benoos Zgłoś #241 Napisano 1 Lipca 2010 (edytowane) Cytat:Napisał Matyk Zobacz post Czy kabelkiem vag com KKL można sprawdzić (oryginalny) przebieg ?? Nie ma takiej możliwości. Polski VAG 4.9 ma funkcję odczytu EEPROM silnika, pisałem o tym wcześniej, potem można rozkodować przebieg z odczytanej pamięci EDC, robiłem to kablem KKL ... ale jak ktoś chce na łatwiznę, że odrazu odczytać przebieg kablem KKL, to się nie da Edytowane 1 Lipca 2010 przez benoos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazbasi Zgłoś #242 Napisano 15 Sierpnia 2010 B6 nie sprawdzałem, więc bardzo możliwe, że masz rację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #243 Napisano 7 Października 2010 Powiedzcie mi odczytałem w A4 TDI z 1999 r. przebieg za pomoca Sedrisa i wyszło na vcds 231 tyś a na szafie jest 234, czyli można domniemywac że przebieg realny?? W moim pasku wyszło na kompie 208400 a na szafie jest 208200 to prawie idealnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #244 Napisano 7 Października 2010 Wszystko w jak najlepszym porządku. Ross Tech przyjmuje tolerancję do 5% w różnicach przebiegu i tutaj, jak łatwo policzyć wartość tak nie została w żaden sposób przekroczona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #245 Napisano 7 Października 2010 No to cud, że trafiłem A4 tdika w niemcowni z 99 z nie kreconym licznikiem i to od Turasa, tanio bestii nie sprzedam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #246 Napisano 7 Października 2010 Może tak, w EDC15/16 można też korygować... I to prostym sprzętem chociażby z Allegro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #247 Napisano 7 Października 2010 Nie zdążył, ledwo ją kupił pod luksemburgiem i wjechal do Berlina i ja ją wziełem, nawet kompletu 2 kół na alu nie wyjął ksiązke serwisową też mam Ostatni wpis ma rok temu przy 211, drugi właściciel nakrecił 70 tysiecy od 2007 Tak czy siak farcik widze Po za tym, że uwalony jest potenjometr wskaznika paliwa i pokazuje cały czas pełny ale to już wiem co zrobić Sorry za offtopa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #248 Napisano 7 Października 2010 No to skoro znasz tak szczegółową historię, to tylko pogratulować zakupu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazbasi Zgłoś #249 Napisano 29 Października 2010 bardziej podejrzany jest dla mnie ten przebieg w passacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermitos Zgłoś #250 Napisano 15 Listopada 2010 (edytowane) Takie pytanie mam, odczytałem sobie eeprom i chciałem sprawdzić licznikiem 4.5 po wybraniu opcji vw/passat b5vdo v1 mam 48560 a v2 905360, oba są niemożliwe więc pytanie jaką opcję powinienem wybrać? auto b5fl 1,9tdi pd 130 ps 2001 rok. Najbardziej z możliwych wydaje się być b6vdo v2 który pokazuje ok.50 tys więcej niż na liczniku(234000). Czy może powinienem użyć opcji VAG EDC15 24c04? Edytowane 15 Listopada 2010 przez kermitos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #251 Napisano 15 Listopada 2010 Pytanie takie. Po co szukasz w liczniku, wszystko co trzeba widać na nim? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermitos Zgłoś #252 Napisano 15 Listopada 2010 Licznik to nazwa programu a szukam eepromie sterownika silnika i chyba faktycznie chodzi o opcję vag edc15, ponieważ wtedy podświetla się zawartość taka jaką kiedyś w innym poście przedstawiałeś jako zawierającą przebieg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #253 Napisano 15 Listopada 2010 Licznik to nazwa programu Poważnie? :D szukam eepromie sterownika silnika To wiem teraz, a wcześniej napisałeś: odczytałem sobie eeprom Nie napisałeś czego eprom... po wybraniu opcji vw/passat b5vdo v1 To jest oznaczenie typu licznika nie sterownika silnika. Więc pisz precyzyjniej, a wszystko będzie jaśniejsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermitos Zgłoś #254 Napisano 15 Listopada 2010 To jest oznaczenie typu licznika nie sterownika silnika. Więc pisz precyzyjniej, a wszystko będzie jaśniejsze. Faktycznie jakoś nie dotarło to do mnie i pewnie dlatego coś mi z tą opcją nie pasowało, ale człowiek uczy się całe życie, a ja jestem zupełnie nowy w tej dziedzinie , dzięki za zwrócenie uwagi. W każdym razie opcja odczytu edc jest ok i mam licznik cofnięty o ok 100k. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazbasi Zgłoś #255 Napisano 9 Grudnia 2010 standard. ciesz sie, ze tylko tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nastar Zgłoś #256 Napisano 14 Grudnia 2010 takie pytanie mi się nasuwa po pierwszych doświadczeniach z VCDS 912: czy "korekta" stanu licznika przez nieuczciwego sprzedawcę nie spowoduje zmiany numeru WSC ? Można by po tym domyślić się, że coś było grzebane a jak to jeszcze akurat "Odometer" to już cieplej... Ale może za bardzo upraszczam ? BTW - jest jakiś spis numerów WSC aby można było dojść po nim jakie to ASO grzebało ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #257 Napisano 14 Grudnia 2010 Już gdzieś pisałem o tym, zwykle w kręconej szafie jest WSC 00000 Ale 00000 jest też jak ktoś np. przekoduje licznik i ma ustawiony taki wsc Poza tym WSC można w banalny sposób zmienić na dowolny numer, takze tym bym się nie sugerował. WSC 00000 może wzbudzić podejrzenia, ale o niczym nie przesądza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość okinoi Zgłoś #258 Napisano 15 Grudnia 2010 Cześć, Posiadam polo przejściówka z 2001r 1.4tdi na pompowtryskach, dam rade odczytać przebieg zwykłym kabelkiem vag OBD II i programem vag-com 409-1 ? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #259 Napisano 15 Grudnia 2010 VAG-COMeme 409.1 bądź 311.2 nie sprawdzisz przebiegu w sterowniku. Można Commanderem 1.4 lub HEX-CAN+USB z softem VCDS. W Twoim modelu jest nikła szansa na znalezienie przebiegu w sterowniku silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #260 Napisano 15 Grudnia 2010 Odczytywanie przebiegu niegwarantuje że jest rzeczywisty , książki serwisowe w autach starszych niestęplowane przez kilka ostatnich lat lub lipny stępel nie autoryzowanego servisu lub autohausu ( brak rachunków) i handlarze piszą jest książka serwisowa z przebiegiem udokumentowanym. A kto pytał przed kupnem o TÜV , no kto , - dotyczy aut pochodzących z rynku niemieckiego Kupując auto z rynku niemieckiego starsze niż 5-lat pytajcie o przegląd TÜV bo to ważny dokument potwierdzający przebieg ,tu są dane auta , data i przebieg i można sobie obliczyć nawet jak TÜV jest z przed 2-lat. -oczywiście polskie handlarzyki nie wiedzą o co chodzi , a do czego ? przecież w polsce nie potrzebny. -właściciele w niemczech sprzedając auto przekazują TÜV następnemu właścicielowi, kupiłem tak od niemca kilka lat temu. A ostatnio odkupiłem w PL od prywatnej osoby która sprowadziła dla siebie rok temu z niemiec bezpośredno od właściciela i przez tel. odrazu pytałem o TÜV , gdyby niemiał to bym niepojechał oglądać. Pytajcie o TÜV i denerwujcie handlarzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach