Gość MAREKJO Zgłoś #1 Napisano 28 Sierpnia 2007 Witam Prosze o opinie Mam Paska z 1999 roku wktórym wymieniłem co się tylko dało .................., oprócz blach. silnik mam z 2004r. 2,0 FSI zawieszenie też z 2004 wnętrze , apropo też. Z wersji BASIC , zrobiłem FULL Podziele się doświadczeniami przez GG Lecz mam dla ludzi z branży pytanie, gdyż chcę zamontować ESP (posiadam komplet elementów), lecz 2 warsztaty mi odmawiają montażu, bo się boją grzebać z racji na bezpieczęstwo !!!!!!!! Co wy na to ? W/g mnie to luzik,schemat elsa,wymiana wiązek, agregatu, VAS programowanie i KONIEC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #2 Napisano 28 Sierpnia 2007 Zrobie OT... Nie lepiej bylo kupic nowszego Passata zamiast babrac sie w zamiane silnika na nowszy, pzerobki w zawieszeniu (wymiana na 2004) i przerobke wnetrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #3 Napisano 28 Sierpnia 2007 Wcale się nie dziwię, że nikt nie chce tego założyć. Wielu jest klientów, który podstawiają wraki walnięte w tył i każą sobie przemontować ABS i inne tajle. Takie rzeczy robi sie w przypadku klimatyzacji ale nie ukłądów hamulcowych. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #4 Napisano 28 Sierpnia 2007 Powiem Ci że to jest jak najbardziej do zrobienia, i gdybym ja chciał takie coś wykonać to wolałbym zrobić to sam a nie zlecać innym. Tym bardziej że masz schematy, opracowania i inne pomoce. Też kiedyś analizowałem temat i nie jest to jakieś bardzo skomplikowane. Najgorszy problem to wg mnie wiązki przewodów, wiadomo można trochę przerobić istniejącą ale część trzeba położyć nowej. Poza tym wymiana serwa, pompy abs, pompy esp, dołożenie sterownika abs, duosensora, taśmy pod kierownicą, no i przycisku Kalibracja i gotowe. Na potwierdzenie moich słów masz tu ciekawy manual jak jeden gość z USA zrobił to w swojej VW Jettcie http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=864980 Sam gdybym wiedział że przynajmniej przez najbliższe dwa lata nie sprzedam auta to bym na takie coś poszedł Także powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #5 Napisano 28 Sierpnia 2007 W/g mnie to luzik,schemat elsa,wymiana wiązek, agregatu, VAS programowanie i KONIEC Teoretycznie Luzik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #6 Napisano 29 Sierpnia 2007 W/g mnie to luzik,schemat elsa,wymiana wiązek, agregatu, VAS programowanie i KONIEC Teoretycznie Luzik teoretycznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #7 Napisano 29 Sierpnia 2007 ESP wyobraźni Ci nie zastąpi... a jak masz auto przekoszone, to żadne ESP nie pomoże pozdrawiam - szczęśliwy posiadacz 180 konnego auta bez ESP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #8 Napisano 29 Sierpnia 2007 Witam! Znam gościa w Katowicach ma warsztat i hamownie , zajmuje sie głównie elektoniką i chip tuningiem, rozmawiałem z nim na ten temat i powiedział że nie jest to problem , nie pytałem o cene . przypuszczam że bedzie sie cenić. Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MAREKJO Zgłoś #9 Napisano 30 Sierpnia 2007 i też tak myśle,jak się chce, to się umie a Ci co piszą , że się nieda, że będą problemy to , bez urazy im, laicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grajek1979 Zgłoś #10 Napisano 29 Stycznia 2009 Udało się już komuś dołożyć esp w Passacie co trzeba zrobić mam już asr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maslog Zgłoś #11 Napisano 29 Stycznia 2009 esp w Passacie co trzeba zrobić kup nowe auto. Bedzie taniej szybciej lepiej- bo założone w fabryce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #12 Napisano 29 Stycznia 2009 Udało się już komuś dołożyć esp w Passacie co trzeba zrobić mam już asr To że masz ASR to nic nie ułatwia sprawy, no tylko tyle że przycisk już jest:) Ale resztę czujników i innych elementów wykonawczych brak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #13 Napisano 7 Lutego 2011 Też chciałbym przerobić ABS na ESP czy już zrobiłeś przekładke MAREKJO? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #14 Napisano 22 Listopada 2011 wybaczcie że odświeże mam ABS chciałbym też mieć ESP kolego MAREKJO czy udało Ci się zrobić ESP? ja mam b5 fl czyli po 2000 mam sam ABS i interesuje mnie ESP czy to rzeczywiście takie łatwe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
widmoxxx Zgłoś #15 Napisano 27 Listopada 2011 wybaczcie że odświeże mam ABS chciałbym też mieć ESP kolego MAREKJO czy udało Ci się zrobić ESP? ja mam b5 fl czyli po 2000 mam sam ABS i interesuje mnie ESP czy to rzeczywiście takie łatwe? montaż ESP nie jest ani łatwy ani tani ani bezpieczny. Wymiana pompy ABS, montaż dodatkowych czujników przyśpieszenia bocznego i wzdłużnego, czujnik skrętu z Taśmą airbag dużo kabli do podpięcia, montaż sterowników do ESP, zmiana serwa i pompy hamulcowej i niektórych przewodów hamulcowych nie mówię już o ściąganiu całej tapicerki ze środka łącznie z dywanem podłogi ... później trzeba to ogarnąć VAGiem po prostu jest to nieopłacalne poza tym przepisy wyraźnie mówią, że nie wolno montować używanych części które odpowiadają za bezpieczeństwo czynne, a w 99,9% osób które by montowały takie coś to raczej by montowali używki. Cena części w ASO powali niejedną osobę ... Poza tym nawet jeśli ktoś by się podjął takiej rzeźby to nikt przy zdrowych zmysłach nie da na to gwarancji. Taniej wyjdzie kupić auto z fabrycznie zamontowanym ESP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #16 Napisano 16 Grudnia 2012 Odgrzeje trochę kotleta. Skoro z montażem ESP jest duży problem to jak wygląda sprawa ASR. Mam u siebie ABS, a przydałby się nieraz szczególnie w zimie ASR. Da radę coś takiego zamontować, ew uruchomić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #17 Napisano 17 Grudnia 2012 Z tego co wiem to np w golfie 3 wystarczyło zmienic sterownik od ABS na taki który mial eds ASR czyli tutaj pewnie tez tak bedzie tylko nie wiem czy w b5 z abs i asr sterownik tylko blokuje koła czy tez ucina dawke paliwa w silniku w celu zwiekszenia przyczepności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #18 Napisano 17 Grudnia 2012 Z tego co wiem to np w golfie 3 wystarczyło zmienic sterownik od ABS na taki który mial eds ASR czyli tutaj pewnie tez tak bedzie tylko nie wiem czy w b5 z abs i asr sterownik tylko blokuje koła czy tez ucina dawke paliwa w silniku w celu zwiekszenia przyczepności. Ciekawe czy w b5 jest tak samo. Pewnie instalację trzeba będzie przerobić, bo niema przycisku wyłączania ASR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #19 Napisano 18 Grudnia 2012 no właśnie ciekawy temat zwłaszcza dla tych z wirusem może ktoś coś więcej powie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #20 Napisano 18 Grudnia 2012 no właśnie ciekawy temat zwłaszcza dla tych z wirusem może ktoś coś więcej powie? Przede wszystkim oto mi chodzi. Przy moich 180 konikach na mokrym na 4 biegu traci trakcje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach