaś dodatkowa masa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności