Skocz do zawartości
Gość Waldek62

Ustawienie Kata wtrysku

Rekomendowane odpowiedzi

Rozrząd mam na 100% dobry , bo sprawdzałem wszystko od początku. Odkęcałem dekle, blokowałem wał i tam wiem , że jest dobrze. Przypuszczam, że coś z pompą. Ale nie jestem pewien. Ciekawy jestem czy uda mi się samemu to naprawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kwasek007

Witam :). Proszę o analize wykresu :). Będe wdzięczny :D.132. 69.jpg.

Silnik ALH 90 km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość colcichy

Chcialbym sie podpiac pod temat a mianowicie po wymianie rozrzadu autko zaczelo nierowno pracowac ale tylko jak zimny i na biegu jalowym .Moje pytanie to czy musze ustawiac kat wtrysku czy nic sie nie stanie !!??Dodam tylko ze auto pali duzo mniej!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty masz na pompowtryskach i tu się kąta nie ustawia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20120513772.jpgwitam jestem po wymianie rozrzadu czy mozliwe ze mechanik cos przestawil? (nie sprawdzilem ile mialem przed wymiana -czy mozliwe ze przestawila mu sie pompa o 1 zabek?) , wydaje mi sie ze dluzej musze krecic na rozgrzanym zeby zapalil. te wahania 58-63 oznaczaja ze trzeba klin zmienic na kole pasowym walu korbowego? trzeba skorygowac kat do wartosci 49-54? Edytowane przez beryss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!

 

Założyłem do mojego pb5 (AFN) pompę 11 i nie mogę ustawic konta wtrysku wartości jakie udało mi się usyskać:

 

- 255

- 130-150

- nie odpalał (brak odczytu)

 

były to wartości powtarzalne

 

czyżby pompa była przestawiona na rozrządzie o 1 ząbek ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Wymieniałem cały rozrząd 2 dni temu w swojej B6 2.0 TDI (silnik BKP). Nie wiem czy to kwestia niższych temperatur, ale mam wrażenie, że samochód pali mi więcej (średnio o 1-2 l/100km i przy ruszaniu średnie spalanie to od kilkudziesięciu litrów do 99l/100 km czego wcześniej nie miałem). Czy to możliwe, że coś nie tak ustawiono lub wyregulowano z rozrządem ? Dodam, że innych niepokojących objawów nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ustawiać taki kąt?

 

prmq.th.jpg

 

tylko ciągle skacze między 60 - 66. może tak być? że nie jest stały?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam pytanko odnosnie ustawienia kata. Posiadam skaner http://viaken.pl/pl/skaner-v-scan-vag5053-its-nowosc.html

.Z tego co mi powiedziano kat wtrysku sprawdza sie w blokach 004 pozycja 2 wartosc zadana a pozycja 3 wartosc osiagana.. Czyli trzeba w pozycji 3 otzrymac wartosc zadana z pozycji 2. Jest ktos kto potwierdzi ta informacje. pozdro i dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam . Po zlozeniu rozrzadu i wymianie zaworu N108(uzywany) martwi mnie kat wymagany i rzeczywisty.

Czego moze to byc przyczyna?

 

Statyczny kat wtrysku waha sie w okolicach 55-60

2222.jpg

Edytowane przez baksik28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności