Skocz do zawartości
Gość Manfred

Masters Tuning Wrocław

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Rozmawialem z bobikiem i niestey musimy uzbierac 10 autek jezeli chcemy mieć dobra cene...narazie jest 7 chetnych i kolega madso który ma problem z turbinka ...wiec trzeba czekac az uzbiera sie 10.

Cena to 1100 - 1150zł od sztuki i nie chce zejsc niżej ... przy 10 autkach

 

Pozdrawiam Manfred.

 

To bez zadnej łaski, w Poznaniu Masters zyczy sobie 1200 jak jedziesz solo wiec za duzego rabatu to nie proponuja;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Manfred
To bez zadnej łaski, w Poznaniu Masters zyczy sobie 1200 jak jedziesz solo wiec za duzego rabatu to nie proponuja;/

 

Wazzi nie wiem z czego to wynika ale we Wrocławiu jak jedziesz indywidualnie to Masters życzy sobie 1600 - 1800 zł :kwasny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paweł Wroc

Firma o której mówię to C-Tronic która mieści się w Żernikach Wrocławskich (http://www.c-tronic.pl/). Nie wiem czy są dobrzy, może ktoś z was zna kogoś kto robił tam chipa. Zajmują się także benzynami. Tak się składa że mieszkam niedaleko tej firmy i mogę jutro podjechać z rana wypytać i troszkę się wstępnie potargować. Zapytam czy przy kilku autach zejdą z ceny. Jak tylko czegoś się dowiem to dam znać. Jeżeli nie ta to znajdzie się inna firma. Pozdrawiam. :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Manfred

Witam ...

 

Rozmawiałem dzisiaj z firmą DynoSoft która jest przedstawicielem Aligatora na Wrocław i bez problemu zrobią nam wirusa za 1000zł od sztuki .... niestety nie robią benzyniaków ... tylko diesle ..... ale juz przy 5 autkach mamy taka cene :hurra: .... nie chciałbym być nie wporzadku do osób które zapisały się z benzynami...ale chyba nie zdołamy uzbierać 10 autek przed zimą zeby jechać do Mastersa.... w gre wchodzą wiec:

 

1. Manfred - Passat B5 / 2000 / 1,9 TDI AJM / manual 5B

2. Ziomal Manfreda - Primera / 2000 / 2,0 TD / manual 5B

3. Unreal - Passat B5 / 2004 / 1,9 TDI AVB / automat 4B

4. El kogutos - Omega C / 2003 / 2,5 DTI Y25DT / manual 5B

5. Maras - Audi A6 / 1997 / 2,5 TDI / manual 6B

6. Madso - Passat B5 / / 1,9 TDI AFN /

 

Madso rozmiawiałem z nimi i w cenie modyfikacji zajmą się strojeniem twojej turbiny no chyba ze jest zrypana to będziesz musiał jechać wymienić ....ale masz gwarancje więc to nie problem.

 

El kogutos - u ciebie trzeba bedzie wyciagnąc sterownik i wylutować pamięć ale ponoć przyrost mocy jest b.duży przy twoim silniczku....do jakis 190 klilka KM.

 

Firma nie ma warunków i hamowni takiej jak w Mastersie ale autko jest hamowane w warunkach drogowych DYNOMETREM , rozmawiałem z ludźmi którzy hamowali tam swoje auta i wyniki są prawie identyczne jak na hamowni MAHA.

 

OK czekam na odpowiedzi zainteresowanych czy jedziemy do DynoSoftu czy czekamy do wiosny aż sie zbierze 10 autek i wtedy Masters ...ale zeby była cena 1000zł to trzeba zebrac z 15.....

 

Ja osobiscie wybieram DynoSoft......

 

Pozdrawiam Manfred.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To bez zadnej łaski, w Poznaniu Masters zyczy sobie 1200 jak jedziesz solo wiec za duzego rabatu to nie proponuja;/

 

Wazzi nie wiem z czego to wynika ale we Wrocławiu jak jedziesz indywidualnie to Masters życzy sobie 1600 - 1800 zł :kwasny:

 

hmm nie rozumiem za bardzo tego w koncu na dobra sprawe wgrywaja przeciez ten sam soft;/ Co prawda ja zalatwiam z nimi program do Bory 1.9 74 kw bodajze atd, ale watpie zeby do paska byla jakakolwiek roznica cenowa w koncu to sa te same silniki

 

W sumie z Wroclawia do Poznania nie jest az tak daleko a jak przyjedzie kilka aut to tez na pewno da sie zrobic jakis rabat takze wydatek na paliwo nie bedzie az tak bolal... Tylko ze trzeba brac dzien wolnego;/ ale za to mozna zaraz sprawdzic efekt w trasie :hyhy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość madso

witam-jesli podejma sie regulacji i naprawy(moge oczywiscie dopłacic te pare złoty;)- to pozostaje pytanie-jaki termin?? :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry gosciu ale zarejestrowales sie na forum tylko po to by najezdzac na Jetronica ?

Kto powiedzial, ze tuning jest tani? Porownujesz aktualne ceny z tym co bylo 1.5 roku temu ?! :D:padam::padam::padam::rotfl::rotfl:

 

Aha i do Twojej wiedzy - jetronic nigdy nie chwalil sie 395 konna fabia w dieslu, ktora robila czasy rzedu niskich 14 czego nie mozna powiedziec o CT. I moznie byloby takie dziwne gdyby nie fakt, ze pierdzieli ze wykrecili taka moc z silnika 1.9TDI :D:przestraszony::przestraszony:

 

Sorki panowie że się wtrące ale firma Jetronic z ul. Opolskiej to moim zdaniem idą bardziej na kase niż na jakość swojej pracy. Może sie myle ale miałem z nimi do czynienia kiedy (dawno temu jakieś 1,5 roku temu) posiadałem BMW i udałem się na diagnostyke do w/w firmy. Gościu podłączył komp poczekał 2 godz i skasował 250 zł i nawet nie potrafił zdiagnozowac problemu który dokuczał mojej bestii( a robił to podobno jeden z lepszych pan "Krzysztof"). Miałem też innym razem z nimi do czynienia i też się nie popisali. Oni moim skromnym zdaniem liczą tylko kase i nic więcej. Pytałem kiedyś o chip do mojego passka i wyskoczyli z kosmiczną suma 1800zł. Troszke dużo jak za wgranie softu który mają praktycznie wszyscy "tunerzy". Oczywiscie ktos powie że oni sprawdzaja moc i moment na hamowni ale czy jest to warte tyle kasy. Jest inna firma znana we Wrocku(i nie tylko) z własną hamownią która na wstępie ceni tą usługe na 1200zł a pewnie można się dogadać. To oczywiście moje prywatne zdanie. Sami zobaczycie jakie będą mieli podejście w Jetronicu. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam-jesli podejma sie regulacji i naprawy(moge oczywiscie dopłacic te pare złoty;)- to pozostaje pytanie-jaki termin?? :ok:

 

Opisz co dokładnie sie dzieje?moze być na priva,ale w cenie masz diagnostyke u nas,w razie czego da sie zrobic korekte wprogramie czasami jak turbo przepompowuje albo niedoładowuje.

 

P.s to Audi 2,5 tez trzeba pożadnie zdiagnozować bo lubia sie sypac te silniki,oraz przy virusie niestety tez trzeba kompa lutować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja sie pisze za ten tuning w dymotroniku ale mam pytanie byl sie ktos pytac ile by chcialei w zernikach wroclawskich tam tez maja zajebisty sprzet...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Manfred
ja sie pisze za ten tuning w dymotroniku ale mam pytanie byl sie ktos pytac ile by chcialei w żernikach wrocławskich tam tez maja CENZURA sprzet...

 

UNREAL - Ta firma z żernik wrocławskich nie za bardzo wzbudza zaufanie .... ale to tylko moje zdanie..... wiesz jak to jest jeden woli córkę a drugi teściową hihi;) jak masz ochotę to podjedź do nich i zapytaj...

 

Pozdrawiam Manfred.,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi tam zalezy na cenie.. bo liczą sobie 1000zl za wgranie oprogramowanie i max 2h roboty, to jakies oni stawki maja za godzine pracy?? jak prezesi bankow?banda zlodziei. :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mi tam zalezy na cenie.. bo liczą sobie 1000zl za wgranie oprogramowanie i max 2h roboty, to jakies oni stawki maja za godzine pracy?? jak prezesi bankow?banda zlodziei. :evil:

 

to kup chipa na allegro :vw::vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co ma piernik do wiatraka.....czyste zdzierstwo 1000 zlotych za program, mam nadzieje ze z czasem sie to zmieni, bedzie wiecej firm i skonczy sie kokosy dla "tunerow", wgrac gotowca i conajwyzej sprawdzic czy wszystko w pozadku z silnikiem..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Ali robi u siebie benzynki a przedstawiciel na Wrocław nie to można wysunąć wniosek że albo nie obejmuje tematu, ma gotowce, lub poprostu mu się nie chce.Co za problem zciągnąć soft z ECU i go obrobić przy pomocy Ali jeśli to jest jego delegatura. Sorry Panowie ale ja wyczuwam małą nutke dyskryminacji "nie dieseli" :kwasny::[

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość el kogutos

W C-tronic maja wlasna hamownie, programy i power-boxy V-TECHA i robia tez benzyniaki. Wiec moze tam? Niech sie ktos zorientuje za ile robia modyfikacje i jak to wyglada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paweł Wroc
Sorry gosciu ale zarejestrowales sie na forum tylko po to by najezdzac na Jetronica ?

Kto powiedzial, ze tuning jest tani? Porownujesz aktualne ceny z tym co bylo 1.5 roku temu ?!

Wybacz stary ale najpierw przeczytaj, pomyśl a potem komentuj!! 1,5 roku temu to ja miałem BMW i robiłem diagnostyke a o wirusa pytałem się 6 miechów temu! Tak w nawiasie to mnie grzeje gdzie będziecie robic te wirusy, chłopaki z Jetr. napewno zrobia to z wielką łaską za odpowiednie pieniądze -przecież są tacy świetni :ok:

Aha i do Twojej wiedzy - jetronic nigdy nie chwalil sie 395 konna fabia w dieslu, ktora robila czasy rzedu niskich 14 czego nie mozna powiedziec o CT. I moznie byloby takie dziwne gdyby nie fakt, ze pierdzieli ze wykrecili taka moc z silnika 1.9TDI

Nie wiedziałem a swoją drogą może chcieli zrobić wokół siebie troszke szumu- zgodnie z zasadą nie ważne co mówią ważne że coś mówią. Albo ktoś im zrobił reklame. A jeżeli tak było to cóż.... nie wiedziałem widocznie nie jestem taki oblatany jak ty!! :padam: Skoro jesteś w temacie to może podpowiedz coś swoim kolegom, chyba że jesteś albo współpracujesz z Jetro. :oczami: (to by tłumaczyło twoje oburzenie!)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli Ali robi u siebie benzynki a przedstawiciel na Wrocław nie to można wysunąć wniosek że albo nie obejmuje tematu, ma gotowce, lub poprostu mu się nie chce.Co za problem zciągnąć soft z ECU i go obrobić przy pomocy Ali jeśli to jest jego delegatura. Sorry Panowie ale ja wyczuwam małą nutke dyskryminacji "nie dieseli" :kwasny::[

 

Witam,na dzień dzisiejszy nie mamy w ofercie benzyn,mimo wspólpracy z Aligatorem.Nie tykamy czegoś z czym nie mamy doświadczenia w 200% .W przyszłości to sie zapewne zmieni,już trwaja prace nad tym.

Jeśli trzeba bardzo chętnie odpowiem na wszelkie pytania dotyczące Diesli,oraz pomoge fachową rada co i jak zmodyfikować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a co ma piernik do wiatraka.....czyste zdzierstwo 1000 zlotych za program, mam nadzieje ze z czasem sie to zmieni, bedzie wiecej firm i skonczy sie kokosy dla "tunerow", wgrac gotowca i conajwyzej sprawdzic czy wszystko w pozadku z silnikiem..

 

Dowiedz sie najpierw ile tysiecy euro kosztuje sprzęt do programowania kompów,do tego oprogramowanie,hamownia oraz tysiące godzin spędzonych na doswiadczeniach a dowiesz sie dlaczego niektórzy Ci co portafia coś zrobić dobrze sie cenia!!

Skoro będzie wysyp ludzi co robia chipy po 500zł to spoko,lubimy takie auta pozniej naprawiac :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiedziałem a swoją drogą może chcieli zrobić wokół siebie troszke szumu- zgodnie z zasadą nie ważne co mówią ważne że coś mówią. Albo ktoś im zrobił reklame. A jeżeli tak było to cóż.... nie wiedziałem widocznie nie jestem taki oblatany jak ty!! :padam: Skoro jesteś w temacie to może podpowiedz coś swoim kolegom, chyba że jesteś albo współpracujesz z Jetro. :oczami: (to by tłumaczyło twoje oburzenie!)

 

Ja nie pracuje w branzy tuningowej ani mechanicznej. Swoje auto robilem i w Jetroniku i u Aligatora w Katowicach a ostatnio pare drobnych rzeczy w dynosoft. Znam wszystkie te firmy i uwazam, ze sa wysokiej klasy. Wybor natomiast nalezy do osob, ktore beda robic swoje auta. Natomiast zdecydowanie odradzam CT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Manfred
Panowie ale ja wyczuwam małą nutke dyskryminacji "nie dieseli" :kwasny::[

 

Spooni też jestem zniesmaczony bo nie chce was zostawiać na lodzie ale sam widzisz, że do zimy nie nazbieramy 10 autek... może na wiosnę temat wróci i będzie więcej chętnych .. wtedy podjedziecie do mastersa ....

 

Unreal El kogutos Madso Riffo - wysłałem wam wiadomości na PW czekam na odpowiedz..

 

Pozdrawiam Manfred.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności