wojtekmax Zgłoś #521 Napisano 5 Lutego 2012 Kolego nie o to chodziło. Wiadomo, że te czujniki to 2w1 jeden na deskę jeden na ecu. Chodzi o to czy klimatronik korzysta z niego i vag czy vag z innego czujnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #522 Napisano 5 Lutego 2012 Może moja wypowiedz kogoś uspokoi Dziś miałem trasę dom- kraków - tu godzinna przerwa - i kraków - dom. Odległośc w jedna strone to jakieś 60 kilometrów. Temperatura zewnetrzna -14 stopni według klimatronika i wszec obecnych termometrów dookoła Z rana (-16) dopiero po przejechaniu około 15 kilometrów na blacie ujrzałem magiczne 90*C Ale co z tego jak i tak wiem że tam tylu nie ma. powrót do domu... Wsiadam i widzę 50*C ;D Nie było to dla mnie zaskoczeniem.... w końcu każdy by zmarzł na takiej pogodzie... nawet silnik ;D Ale zaraz po przejechaniu... ja wiem... może 4-5 kilometrów znowu widzę upragnione 90*C ;D Morda więc ucieszona Ostatnie 15 km.... pomyślałem - niech się konie wybiegają ;D 3 tys i wzwyż aż do odcinki... (tu się zdziwiłem jak samochód przestał przyspieszać przy 120 km/h na 3 biegu myslałem że kapkę dłuzsza ta trójka ) Dojechałem.... ufff.. aż ja się zagrzałem ;D na zegarach pieknie 90*C . Lece po laptopa... Zanim znalazłem kabel to postał na jałowych ze 3 minuty ale z włączonym nawiewem. No ale podłączam uparcie ;D i widzę marne 82*C . i myslę... dałem w palnik a on nawet się nie zgrzał. I tu nie wiem skąd takie moje zacięcie szukania problemu... ale otworzyłem maske ;D waz górny od chłodnicy mógłbym trzymać godzinę a i tak bym się nie oparzył zbiorniczek wyrównawczy taki sam. dodam iż 2 miesięce... może 3 miesiące temu wymieniłem termostat na ori z ASO (106 zł jak mnie pamiec nie myli). Świeczki od grzania płynu (te 3 szt) sprawne ;D ba! nawet się załączają z rana bo sprawdzałem i moja teoria.... W naszych dieselkach nigdy nie bedzie tak szybkiego ciepła jak ma to miejsce w benzynie. czemuż to tak ? ano dlatego że paliwo jest spalane bardziej optymistycznie. Diesel przynosi nam więcej mocy a nie jak benzyniak który przepalając paliwo wyrzuca znaczną częśc energi (jako ciepło) rurą wydechowa noooo wiecie o co chodzi pozdrawiam cieplutko... wojtek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekmax Zgłoś #523 Napisano 5 Lutego 2012 Dokładnie Wojtku jest tak jak piszesz pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golyl Zgłoś #524 Napisano 5 Lutego 2012 śledzę temacik już dość chwile objawy mam te same przy okazji wymiany miski zmieniłem termostat (sprawdzony przed założeniem) temp bez ogrzewania dochodzi do 90 ale jak tylko dam 3 lub 4 bieg wentylatora na climatronicu spada do okolo 70-80 zależy czy jadę spokojnie przez miasto czy trasa dłużej się nagrzewa już myślałem ze coś jest nie teges ale rozmawiałem ze swoim szwagrem od 2 lat ma A4 z tym samym silnikiem długo wałkował temat na różnych forach audi i wyczytał tyle ze jeżeli temp z climatronica pokazuje dobra temp to jest ok a wskaznik na desce pokazuje mu swoje czyli żadko osiąga 90(tylko miasto) więc rozumie ze mam sprawdzić co wskazuje na 45. w climatronicu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dapro Zgłoś #525 Napisano 5 Lutego 2012 u mnie jak jest temperatura +5 stopni to 90 ma po 8km teraz zeby dojsc przy minis 15 trzeba okolo 15km i uwazam to za normalne, na postaju nawet przy takim mrozie wskazowka nie opada Już sam nie wiem jak jest z tym nagrzewaniem. U mnie od dłuższego czasu były problemy, wczoraj wymieniłem termostat, dziś temp -16 i dopiero po 15 km na zegarach 90 stopni - za jakiś czas wrzucam na luz i.....temp zaczyna spadać (ogrzewanko mam oczywiście włączone) sam już nie wiem, czy coś jest zepsute (bo termostat widać, niepotrzebnie zmieniony), czy po prostu przy takich temperaturach na zewnątrz i włączonym ogrzewaniu tak ma być... Podsumowując: u mnie dochodzi do 90 stopni ale baaardzo długo, jak puszczę na luz np. z górki lub na postoju to temp. spada czasem nawet o jedną kreskę. Ma ktoś jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekmax Zgłoś #526 Napisano 5 Lutego 2012 Na luzie zawsze ci spadnie przy takich temp. na zewnątrz. U mnie tez nowy termostat i sprawdzany przed zamontowaniem. Tak grzeją się nasze dizelki w duże mrozy i tyle. Nie wiem po co jedziesz na luzie, wtedy auto więcej spala niż na biegu z zdjętą nogą z gazu. W cieplejsze dni panowie wszystko się wyklaruje teraz naprawdę nie ma czego szukać tylko jeździć. Ważne co by nawiewem ciepło leciało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #527 Napisano 5 Lutego 2012 Chodzi o to czy klimatronik korzysta z niego i vag czy vag z innego czujnikaTak, korzysta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dapro Zgłoś #528 Napisano 5 Lutego 2012 Na luzie zawsze ci spadnie przy takich temp. na zewnątrz.U mnie tez nowy termostat i sprawdzany przed zamontowaniem. Tak grzeją się nasze dizelki w duże mrozy i tyle. Nie wiem po co jedziesz na luzie, wtedy auto więcej spala niż na biegu z zdjętą nogą z gazu. W cieplejsze dni panowie wszystko się wyklaruje teraz naprawdę nie ma czego szukać tylko jeździć. Ważne co by nawiewem ciepło leciało. Normalnie nie jeżdżę na luzie, zawsze hamuję biegami (paliwo przeca drogie hehe) tu chodziło tylko i wyłącznie o sprawdzenie tego nowego termostatu A z nawiewu zawsze ciepelko leci... Czyli na to wychodzi, że "ten typ tak ma" Poczekamy na wyższe temperatury - podobno już za tydzień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serce74 Zgłoś #529 Napisano 5 Lutego 2012 U mnie to norma 80-90 stopni C. Szybko się nagrzewa i solidnie grzeje wnętrze. A czy to trwa 5 czy 15 minut zależy od temperatury na zewnątrz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #530 Napisano 5 Lutego 2012 Jest zima, więc musi być zimno i temp. na postoju będzie spadała. Normalna rzecz, nie trzeba się martwić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #531 Napisano 5 Lutego 2012 Wydajność pompy wody na wolnych obrotach spada i najzwyczajniej normalnym objawem jest,że przy panujących mrozach temperatura spada,mroźne powietrze robi swoje.Zasłońcie sobie dolny wlot powietrza pod tablicą rej.zaślepką,a różnicę zobaczycie;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość herne Zgłoś #532 Napisano 6 Lutego 2012 U mnie z kolei przy obecnych mrozach (-15°C do -20°C) wskaźnik temperatury po kilkunastu minutach jazdy ledwo co się podnosi do 1/4. Dopiero przy jeździe obwodnicą i chwili zatrzymania wskaźnik podniósł się tak do 60-70°C, przy ruszeniu po chwili opadł do 1/4. Przy krótkich jazdach po kilka minut wskazówka nawet nie drgnie. Poza tym żadnych problemów nie zaobserwowałem, z nawiewów o chwili leci ciepłe powietrze zarówno w trybie econ jak i na klimie... Wina termostatu czy czegoś innego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermit Zgłoś #533 Napisano 6 Lutego 2012 jestem stałym bywalcem tego tematu i przymierzam sie do ostatniej deski ******* czyli wymiany czujnika g2/g62 wie ktos moze jaki czujnik g2/g62 idzie do mojego sinika,w sklepie gosc mi podał ze orginał jest zielony półokragły a gdy zajrzalem do mnie jest niebieski kwaratowy jak ktos wie jaki ma byc i zna moze nr to niech ktos podrzuci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidaaa Zgłoś #534 Napisano 7 Lutego 2012 Witam Was A ja mam takie pytanie....jak auto stoi na wolnych obrotach,i zalaczycie klime na econ i na 5 bieg i temp na HI,jakie wam dmucha powietrze--letnie,ciepłe,gorące,parzy w reke....klapy ustawione na kabine Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RS7 Zgłoś #535 Napisano 7 Lutego 2012 (edytowane) sprawdze i dam znać. Edytowane 7 Lutego 2012 przez RS7 przeczytałem post nie z ostatniej aktualnej strony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor23 Zgłoś #536 Napisano 7 Lutego 2012 @kermit http://www.google.pl/search?q=059+919+501+A&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo286 Zgłoś #537 Napisano 7 Lutego 2012 gosc mi podał ze orginał jest zielony półokragły a gdy zajrzalem do mnie jest niebieski kwaratowy Na 100% ma być kwadratowy, wszystkie PD-ki w B5(FL) mają kwadratowy. PS: na Twoim miejscu poszedłbym do ASO po ten czujnik, będziesz miał spokojne sumienie że zrobiłeś wszystko co mogłeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor23 Zgłoś #538 Napisano 7 Lutego 2012 (edytowane) @Przemo286 to mój wymieniony na pewno na 100% ???? http://www.google.pl/search?q=059+919+501+A&hl=pl&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl:official&prmd=imvnsfd&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=fuAwT-OuJI3u-gae4IXWBQ&ved=0CDsQsAQ&biw=1138&bih=505 Edytowane 7 Lutego 2012 przez gregor23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo286 Zgłoś #539 Napisano 7 Lutego 2012 @Przemo286 to mój wymienionyna pewno na 100% ???? :respect Zadzwoniłem przed chwilą do ASO bo byłem przekonany że mam rację... Zgadza się gregor23 w '99 była zmiana z kwadratowego na półokrągły. Z kolei u ojca w AWX jest znowu kwadratowy... W każdym razie a gdy zajrzalem do mnie jest niebieski kwadratowy koledze potrzebny kwadratowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BigLou Zgłoś #540 Napisano 7 Lutego 2012 Ale posiadam też B5 lifting ;] w kombi więc nie wiem chłopie o co ci chodzi ;] akurat pisałem o b5 nie o b3;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach