Skocz do zawartości

EmsoN

  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O EmsoN

  • Urodziny 28.12.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemysław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zaleszany

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam po długiej przerwie, czas leci nieubłaganie :pardon Wakacje itp. itd. A do rzeczy - skróciłem sztangę razem o dwa pełne obroty i jest już prawie bajka i efektu opóźnionej reakcji na gaz jako tako nie ma ale zależy od dnia bo raz jest minimalna a raz wcale, także już teraz bynajmniej można pastuchem spokojnie jeździć i wyprzedzać nawet w najgorętsze dni takie jak np. dziś Jak zrobię jeszcze logi (gdy czasu będzie) to wrzucę ale wydaje mi się że jeszcze o jeden obrót w górę sztangę i było by idealnie. Minus taki że kupiłem nową przepływkę która nie była tania Ale z kolei gdy w starej zrobiłem dodatkowy otwór, mocy już znacznie brakowało i jedynie się nadaje teraz na przetop :doh Także wielkie dzięki chłopaki za pomoc i rady
  2. Czyli znowu turbo na stół Dodam tylko że po skróceniu ów sztangi pojawił się u mnie efekt "sowy" przy zmianie biegów na niskich obrotach. Co do przepływomierza to mam nowy oryginalny i działa niemalże identycznie jak stary "noname". Postaram się w tym tygodniu skrócić sztangę i zamieszczę logi. PS.1 Po rozebraniu turbiny "kurzu spalinowego" było całkiem sporo ale sama geometria chodziła o dziwo bardzo lekko. Gruszka również nie powodowała żadnych przycięć, szczelna również jest. PS.2 Czy na wnętrznościach katalizatora można zarobić? Tzn ja mam to w postaci pyłu i rozbitych kawałków.
  3. Tak więc jestem po operacjach: -zmiana przewodów podciśnienia -ponowne czyszczenie N75 -przeczyszczenie G71 -wydłubany katalizator (pucha została) -czyszczenie turbiny + skrócenie sztangi o jeden obrót Po przejażdżce jest dalej opóźniona reakcja na gaz. Jest znacznie mniejsza lecz to chyba dlatego że było trochę chłodniej (+18 stopni na zewnątrz). Ogółem wrażenia pozytywne, turbo fajnie gwiżdże i czuć że trochę mu się poprawiło. Jest troszkę głośniejszy ale to w nieznacznym stopniu :muza A oto logi: DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_266077.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_266076.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_266075.html Co o tym sądzicie? Czyżby jeszcze skrócić sztangę o obrót?
  4. Test diody wyszedł negatywnie - po podłączeniu dalej brak mocy. Nawet nie logowałem po podłączeniu. Także wychodzi na to że przepływka jest w porządku. Na dodatek już wyskoczył mi błąd 00575 -17-00. Więc wziąłem się za wyciąganie turbiny bo wydaje mi się że to ona jest winna lub sama "gruszka". PS. Czy wycięcie katalizatora niesie ze sobą jakieś negatywne skutki?
  5. Dzisiaj podmieniłem zaworki N75 z N18 i bez różnicy. Byłem sprawdzić ciśnienie vacum pompy i mechanik twierdzi że jest sprawna. Test z diodą postaram się zrobić jak najszybciej. I tu jedno mi przychodzi na myśl - jeśli test diody wyjdzie pozytywnie to znaczy że kupiłem trefny przepływomierz? PS. Zauważyłem że z wtyczką jest wszystko ok i tak ma być.
  6. w starej przepływce wierć otwór:dobrze Tzn? Możesz mi do bardziej wytłumaczyć na czym to polega? Mam też jedno pytanie? Czy wtyczka do przepływomierza powinna mieć złote styki na każdym pinie? Bo u mnie na jednym nie ma, tak jakby jest pusta.
  7. Witam ponownie. Zakupiłem nowy przepływomierz (BOSCH), podmieniłem i wydaje mi się że nie ma wcale poprawy w osiągach, nie wiem czy kupiłem felerny przepływomierz czy to wina czego innego. Pomóżcie panowie bo nie wiem gdzie szukać przyczyny. Oto logi: DYNAMICZNE: Grupa 010: http://vaglog.pl/log_264635.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_264636.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_264637.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_264638.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_264639.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_264640.html BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_264657.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_264658.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_264659.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_264660.html STATYCZNE: Grupa 023: http://vaglog.pl/log_264667.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_264661.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_264662.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_264663.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_264664.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_264665.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_264666.html
  8. Witam, mam problem z mocą, kiedy nagle dodaję gazu to jest efekt długiej turbo-dziury przez 2-3 sekundy i po tym zaczyna dopiero "ciągnąc", niezależnie od obrotów silnika, pozycji pedała gazu i aktualnego biegu. Problem jest niemalże tylko w ciepłe dni (im cieplej tym gorzej) i przy włączonej klimatyzacji problem się jeszcze bardziej pogłębia dla przykładu +40 stopni Celsjusza i jeździ się nim jak w trybie serwisowym. O dziwo żadnych błędów nie ma (bynajmniej z tym związanych). Osobiście obwiniam przepływomierz - odkąd kupiłem auto nie był wymieniany (4 lata temu) i jest on firmy "M" (to chyba już wiele mówi :hmm). Turbo też nie było ruszane, ale obserwowałem sztangę i chodzi w miarę płynnie i sam zakres pracy sztangi na moje oko określam jako w porządku. Czyściłem już zaworki N75 i N18, poprawiło się ale nie na tyle abym stwierdził że jest "OK". Poniżej zamieszczam linki do logów dynamicznych (zapomniałem logować kanał "000" ). DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_263853.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_263852.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_263851.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_263850.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_263849.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_263848.html
  9. Marek czyli wychodzi na to że miałeś do czynienia tylko i wyłącznie z pseudo mechanikami/diagnostami gdyż również posiadam passka i już jakiś czas temu na teście diagnostycznym "diagnosta" stwierdził luz na górnym prawym tylnym wahaczu i nie podbije przeglądu bez ich wymiany na nowe - na początku pomyślałem że najzwyczajniej w świecie ktoś chcę ze mnie zedrzeć $ :lol2 gdyż nie było żadnych oznak luzów/stukania/pukania itp. podczas jazdy, nawet na wybojach czy też bardzo nie równych drogach. Miesiąc później okazało się że miał racje - stuki i puki na ów wahaczu :respect
  10. Możliwe że masz zaworki N75 i N18 do przeczyszczenia/wymiany u mnie one powodowały spadek mocy a zwłaszcza przy włączonej klimie (na postoju żadnych błędów). Oczywiście najlepiej podpiąć pod komputer i logi dynamiczne dobrze by było wykonać.
  11. EmsoN

    brak mocy w AFN

    Dlatego póki nie podepniesz go pod komputer to przypomina to wróżenie z fusów.Lecz na pewno nie zaszkodziło by sprawdzić sam rozrząd :gwizdze
  12. EmsoN

    brak mocy w AFN

    Tak jak koledzy mówią kup kabel który to nie wielki wydatek, podepnij i wszystko będziesz wiedział, a jak zrobisz jeszcze logi dynamiczne to już musi coś wyjść. 500zł za czyszczenie układu? No bez kitu, chyba że wszystkich "układów" :hehe Ja bym obstawiał na przepływomierz którego gołym okiem nie ocenisz, możesz się podjąć przeczyszczenia ale dopóki nie wiesz czy jest sprawny lepiej go nie ruszaj bo to nie tania zabawka. EGR bym wykluczył a to że znajduję się tam olej to nic nie znaczy bo to jest nic innego jak tylko maź ze spalin i to ona jest trochę oleista. A może pasek od rozrządu przeskoczył? Ten Twój mechanik sprawdził chociaż to?
  13. Dobra, jestem po zakupie uszczelniaczy. Kupiłem o wymiarach: 25x40x8 firmy CORTECO - mam nadzieję że odpowiednie (12zł szt.). Prosił bym aby ktoś się wypowiedział na co zwrócić uwagę przy ich wymianie. Czy macie jakieś spostrzeżenia lub rady? Poczytałem trochę i paru rzeczy nie wiem. Czy w dyferencjale i skrzyni znajdują się oddzielne oleje? Czy przy wymianie uszczelniaczy muszę spuszczać olej ze skrzyni/dyferencjału? Jeżeli tak to w jaki sposób i jak ich ewentualnie uzupełnić? Wiem jak i jaki olej wlać do skrzyni. A jak z dyferencjałem?
  14. Ziewal moja opinia nie polega na tym co radze co odradzam tylko stwierdzam fakty rzeczywiste. I nigdzie jasno nie napisałem że odradzam wahaczy firmy MS czy czegokolwiek innego, także proszę mi się odnośnie tego nie czepiać. W swoim passku posiadałem jeden mniej popularnej firmy wahacz (tzw. banan - autko kiedy kupiłem już tam był) przyglądając mu się od razu było widać że nie miał zbyt wielkiego przebiegu nie pamiętam roku produkcji ale jak kiedyś znajdę to może dopiszę (był "ładny" świeży nie utleniony a gumy nie tyle co sparciałe jak pęknięte) oczywiście miał luzy. Ps. masterunia wypowiedź zostawiam bez komentarza :sciana
  15. Machina123 - nie wiem skąd bierzesz twierdzenia na temat jakości współczesnych wahaczy firmy LMO ale skoro producent wybiera ich na pierwszy montaż to chyba o czymś świadczy. Ja sam ostatnio wymieniałem u siebie dwa górne prawe wahacze które były LMO z 2004 roku gdzie ja sam na nich zrobiłem 80kkm i Bóg wie jaki całkowity miały przebieg. Oczywiście nie zaprzeczam że takie choćby MS tudzież Kraft itd. mogą wytrzymać milion kilometrów ale jak to już ktoś ładnie wcześniej ujął - nie zamierzam oszczędzać na zdrowiu, nie tyle co na swoim lecz mojej rodziny/przyjaciól (z racji iż nie jeżdżę sam) i tłumacząc się że (nie daj Boże) wypadek spowodował pęknięty/wadliwy wahacz firmy "noname". I ja również z doświadczenia wiem iż coś co ma swoją wyższą cenę jest w większości okupione jakością. A jeśli ktoś jednak zdecyduję się kupować "te" 3-krotnie tańsze zamienniki życzę mu wiele szczęśliwych kilometrów. Nie wspominając że na żywotność wahaczy składają się takie rzeczy jak właściwy ich montaż, amortyzatory, sprężyny, koła i wiele innych czynników na nie oddziaływających. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności