r0g4l
-
Liczba zawartości
25 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O r0g4l
- Urodziny 16.07.1991
Informacje osobiste
-
Imię
Krzysiek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Łęczyca
Samochód
-
Silnik
B4 1.8 75KM (AAM)
-
Rok produkcji
1994
-
Hej, dokręć ten filtr na rozgrzanym silniku. Może pomoże. P.S. Coście się tak uparli na te polskie filtry ? Ja zawsze używam sędziszowa i nigdy mnie nie zawiódł.
-
Amortyzatory przód - gdzie wkłady a gdzie całe kolumny?
r0g4l odpowiedział dominik7 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
W B4 również ? -
Tak też zrobiłem wczoraj. Prawa strona mogła blokować. Jest chyba lepiej. Może spalanie trochę spadnie. Dzięki za odpowiedź.
-
W starym Żuku przy pompie jednoobwodowej objawem zapowietrzenia hamulców było blokowanie kół. A ja mam pytanko. Jak "luźno" powinny cofać się tłoczki w zaciskach przednich? Wkładając trzonek młotka w tłoczek i dociskają obiema rękami nie mogłem go wcisnąć. Pytam, bo wydaje mi się, że przód trochę blokuje. pozdrawiam, rogal
-
kopułka ... jest pomógł pozdrawiam, Krzysiek
-
Witam, Proszę o pomoc. Jechałem na LPG, zjechałem ze skrzyżowania zaczął chwilkę nierówno pracować i padł. Już nie odpalił. Sprawdziłem iskrę na przewodach świec - brak. Na przewodzie WN przed aparatem iskra jest i to zdrowo kopie (troszkę mną zatelepało). Co może być przyczyną. Jak można miernikiem sprawdzić cewkę i czujnik halla. Kurde jutro miałem jechać do Krakowa. 1.8 AAM pozdrawiam, Krzysiek
-
Witam, u mnie woda pojawiła sie po stronie pasażera. Od razu podejrzenie padło na nagrzewnicę. Ale przez rok czasu dolałem niecały litr płynu i zrobiłem ok. 20kkm więc to raczej nie to. Po przejrzeniu forum postanowiłem sprawdzić uszczelkę pod obudową filtra kabinowego. Była pod nią woda i ślady jej "wędrowania" więc to chyba to. Uszczelkę posmarowałem silikonem i auto wysuszyłem. Poczekam na efekty. pozdrawiam, Krzysiek
-
Witam, w 1,8 AAM sam to robiłem jakiś czas temu i poszło to dokładnie tą samą metodą. Zawór bez problemu opierał się o tłok. pozdrawiam, r0g4l
-
Ile można przejechac na orginalnym sprzegle w B4 i jakiej firmy siedzialy
r0g4l odpowiedział zaba371 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Stan licznika 205 kkm, ciężko powiedzieć czy rzeczywisty. Oryginalne sprzęgło siedziało SACHS. Wymieniłem na LUKa(260PLN) + toczenie koła zamachowego. Sprzęgło ślizgało się głównie przy przyspieszaniu na wyższych biegach. Tarcza była jeszcze w miarę, ale docisk i koło zamachowe były nierównomiernie wyślizgane. pozdrawiam, Krzysiek -
Witam, zakładałem taki centralny w B4. Siłowniki bez problemu się zmieszczą. Poszło łatwiej z montażem niż w poldku. Od pół roku działa bez problemu. Również scyzoryk działa bez zarzutu, choć jakością nie grzeszy...
-
Zwracam honor! Otworzyłem AKC-U z dysku, które miałem jak sam płaciłem akcyze (wrzesień 2008). Wtedy było jeszcze 5 dni. W nowym stoi jak byk 14 dni. pozdrawiam, Krzysiek
-
Spójrzcie sobie na AKC-U - są w necie. Tam jest wyraźnie napisane, że trzeba się zgłosić w ciągu 5ciu dni od daty zakupu. Mogą wymagać jakiegoś tłumaczenia ale krzywdy chyba Ci nie zrobią pozdrawiam, Krzysiek
-
Witam, podłącze się pod wątek. Czy listwy boczne na błotnikach/nadkolach też są na wcisk? Jak najbezpieczniej je zdemontować ?
-
miałem takiego 15 letniego poloneza i uwierz mi, że takie auto można również utrzymać w dobrej kondycji.
-
dziwne "chrupanie" podczas skrętu kierownicą
r0g4l odpowiedział djdziadek → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Jeśli chrupanie to raczej nie, ale dla pewności sprawdź końcówki drążków kierowniczych. Odkryj gumy uszczelniające i sprawdź ich stan.