Gość zamiet Zgłoś #1 Napisano 7 Września 2007 Witam, Temat był już wielokrotnie poruszany na forum, lecz nie udało mi się znaleść jednoznacznej odpowiedzi na mój problem. Posty są po prostu niedokończone, lub popadają w zapomnienie. Jeśli admin uzna, że należy skasować, to ok, napiszę w starym... Mój problem to oczywiście woda w autku. Proszę o odpowiedzi ludzi, którym udało się raz na zawsze rozwiązać tę kwestię. Otóż więc woda gromadzi mi się z pod dywanikiem siedzenia kierowcy oraz pod lewą prowadnicą tegoż siedzenia. Prawa strona OK cała suchutka. Podejrzewałem uszczelkę linki otwierania maski, nic nie cieknie. Rozebrałem plastikową osłonę podszybia, wywaliłem z pół kilo liści i innego syfu, w ten sposób udrożniłem odpływ po stronie pasażera. Na noc uchyliłem delikatnie szybę po stronie kierowcy (mam owiewki w drzwiach, więc sądziłem, że nie będzie problemu) a tu rano zonk. Wcześniej była wilgoć, a teraz qrrr woda w miejscach jak pisałęm wyżej. Czy uchylenie szyby miało jakiś wpływ na fakt znacznego powiększenia się przecieku? POMOCY !!!!! Co jeszcze sprawdzić? Jak to rozwiązać, od czego zacząć? qrde zima idzie Najgorsze, że nie mam kiedy za bardzo rozbebeszyć środka, gdyż auto praktycznie cały czas "pracuje" Prosiłbym o jakieś konkretne i rzeczowe porady. Będę wdzięczny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 7 Września 2007 a o nagrzewnicy pomyslal? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #3 Napisano 7 Września 2007 Witam! Właśnie teraz też mam problem z wodą, ale od strony pasażera. Proponuję poczytać ten temat: http://www.forum.vw-passat.pl/topics14/przeciekajace-auto-ciagle-wlewa-sie-woda-pomocy-vt8223.htm. Na drugiej stronie kolega Kulahop pisał, że przyczyną była rozdarta folia pod tapicerką drzwi. Może to jest przyczyną u Ciebie? Życzę powodzenia w naprawie! Wiem ile roboty jest z wyciąganiem wykładziny i tej gąbki pod nią. Właśnie będę to robił, pewnie jutro. Plastiki dziś ściągnąłem. I takie mam pytanie: wykładzina i ta gąbka jest po stronie kierowcy i pasażera. Na tunelu jest w pewnych miejscach złączona. Jak będę wyciągał to lepiej by mi było ją rozciąć po środku i wyciągnąć jedną stronę. Czy mogę tak zrobić, czy zabierać się też za robotę po stronie kierowcy i wyciągać w całości? Jak sądzicie? I jeszcze jedno: w podłodze są takie korki (u mnie jeszcze zalakierowane). Mam je wyciągać i wytrzeć wszystko do sucha, czy się nie przejmować? Boję się, żeby korozja się nie pojawiła. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #4 Napisano 7 Września 2007 Szyberdach lub folia w drzwiach pasażera. Bierzesz wąż i miękkim strumieniem lejesz po szyberdachu i obserwujesz czy kałuża się nie powiększa. Drzwi sprawdzasz przez wlewanie wody między uszczelkę szyby a szybę (tam gdzie szyba wchodzi w drzwi). Jeśli leje się przez dziurę w folii, będziesz widział zapewne zacieki na plastikowej osłonie progu (od wewnątrz) lub uszczelce na dole (woda w tym rowku uszczelki od strony wnętrza samochodu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macek4500 Zgłoś #5 Napisano 8 Września 2007 powiem tak teą miałem problem ten i dzisiaj już chyba go rozwiązałem, okaże się jak wymienie uszczelke.ale zacznę tak. woda się zbierała więc uszczelniłem linke od klapy(pomogło- z tego miejsca nie cieknie), uszczelniłem obudowę wiltrakabinowego (tez pomogło - i z tego miejsa nie cieknie), wymieniłem uszczelkę szyby kierowcy i tam też nie cieknie, wymieniłem uszczelke drzwi pasażera (delikatnie kapało ale już nie) a dzisiaj znalazłem ostatnią przyczynę. jak jest uszczelka przy lusterku (cały trójkąt) i w momencie polania wodą po dachu i szybie przez małą dziurke własnie przy lusterku leje się jak scebra do drzwi a z drzwi po piance wygłuszającej(tej oryginalnej) leje się do środka. Plan jest taki że w poniedziałek kupie uszczelkę na całe okno i jak wymienie i zrobie to dam znać jak czy coś leci czy nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #6 Napisano 9 Września 2007 może lać sie jeszcze słupkami od relingów ,ja tak miałem w swoim że leciała woda przez pierwszy słupek po stronie pasażera i ciągle po deszczu była mokra wykładzina pod nogami pasażera, zdjęcie relingu i wymontowanie jednego słupka a następnie posmarowanie go od spodu silikonem załatwiło sprawę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melonchio Zgłoś #7 Napisano 9 Września 2007 u mnie cieklo przez zle wklejona przednia szybe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zamiet Zgłoś #8 Napisano 10 Września 2007 Dziękuję chłopaki, jesteście na prawdę nie(d)ocenieni. Póki co czekam, aż na podkarpaciu przestanie wreszcie padać i zabieram sie po kolei do roboty. Zacznę od sprawdzenia drzwi (folia). Jeśli nie macie nic przeciwko, będę uaktualniał w tym poście moją walkę z wodą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość deviltomek Zgłoś #9 Napisano 10 Września 2007 a ja przy okazji mam jedno jeszcze pytanie: czym przykleic ta folię (orginalnie jest taka jak by smoła) czy jakis silikon da rade ? (chociaż w sumie silikon działa korozyjnie więc wolał bym go ominąć) drugie pytanie : czy da sie kupic gdzies normalnie klej do szyb ? czy posiadają go tylko firmy wklejające? i czy przy okazji nie nadawał by sie on również do tej folii? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maarcin Zgłoś #10 Napisano 10 Września 2007 u mnie cieklo przez zle wklejona przednia szybe U mnie też... Chociaż nic kompletnie nie było widać, wielokrotnie próbowałem to "klajstrować" silikonami i nic. Przeciekało w prawym górnym rogu, spływało po przednim słupku i później gdzieś progiem tak, że z przodu było suchutko a z tyłu powódź jak cholera. Przeklejenie szyby skończyło problem. Ale próbuj wcześniej innych powodów, bo szybka to już koszty... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0g4l Zgłoś #11 Napisano 27 Października 2009 Witam, u mnie woda pojawiła sie po stronie pasażera. Od razu podejrzenie padło na nagrzewnicę. Ale przez rok czasu dolałem niecały litr płynu i zrobiłem ok. 20kkm więc to raczej nie to. Po przejrzeniu forum postanowiłem sprawdzić uszczelkę pod obudową filtra kabinowego. Była pod nią woda i ślady jej "wędrowania" więc to chyba to. Uszczelkę posmarowałem silikonem i auto wysuszyłem. Poczekam na efekty. pozdrawiam, Krzysiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MeCeNaS Zgłoś #12 Napisano 27 Października 2009 uszczelkę pod obudową filtra kabinowego cześć jak ściągniesz tą obudowę do filtra ujrzysz blachę auta, i między kanałem powietrza plastikowym a blachą u mnie była dość duża szpara zalepiłem to sylikonem i jest sucho. Pozdro i życzę udanej walki z wodą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaszanka Zgłoś #13 Napisano 27 Października 2009 Drzwi sprawdzasz przez wlewanie wody między uszczelkę szyby a szybę (tam gdzie szyba wchodzi w drzwi). Jeśli leje się przez dziurę w folii, będziesz widział zapewne zacieki na plastikowej osłonie progu (od wewnątrz) lub uszczelce na dole (woda w tym rowku uszczelki od strony wnętrza samochodu) Jednego nie łapię: powodem może być dziurawa folia wewnątrz drzwi (lub jej brak, bywa i tak. Ale rym wyszedł). Woda wpływa do środka drzwi pomiędzy uszczelkę szyby a szybę. A do kabiny dostaje się którędy?. Przez 2-3 dziurki na dole drzwi od strony wnętrza, czy znajduje sobie drogę pod plastikiem kieszeni? U siebie widzę czasem strużki wody na plastikowym progu wewnątrz auta. Nie wiem po co są te dziurki między kieszenią a dolną krawędzią drzwi. Po drugie skoro dostaje się woda do środka szczeliną szyba/uszczelka (co jest chyba normalnym zjawiskiem w tym samochodzie?) to którędy ona stamtąd wypływa na zewnątrz samochodu jeśli folia jest w kondycji fabrycznej? Po trzecie czy dokładne załatanie folii choćby w taki sposób jak na ostatnim zdjęciu z tego: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=55705&highlight=demonta%BF+drzwi postu rozwiąże problem? Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #14 Napisano 27 Października 2009 Jak krople spadają z krawędzi uszczelki do środka, to spadają na sam dół praktycznie i rozbryzgują się - obserowałem takie coś u mnie. Na dole drzwi są otwory 3 lub 4 którymi woda ma wypływać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martii Zgłoś #15 Napisano 27 Października 2009 witam woda może także lecieć z pod obudowy sterownika w podszybiu miałem taki problem z drugiej strony z podstawa filtra kabinowego ,proponuje uszczelnić silikonem, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach