Skocz do zawartości

spooni

  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O spooni

  • Urodziny 13.01.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    łódzkie/opolskie

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Następny po małym dopingu. Cieszy zdrowa seria. Program light`owy, bezdymny, taki zostawiliśmy. Pan Nm robi robote .Teraz tylko .Ciekawe kiedy znów będzie mało?! Pzdr
  2. Nie, no normalnie szok ... brak mi słów... najszczersze wyrazy współczucia .
  3. Zaklepane godz. 9.00 28.07.2010.Jedzie ktoś jeszcze w tym czasie? W grupce zawsze raźniej :manga i może jakieś gratisy będą :kciuczki.
  4. Hej. Jeśli jest możliwość to proszę mnie wpisać na listę Leon 1.9 TDI 150 KM ARL - spooni. Dzięki
  5. Dla pewności oczywiście można skoczyć na sprawdzenie. Montaż zrobiłem w sposób opisany wyżej, skręcałem w różne poziomy,też byłem na kontroli i nie potrzeba było nic ustawiać. Każdy robi jak uważa. pzdr
  6. Nie ma konieczności ustawiania zbieżności. Co do wysokości to już musisz się sam zdecydować. Jak dobrze pamiętam to przód mam ustawione u siebie chyba na 70 mm mierząc od początku gwintu do nakrętki, tył na 35 mm. Wyszło tak że wkładam ręke między koło a błotnik.
  7. Dokładnie jak napisał MAPET - wcześnie zacząć bo jest trochę roboty głównie z przodem. Górne wahacze możesz sobie odkręcić od wspornika-ja tak zrobiłem żeby nie wybijać ze zwrotnicy. A potem to już fajnie idzie a jeszcze lepiej się jeździ i patrzy .
  8. pewnie masz uszkodzoną taką białą plastikową zębatke dzięki której jest możliwa regulacja ręczna kluczem. Częsta usterka, poprostu wyrobił się środek zębatki który jest osadzony na trzpieniu do regulacji. Żeby to naprawić bierzesz wyciągasz zębatke, ładnie czyścisz, następnie klej dobry najlepiej dwuskładnikowy i to kleisz lub nakrętke wkrecasz na czpień i masz regulacje.
  9. 190 KM to na light`owym programie masz, te historie pewnie negatywne to pewnie zasłyszane i wyssane z palca. Co do żywotności silników to w przypadku samochodów z grupy VAG nie ma pokrycia bo są bardzo podatne na modyfikacje i dużo wytrzymują. Wrażenia są jak najbardziej pozytywne po chipsie i dlatego każdą furę będę modował.:634: Co do Twojego wyboru, to jeśli samochód nie jest zarżnięty to będziesz zadowolony.
  10. Bardzo fajne silniki i ogólne wrażenie jest ok. Jest to wdzięczny samochód, który daje naprawdę frajde z jazdy pod warunkiem że nie jest zakatowany. Jak już się Marijan34 zdecydujesz to polecam chipsa i wtedy zobaczysz jak fajnie to dopiero jeżdzi.Znam to z autopsji .Polecam.
  11. spooni

    Zwiekszenie mocy tdi 116hp AJM

    tak jak koledzy mówią - Dynosoft. Będziesz miał profi robotę zrobioną. Nie szukaj "kota w worku" bo może się okazać nieprzyjemne dla jednostki.
  12. hhmm, tylko że diagnostyka przed modem to podstawa i vagowanie to powinni mieć opanowane do perfekcji. Ale to już problem ich klientów a nie mój.Ja bym nie dał im fury na mody . hehe i tutaj masz racje. Ale powiem Ci że i tak jesteś wytrwały;). Ja po 15tys. szukam więcej a mam program zachowawczy na 194 KM. W tym miesiącu zakładam FMIC`a i lecę po więcej KM i Nm.
  13. Na krajowej 8 w okolicach Wielunia a już ostatnio na odcinku od Wieruszowa (tj. słupek 210) nawet za Bełchatów (około 300-go słupka) kręci się ciemno-granatowy passat B6 2.0TFSI z kamerkami z przodu i z tyłu oraz mała krótka czarna antenka (50cm) od cb na klapie bagażnika.Z tego co zauważyłem to chłopaki nauczyli się już go ogarniać . Także CB i lusterka miejcie w użyciu .
  14. spooni

    FMIC do B5 1.8T

    jaki jest koszt takiego fmic`a ? Do 3BG ten podejdzie czy można wstawić o innych wymiarach? Pytam się gdyż nie znam wymiarów customowych oraz od iveco a przymierzam się do zamontowania IC. Moje stadko 194/270 chciałoby przytulić coś jeszcze .
  15. spooni

    CompSport Edition 2

    Witam, wklejam obiecane wykresy.Miały być w przyszłym tygodniu ale udało się dzisiaj.Nie wrzucam do poprzedniego postu gdyż nikomu pewnie by się nie chciało szukać w środku. Małe przypomnienie: Seria - hamownia wypluła 166,1 KM i 228,2 Nm Po modzie - hamownia tym razem pokazała 193,8 KM oraz 269,8 Nm. Szkoda tylko że nie udało się zrobić więcej Nm ... ale ten temat został wyjaśniony przez Panów z CS.Poprostu za mały IC i nie dawał rady nawet po polaniu wodą. Wszelkie komentrze b.mile widziane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności