Skocz do zawartości

macek4500

  • Liczba zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O macek4500

  • Urodziny 17.02.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam Panowie pomocy elektryka siada, zacznę od początku. Najpierw wywaliło mi otwieranie wlewu paliwa, potem przestała działać szyba od kierowcy. co nie działa więcej to nie wiem nie mogę się przybrać do roboty bo pogoda lipna. Na forum już chyba większość wyczytałem, że winą można obarczyć okablowanie przy module komfortu ale to dopiero jak podniosę tapicerkę to się okaże. I moje pytanie czy któryś w was miał z tym problemy???
  2. Heja, a mógłbyś zapodać jakieś foto ??? albo pomysł z czego dorobiłeś te tulejki bo mi już pomysłu zaczyna powoli brakować
  3. Witam Kolegów podmieniaczy Właśnie zakupiłem klapencje od flki ( kurde taksówki - ale w stanie idealnym) po świętach oddaje wsio do lakiernika i będziemy elektryfikować zobaczymy co z tego miszmaszu wyjdzie.
  4. można by tak co tydzień cykliczna impra to można ogarniać na różne kolory i za free
  5. Witajcie moi bracia dobra nie bede przesadzał, przeczytawszy instrukcje zabrałem się do wymiany osłony. Powoli mozolnie przygotowałem wszystko, no prawie nie wziołem pod uwage tego że do odkręcenia piasty potrzebny jest klucz nr27 i minimum metrowa rura do dlucza bo inaczej, tak jak w moim przypadku skakanie po kluczu nic nie da Może ta metoda, mówie o początku wątku jest długa, ale bez zbędnych akrobacji rozpiołem wszystko, poczyścilem mawet rozebrałem cały przegub i o dziwo dało się go potem złorzyć . Jak narazie działa jeździ już drugi dzień dzięki panowie za instrukcje.
  6. heh spox hmmm nie wpadł bym na to
  7. witam nie dalej jak 2 miesiączki temu miałem demontowaną całą deske rozdzielczą i wiem jak to wyglada, jest nie wesoło!!!. z tego co opisujesz PASEK_B4 to najprawdopodobniej jest problem w linkach (lub coś ci w panelu starowania sie uktęciło). szkoda ze nie jesteś z pod białegostoku to byśmy się zgadali i można by było zrobić. a jeszcze jedno nie ma żadnego zaworka odcinającego nagrzewnice. Podsumowując tak czy siak czeka ciebie rozbieranie przedniego panelu nawiewów. POZDR
  8. witam! to kiedy robimy spotka ????
  9. ufff udało się, po rozebraniu wszystkiego okazało się ze poduszka zawiniła była pęknięta i waliła jak cholera, co spowodowało większe drgania i wywaliło podporę. dzisiaj widziałem 4 silniki i w 3 silnikach (1,9td) był peknięty uchwyt w obudowie silnika czy to jest wada fabryczna czy coś innego. w każdym bądz razie juz działa bryczka jeździ
  10. Pomocy tak jak w temacie, jadąc oczywiście do mojego dziadka na grób 100 km od domu pękła przednia podpora silnika. Silnik oparł się na filtrze oleju, cały olej został rozpryskany po komorze silnika (syf totalny). Oczywiście zatrzymałem sie bo nie chciałem uszkodzić silnika bardziej. czy cos się jeszcze mogło stać????? czy jak wymienie podpore filtr i i oczyszcze wszystko czy nie będzie problemów?? czy ktos miał coś takiego??????? prosze pomóżcie co mam czynić!!!!!!
  11. powiem tak teą miałem problem ten i dzisiaj już chyba go rozwiązałem, okaże się jak wymienie uszczelke.ale zacznę tak. woda się zbierała więc uszczelniłem linke od klapy(pomogło- z tego miejsca nie cieknie), uszczelniłem obudowę wiltrakabinowego (tez pomogło - i z tego miejsa nie cieknie), wymieniłem uszczelkę szyby kierowcy i tam też nie cieknie, wymieniłem uszczelke drzwi pasażera (delikatnie kapało ale już nie) a dzisiaj znalazłem ostatnią przyczynę. jak jest uszczelka przy lusterku (cały trójkąt) i w momencie polania wodą po dachu i szybie przez małą dziurke własnie przy lusterku leje się jak scebra do drzwi a z drzwi po piance wygłuszającej(tej oryginalnej) leje się do środka. Plan jest taki że w poniedziałek kupie uszczelkę na całe okno i jak wymienie i zrobie to dam znać jak czy coś leci czy nie.
  12. byłem na paleniu ale nie wiedziałem o spocie za późno przeczytałem o której i gdzie spot postaram sie byc następnym razem
  13. hmmmm widze że zainteresowanie tematem jest no to się jutro przejadę, dziękuję za info!!!
  14. ja mam przekładke i nie miałem problemów z rejestracją a co do kosztów to różnie bywa: - na szrocie w białym wołają za wszystko około 1500- 1800zł (komplet) - kwestia jeszcze zapłacenia dla mechanika (tego nie wiem ile). o historii mojego paska można poczytać pod linkiem http://www.forum.vw-passat.pl/topics5/moj-nowy-srebrny-b4-td-ooo-vt14817.htm sam jeszcze w nim troche pogrzebałem i jeszcze troche to nie będzie znac ze to angol, ale przy sprzedaży nie mam zamiaru tego faktu taić żeby być fair wobec kolejnego właściciela.
  15. Witam!!! mam prośbę potrzebuje namiary na dobrego lakiernika w Białymstoku. Musze obmalować trochę rdzawek a sam nigd tego nie robiłem. chyba że ktoś z kolegów ma takie praktyki to się będziemy mogli dogadać Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności