Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

jeśli kogoś interesuje to auto,

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12253279

 

zmiana linka - mój błąd

bok malowany na 100%, na moje maska też,

środek taki trochę zaniedbany i brudny.

zawieszenie sport i siedzenia sport dla mnie to porażka,

moze dlatego że nie mam gabarytów adama małysza,

wszystko tam trzeszczy jak w przedwojennej stodole,

przebieg możliwy,

ale rozrząd do robienia, zawias raczej też chyba ze to uroki sportline,

ale to jest pikuś przy trzeszczeniu wszystkich plastików!!!

czy przy sportline tak jest ????

 

wg mnie, koleś kupił auto po dzwonie, wyklepał pojeździł 2 lata i wyjeździł auto,

porobił absolutne minimum, a teraz nie chcąc ponieść kolejnych kosztów sprzedaje.

 

auto generlanie tragiczne nie jest ale :

- obowiązkowo polerka całego auta bo wygląda jakby był myty jednym wiadrem wody.

- skóry profesjonalne czyszczenie + reno boczku (urok sportowego siedzenia?)

- zawieszenie ? albo klej montażowy na to skrzypienie hyhy,

- opony lato potrzeba

- nowy kompletny rozrząd

- duży oprysk na szybie, a szyba grzana czyli drogość, nie wiadomo kiedy pęknie.

 

na plus Audio, nie wiem co to było ale pięknie grało, może to dlatego żeby nie było slychać tapicerki

Edytowane przez luccass

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

Napisał luccass Zobacz post

jeśli kogoś interesuje to auto,

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11294354

A to nie jest Trendline przypadkiem?

Koledze chodziło chyba o ten samochód: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12253279

 

na plus Audio, nie wiem co to było ale pięknie grało, może to dlatego żeby nie było slychać tapicerki

Na zdjęciach widać, że to Dynaudio.

Edytowane przez sebek1302

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym ogłoszeniu rozwaliło mnie w opisie - bogate wyposażenie :).

 

zawieszenie sport i siedzenia sport dla mnie to porażka,

moze dlatego że nie mam gabarytów adama małysza,

:zeco Co do zawieszenia, to rzeczywiście jest twardziej, ale fotele?

Jak dla mnie w comfortline i trendline siedzi się jak na taborecie na dodatek w zakrętach tyłek jeździ na boki. Fotele w sportline i highline są znacznie wygodniejsze, łądniejsze i dają lepsze trzymanie, ale w sumie każdemu podoba się co innego.

Akurat w aucie, które przytoczyłeś fotele są całe w skórze, co też mi się średnio podoba. Najlepiej się prezentują chyba te z alcantarą.

 

ale rozrząd do robienia, zawias raczej też chyba ze to uroki sportline,

ale to jest pikuś przy trzeszczeniu wszystkich plastików!!!

czy przy sportline tak jest ????

Ja mam sportline, na 17" felgach jeździ od nowości, jest wyraźnie twardziej ale o trzeszczeniu plastików nie słyszałem, w weekend wskoczyło 90tys. km na liczniku i pomyślałem jakie mam komfortowe auto :). Dziś rano wsiadając do avensisa miałem mieszane uczucia co do nowego samochodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam sportline i nie kupił bym innej wersji jak tylko sportline no chyba ze inna wersja będzie miała sport pakiet wykupiony hehe, dla mnie rewelacja wersja no ale każdy ma inne gusta a o gustach się nie dyskutuje :) dodam jeszcze że śmigam juz drugi rok na 18 calowych felgach i jest ok, jak jeździ się z głową :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do zawieszenia, to rzeczywiście jest twardziej, ale fotele?

Jak dla mnie w comfortline i trendline siedzi się jak na taborecie na dodatek w zakrętach tyłek jeździ na boki. Fotele w sportline i highline są znacznie wygodniejsze, łądniejsze i dają lepsze trzymanie, ale w sumie każdemu podoba się co innego.

Akurat w aucie, które przytoczyłeś fotele są całe w skórze, co też mi się średnio podoba. Najlepiej się prezentują chyba te z alcantarą.

Otóż to o gustach się nie dyskutuje, mnie oczywiście dużo lepiej siedzi się w sprot/highlin'owych fotelach, ale za to wolę jednak pełne skóry, najlepiej oczywiście wentylowane, wiadomo pełne skóry (w dodatku jeszcze czarne) w upalny dzień sa nie do wytrzymania. Alkantara jest też trudniejsza do utrzymania w czystości.

wszystko tam trzeszczy jak w przedwojennej stodole,

Miałem kontakt ze sportline'mi z przebiegami ok. 200k i rzeczywiście toszkę trzeszczą w porównani z innymi wersjami, a już szczególnie w połaczeniu z pseudodrewnem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem w vw dowiedzieć się paru szczegółów, autko już stoi na terenie salonu. Oczywiście musiałem je zobaczyć :) Pierwsze wrażenie-tak mógłby być troszkę niżej, ale jest ok, na Wrocław innego zawieszenia nie chcę. Pojeździłem dzisiaj dieslem 170hp z dsg. Nie wydawał mi się super dynamiczny, ale nie sprawdzałem go pod tym kątem dokładnie, a i wyczułem turbo dziurę przy przyspieszaniu na niższych obrotach, nie wiem czy to przez dsg, mam nadzieje, że w tsi tego nie będzie. Wnętrze świetne, wydaję mi się, że Passat ma lepsze plastiki od Insigni (byłem też w Oplu), widoczność również także wybór słuszny. Odbiór zapewne pod koniec tygodnia.

 

edit-fajny ort i babol :D

Edytowane przez theOne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

link poprawiłem,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.allegro.pl/item985623618_volkswagen_passat_2_0_tdi_2006_navi_17_cali_alu.html

Jeśli ktoś wybierałby się przypadkiem po ten samochód z góry może sobie odpuścić.

- Po pierwsze to jego "bezwypadkowość" wygląda następująco: szpachlowany, malowany różnymi odcieniami, podłużnice wyklepane młotkiem, bez jakiej kolwiek dokładności, ogólnie cały samochód nie trzyma prostej linii.

- Po drugie: Serwis, a właściwie jego brak, samochód z ostatnim wpisem przy 60.000 we Włoszech, obecny realny przebieg to ok. 250.000-300.000 km.

- Po trzecie samochód tak zabrudzony w środku, że ciężko sobie cos takiego wyobrazić, myślę że prania na niewiele się zda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak na prawdę nie ma znaczenia czy tankujesz na Orlenie, BP, Shellu czy innych stacjach.

Oczywiście. Chodziło mi o to ,że lepiej wydać 15gr więcej i zalać VERVĘ niż zwykłą EKODIESLOWSKĄ ropę . Co do Shella V-POWER RACING jest sprowadzany z DE.

 

Ojciec kolegi z pracy jest właścicielem stacji paliw w Olsztynie

Chyba nie mówisz o SHELLU w Olsztynie? To najgorsza stacja na WM.

 

zawieszenie sport i siedzenia sport dla mnie to porażka,

moze dlatego że nie mam gabarytów adama małysza,

Można wiedzieć co ma jedno do drugiego, ja mam TRENDA i zwykłe fotele ale wg. mnie nawet nawet trzymają. Nie jestem rosły ale idealnie mieszczę się w obrys fotela. Passatem i tak w zakręty jak Maserati nie wejdziesz więc i przeciążenia mniejsze.

 

- Po trzecie samochód tak zabrudzony w środku, że ciężko sobie cos takiego wyobrazić, myślę że prania na niewiele się zda.

Uwierz mi ,że widziałem gorsze samochody gdzie po myciu środka wyglądały i pachniały jak nówka sztuka.

 

Nie wydawał mi się super dynamiczny,

Kolego ... 170 mało dynamiczny ? :D Może i DSG to bajka ale zawsze wolałem ręcznie pomachać .

 

a i była wyczułem turbo dziurę przy przyspieszaniu na niższych obrotach, nie wiem czy to przez dsg, mam nadzieje,

Niestety Passat pod tym względem jest do DU... Ma ogromną turbodziurę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Uwierz mi ,że widziałem gorsze samochody gdzie po myciu środka wyglądały i pachniały jak nówka sztuka.

Też widziałem naprawdę wiele, przed i po upraniu, w tym przypadku najpierw trzeba by zacząć od wymiany plastików, przez tapicerkę i wykładzinę, po ówcześniejszym wyrzuceniu łopatą tego piachu który zalega chyba od 3 lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też widziałem naprawdę wiele, przed i po upraniu, w tym przypadku najpierw trzeba by zacząć od wymiany plastików, przez tapicerkę i wykładzinę, po ówcześniejszym wyrzuceniu łopatą tego piachu który zalega chyba od 3 lat.

Jakiś brudny Turas nim śmigał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba nie mówisz o SHELLU w Olsztynie? To najgorsza stacja na WM.

Nie mówie o stacji benzynowej a stacji paliw zaopatrujacej CPNy w połowie województwa w paliwa. To taka instytucja pomiędzy rafinerią a stacjami benzynowymi mająca ogromne zbiorniki z paliwami.

 

Kolego ... 170 mało dynamiczny ?

Rewelacji nie ma, pomiędzy 140 z 170KM różnica jest raczej kosmetyczna. Jeździłem wieloma wersjami 140 i 170 z i bez DSG i największa różnica dotyczy spalania i wynosi ok. 1ltr/100km :). A z DSG jeździ się o wiele przyjemniej i auto lepiej przyspiesza ;).

 

Niestety Passat pod tym względem jest do DU... Ma ogromną turbodziurę.

:zeco Passat i duża turbodziura???? Ja bym powiedział, że ma jedną z mniejszych jeżeli chodzi o diesle na rynku.

A tak na marginesie, to ciśnijcie passata z niskich obrotów, to zaraz będziecie płakać, że koło dwumasowe padło.

Edytowane przez Matsil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cisnąć nie cisnąłem (choć nie wiem co masz na myśli, but w podłodze?), ale jak na 170hp to troszkę jakiś niedosyt. Nie wiem czy to duża turbo dziura, nie mam porównania, z dieslami nie mam do czynienia, jeździłem tylko starszymi i słabymi, ale jest wyczuwalna. Jechałem 122 tsi z manualem i nie przypominam sobie dziury więc mam nadzieję, że 1.8 tsi też nie będzie miał. Dsg to wygoda, ale wolę mieć kontrolę, chociaż czasem bym chciał sobie po prostu popływać na dsg :) Wnętrze mi się podoba, chociaż brak foteli z highline i tam ładniejszy jest też "srebrny element" otaczający skrzynię biegów i klimę. A propo klimy, dotykałem pokrętła z nowego panelu, zrobione są ze strasznie tandetnego plastiku, te poprzednie wydawały się lepsze. To na tyle z wrażeń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiem ci że trochę bym się wstydził poprosić o mierzenie nowego auta.

 

A ja nie, a dlaczego mam brata który pracuje w salonie i jakie tam numery wywijają, że to się w głowie nie mieści np.: Samochód przyjechał na lawecie, pracownik salonu zjeżdżał nim z lawety i tak nie fortunnie że pod koniec zjeżdżania( z podjazdu) spadł efekt: wgniecenia na drzwiach i błotniku, po tej operacji natychmiast na lakiernię i szpachla i spray i do klienta. Także ja bym się nie wstydził mierzyć nowy samochód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdarza się to pewnie rzadko, ale zdarza i łatwiej jest o tym nie informować, bo wtedy rabat lub nawet rezygnacja z auta, a to się nie kalkuluje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za tego linka to już % powinny być :), albo na głównej link i podpis - tak, wiemy b6 to szrot, cześć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jakims stopniu ta strona jest zgodna z prawda. Byly na forum opisywane przypadki B6 w ktorych wysiadalo smarowanie. O ile pamietam to winnemu calej sytuacji byl jakis klin czy walek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności