flakus Zgłoś #81 Napisano 21 Września 2014 A może ktoś wie czy np. pasują wahacze od Audi A4-B6,B7 do Superb 2004 rok i ewentualnie jaka jest różnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #82 Napisano 23 Września 2014 A może ktoś wie czy np. pasują wahacze od Audi A4-B6,B7 do Superb 2004 rok i ewentualnie jaka jest różnica. Niema zadnej róznicy to jest to samo zawieszenie seat exeo takze bo to audi a4 tzw.malyszówka powiem wam tak ori z penego zrodla uzywka potrafi wicej zrobic niz lem ori z inter carsu bo czesci na sklepy sa gorszej jakosci niz te do pierwszego fabrycznego montażuPozdro:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #83 Napisano 24 Września 2014 A może ktoś wie czy np. pasują wahacze od Audi A4-B6,B7 do Superb 2004 rok i ewentualnie jaka jest różnica. nie pasuja:) tzn nei wszsytkie, napewno inne są wahacze proste i łączniki stabilizatorow, górne też mogą się różnić, zależy jakie zawieszenie jest w a4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #84 Napisano 24 Września 2014 Niema zadnej róznicy to jest to samo zawieszenie seat exeo takze bo to audi a4 tzw.malyszówka powiem wam tak ori z penego zrodla uzywka potrafi wicej zrobic niz lem ori z inter carsu bo czesci na sklepy sa gorszej jakosci niz te do pierwszego fabrycznego montażuPozdro:-) ori z pewnego źródła raczej nie będzie korzystniej niż 2 komplety lema chyba że ori z pewnego źródła Robert za 1400zł a takie coś to tylko w erze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #85 Napisano 26 Września 2014 (edytowane) ori z pewnego źródła raczej nie będzie korzystniej niż 2 komplety lema chyba że ori z pewnego źródła Robert za 1400zł a takie coś to tylko w erze. Wiem że używane czesci to ryzyko szczegolnie zawias ale czasem mozna zrobic test wytrzymalosci czesci do fabrycznego montazu sa poprostu najlepszej jakosci przyklad mój ojciec ma fl zrobil 100tys w Polsce w Rajchu ja go przywozilem mial 140tys km jezdzil w firmie brany w leasing czyli ori zawiecha 240tyskm nic nieruszane tylko klocki i tarcze wymienione moj lemf.ori z inter carsu 1570zl zrobił 60tys.km i juz na lewym bananie lekki luz ma kupilem za 70zl uzywke zrobie test banan z 2007r z A4 po 190tys km mysle ze wytrzyma wiecej . Edytowane 26 Września 2014 przez Robcyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #86 Napisano 1 Października 2014 Łącznik stabilizatora wymienia się z dwóch stron czy można wymienić ten co ma luz? Wymienia się go przy opuszczonym samochodzie czy trzeba go podnieść, wymienić i skręcić delikatnie a potem opuścić i dopiero skręcić na max tak jak przy wymienia wahaczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio82 Zgłoś #87 Napisano 1 Października 2014 Kolego widzisz byś przyjechał to byśmy pogadali. Łącznik można wymienić tylko ten który ma luz skręca się nie za mocno a potem jak już stoi na kolach to dokręcasz do odpowiedniego momentu. Chyba ze sie pogniewałes ale wiesz z ta przesylka za pobraniem to ja bym czesci zadarmo oddawal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam84 Zgłoś #88 Napisano 27 Września 2015 Witam a co sadzicie o zawieszeniu z firmy Maxgear.Wiem ze to chinol ale kumpel zalozyl dawno temu z firmy Nk i wymienił po 2 latach.Puzniej zalozył tego Maxgeara i jezdzi do dzis 4 rok przy tym ze teraz robi wiecej km i z przyczepka (buduje dom) zadnych stuków nie slychac.NK kosztowało 1200 a maxgeara mozna juz za 500 kupic co sadzicie?A moze lepiej z Krafta kupic.Chodzi mi o rozsadna cene wiem ze Lmo sa dobre ale cena zabija Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #89 Napisano 27 Września 2015 Jak po taniosci tto ze sprawdzonych masz master sport;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #90 Napisano 27 Września 2015 Powiem wam że jest wiele szajsu na rynku ale wiekszość częśći od maxa to jest juz król wśród nich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #91 Napisano 28 Września 2015 Powiem wam że jest wiele szajsu na rynku ale wiekszość częśći od maxa to jest juz król wśród nich. W sensie, że co najlepszy z tego szajsu, czy najgorszy,bo różnie to można interpretować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EmsoN Zgłoś #92 Napisano 7 Października 2015 Dodam i ja coś nie coś na temat wahaczy. Swoje B5 posiadam już ponad trzy lata i przy kupnie pytałem o takie rzeczy jak zawieszenie, dwumasę jak i nawet turbinę (w sensie czy było wymieniane), rzekł że nic nie ruszał odkąd go kupił (pięć lat nim jeździł), trochę to mnie za niepokoiło. Autko mimo to kupiłem. Dzisiaj po trzech latach i przejechanych 80 tysiącach (350 na zegarach - i czy prawdziwe to jedynie Bóg wie) padły mi właśnie 2 górne prawe wahacze (Lemforder) po tym jak mechanik mi wymieniał przegub a z racji tego że chciał odkręcić ów wahacze użył młota i palnika aby wyjąć zapieczoną śrubę a ja teraz obstawiam to właśnie za przyczynę występująca na nich luzów Przechodząc do sedna sprawy mam zamiar kupić nowe wahacze również z Lemfordera i nie wiem czy tyle wytrzymają co poprzednie ale takie miałem i byłem zadowolony. Coś gdzieś kiedyś wyczytałem że z fabryki wypuszczali na wahaczach TRW (dolne) i Lemfordera (górne) tak właśnie ja mam teraz u siebie. Co do trwałości wahaczy to wydaje mi się że dużo zależy od samej wymiany czyli poprawności jej wykonania ale o tym już można poczytać gdzie indziej A jeśli chodzi o Ciebie Adam84 skoro chcesz po taniości to myślę że najlepiej zrobisz jak pojedziesz na szrot i powyciągasz oryginalne używki (byle by nie z powypadkowych) a niżeli masz brać jakieś pseudo wahacze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #93 Napisano 7 Października 2015 Z tymi używkami to jest loteria. Założysz, pojeździsz trochę i może zacząć stukać. Tracisz czas na: demontaż z dawcy, montaż, szukanie uszkodzonego, wymiana na inny. Gra była warta świeczki parę lat wstecz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EmsoN Zgłoś #94 Napisano 7 Października 2015 Z tymi używkami to jest loteria. Założysz, pojeździsz trochę i może zacząć stukać. Tracisz czas na: demontaż z dawcy, montaż, szukanie uszkodzonego, wymiana na inny.Gra była warta świeczki parę lat wstecz. Wiadomo że loteria, ale skoro chłopaki mówią że na "kraft" czy "master sport" po 20 tysiącach a nawet i szybciej potrafi już stukać to z dwojga złego już wolałbym kupić te używki za parę złotych i jeśli byłoby to możliwe uprzednio ich sprawdzić w miarę możliwości bo jeśli posiadają luzy to nie trzeba wiele aby to zobaczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suchy_PL_ Zgłoś #95 Napisano 8 Października 2015 Kraft przelatał u mnie ok 3 lat po czym padła cała prawa strona, obecnie MS ponad 2 lata i spokój. Jak ja wymieniałem przegub w swojej B5 to nic nie odkręcałem (bo dolny wahacz był zapieczony na sworzniu a zalecają lepiej odkręcić dolny niż 2x górny) użyłem tylko "żaby" i pod lewarkowałem w odpowiedniej pozycji zwrotnicę po czym użyłem brechy i półoś wyszła z przegubem -tym bardziej nie grzałem sworznia bo nagrzejesz sworzeń za bardzo to może wytopić miejsce jego pracy-panewke bo za zwyczaj jest plastikowa...nie wiem co ci mechanicy mają, że używają do wszystkiego młotka i palnika....tak to można jak zawiecha idzie na straty (zużyta). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #96 Napisano 8 Października 2015 Nie lepiej pisać o przebiegu ? 3 lata dla mnie to 120tys. km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #97 Napisano 27 Października 2015 dokładnie Andrzeju dla mnie to minimum 100 tyś km. Czuję że dla kolegi to góra 30 tkm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skubiklkr Zgłoś #98 Napisano 7 Grudnia 2015 Czesc. http://autoczesci24.com to nie reklama. Ja u nich kupuje tylko i wylcznie lemfotdera. Pierwsze jakie zostaly wymienione przy 180tys. W chwili obecnej auto ma 283 tys. Zawias grama luzu, dwie sztuki mam jeszcze z germanii oryginalne. Jesli chcecie miec spokoj z zawieszeniem nie kuoujcie kraftow,meyle i innych wynalazkow. Po pierwsze finalnie i tak wiecej was to bedzie kosztowac, po drugie tylko nerwy i wloscy na glowie stracicie. Nasze auta sa dobrze wygluszone, na sprawnym zawieszeniu rewelacyjnie sie nimi jezdzi i szkoda na nie jakis chinsko-koreansko-wietnamskich wynalazkow. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darof Zgłoś #99 Napisano 7 Grudnia 2015 a co to lemfotder ? Ponoć dobre są ori Lemforder-y, ale drogie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skubiklkr Zgłoś #100 Napisano 8 Grudnia 2015 Nie czepiajmy sie literowek. Najwazniejsze ze kazdy wie o co kaman. Powiem szczerze ze nie wiem czy drogie. 1500 za komplet i jakies 150 tys km spokoju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach