Skocz do zawartości

r0g4l

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O r0g4l

  • Urodziny 16.07.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łęczyca

Samochód

  • Silnik
    B4 1.8 75KM (AAM)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Hej, dokręć ten filtr na rozgrzanym silniku. Może pomoże. P.S. Coście się tak uparli na te polskie filtry ? Ja zawsze używam sędziszowa i nigdy mnie nie zawiódł.
  2. Tak też zrobiłem wczoraj. Prawa strona mogła blokować. Jest chyba lepiej. Może spalanie trochę spadnie. Dzięki za odpowiedź.
  3. W starym Żuku przy pompie jednoobwodowej objawem zapowietrzenia hamulców było blokowanie kół. A ja mam pytanko. Jak "luźno" powinny cofać się tłoczki w zaciskach przednich? Wkładając trzonek młotka w tłoczek i dociskają obiema rękami nie mogłem go wcisnąć. Pytam, bo wydaje mi się, że przód trochę blokuje. pozdrawiam, rogal
  4. r0g4l

    Brak iskry

    kopułka ... jest pomógł pozdrawiam, Krzysiek
  5. r0g4l

    Brak iskry

    Witam, Proszę o pomoc. Jechałem na LPG, zjechałem ze skrzyżowania zaczął chwilkę nierówno pracować i padł. Już nie odpalił. Sprawdziłem iskrę na przewodach świec - brak. Na przewodzie WN przed aparatem iskra jest i to zdrowo kopie (troszkę mną zatelepało). Co może być przyczyną. Jak można miernikiem sprawdzić cewkę i czujnik halla. Kurde jutro miałem jechać do Krakowa. 1.8 AAM pozdrawiam, Krzysiek
  6. Witam, u mnie woda pojawiła sie po stronie pasażera. Od razu podejrzenie padło na nagrzewnicę. Ale przez rok czasu dolałem niecały litr płynu i zrobiłem ok. 20kkm więc to raczej nie to. Po przejrzeniu forum postanowiłem sprawdzić uszczelkę pod obudową filtra kabinowego. Była pod nią woda i ślady jej "wędrowania" więc to chyba to. Uszczelkę posmarowałem silikonem i auto wysuszyłem. Poczekam na efekty. pozdrawiam, Krzysiek
  7. Witam, w 1,8 AAM sam to robiłem jakiś czas temu i poszło to dokładnie tą samą metodą. Zawór bez problemu opierał się o tłok. pozdrawiam, r0g4l
  8. Stan licznika 205 kkm, ciężko powiedzieć czy rzeczywisty. Oryginalne sprzęgło siedziało SACHS. Wymieniłem na LUKa(260PLN) + toczenie koła zamachowego. Sprzęgło ślizgało się głównie przy przyspieszaniu na wyższych biegach. Tarcza była jeszcze w miarę, ale docisk i koło zamachowe były nierównomiernie wyślizgane. pozdrawiam, Krzysiek
  9. Witam, zakładałem taki centralny w B4. Siłowniki bez problemu się zmieszczą. Poszło łatwiej z montażem niż w poldku. Od pół roku działa bez problemu. Również scyzoryk działa bez zarzutu, choć jakością nie grzeszy...
  10. Zwracam honor! Otworzyłem AKC-U z dysku, które miałem jak sam płaciłem akcyze (wrzesień 2008). Wtedy było jeszcze 5 dni. W nowym stoi jak byk 14 dni. pozdrawiam, Krzysiek
  11. Spójrzcie sobie na AKC-U - są w necie. Tam jest wyraźnie napisane, że trzeba się zgłosić w ciągu 5ciu dni od daty zakupu. Mogą wymagać jakiegoś tłumaczenia ale krzywdy chyba Ci nie zrobią pozdrawiam, Krzysiek
  12. Witam, podłącze się pod wątek. Czy listwy boczne na błotnikach/nadkolach też są na wcisk? Jak najbezpieczniej je zdemontować ?
  13. miałem takiego 15 letniego poloneza i uwierz mi, że takie auto można również utrzymać w dobrej kondycji.
  14. Jeśli chrupanie to raczej nie, ale dla pewności sprawdź końcówki drążków kierowniczych. Odkryj gumy uszczelniające i sprawdź ich stan.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności