Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

kupiony w IRL czy w PL??

 

IRL , mieszkam na tej wysepce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ,mam passata 2003 rok ,1,9, kombi ,131 koni mysle nad wymianą na nowszy tez kombi ale wiekszosc nowych 2009,2010,2011 ma silniki 2,0 a opinie o nich nie są za dobre czy to prawda co o tym sądzicie i czy mozna spotkac z tych lat passaty z silnikiem 1,9 czy rzeczywiscie jest róznica w awaryjnosci tych z silnikiem 2,0 a 1,9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy to prawda co o tym sądzicie
Odpowiedź padła tu już setki razy - poświęć trochę czasu i po prostu poczytaj ten wątek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam ,mam passata 2003 rok ,1,9, kombi ,131 koni mysle nad wymianą na nowszy tez kombi ale wiekszosc nowych 2009,2010,2011 ma silniki 2,0 a opinie o nich nie są za dobre czy to prawda co o tym sądzicie i czy mozna spotkac z tych lat passaty z silnikiem 1,9 czy rzeczywiscie jest róznica w awaryjnosci tych z silnikiem 2,0 a 1,9

 

W tym roczniku to raczej silnik 1.9 105 KM został zastapiony silnikiem 1.6 105 KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A 2.0 zawsze można w CR wybrać. Zresztą jak napisał Duży to już wszystko zostało napisane,.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2009,2010,2011 ma silniki 2,0 a opinie o nich nie są za dobre

gdzieś dzwoni ale nie wiadomo w ktorym kosciele.

 

owszem silniki 2.0tdi nie miały zbyt dobrej opinii ale to te z lat 2006-2008

w roku 2008 wszedl juz silonik common rail i jest on o niebo lepszy i teoretycznie bezawaryjny.

Sam posiadam taki z 2009 roku i odpukac przy blisko 200tkm ZERo problemow- czego nie moglem powiedzieć o poprzednim z roku 2007 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ZERo problemow- czego nie moglem powiedzieć o poprzednim z roku 2007

 

A ja mogę... :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam i mam pytanie , czy miał ktoś do czynienia z silnikiem BXE 1,9 TDI PD , w Pasku z 2007 roku ? bo mam takie auto na celowniku więc proszę o szybkie info czy ten motor jest też awaryjny i na co popatrzyć , pozdrawiam

 

?

 

Pytasz, a masz go w podpisie?

 

Cofnij na poprzednie strony, była o nim mowa, sam też pisałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
common rail i jest on o niebo lepszy

 

prawda

 

teoretycznie bezawaryjny.

 

noo nie przesadzajmy Łukasz,swoje grzeszki posiada ;)

 

Ogólnie

starsze roczniki b6--mimo wszystko 1.9

(choć tutaj wiele zależy od zwykłego farta i użytkowania auta-są ludzie którzy po250000km wylatali i chwalą zwykłe 2.0tdi)

 

młodsze -- lepiej CR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
są ludzie którzy po250000km wylatali i chwalą zwykłe 2.0tdi

Ja zdecydowanie zaliczam się do tej grupy :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
?

 

Pytasz, a masz go w podpisie?

 

Cofnij na poprzednie strony, była o nim mowa, sam też pisałem.

 

Witam , mam w podpisie bo go kupiłem na drugi dzień po poście, mimo że nie dostałem odp. Po prostu jego wyposażenie mnie powaliło mimo że poprzednik też highline też nie był goły. Co do pytania to nie ma nic co robić żeby panewki się nie obróciły , jeżeli można w ogóle coś zrobić , czasami robię trasy IRL - PL i nie chciał bym żeby coś pi.....lo w DE na autostradzie przy 180/h , stary AWX dawał radę z palcem w d...ie .

 

A teraz już jest i tyle . Dam mu najlepszy olej z normami vw , pytanie czy coś jeszcze można zrobić ? Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aaa, to taka sprawa :)

Ja swojego też kupiłem "od ręki", przez telefon - nawet go nie widząc :)

Olej ze specyfikacją long-life 57 00 - np. Castrola, ale ja bym wymieniał co 20 albo co 15 tys.

Jak masz solidnie udokumentowany przebieg i serwisy to rozrząd wg harmonogramu, a jeśli "niewiadomego pochodzenia" czyli sprowadzany przez handlarza - to można profilaktycznie wymienić.

Olej i filtry (paliwa - obydwa) należą się z urzędu.

 

To stary silnik (co dzisiaj oznacza - dobry) i niewysilony, więc nie ma powodu żeby długo nie pojeździł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Aaa, to taka sprawa :)

Ja swojego też kupiłem "od ręki", przez telefon - nawet go nie widząc :)

Olej ze specyfikacją long-life 57 00 - np. Castrola, ale ja bym wymieniał co 20 albo co 15 tys.

Jak masz solidnie udokumentowany przebieg i serwisy to rozrząd wg harmonogramu, a jeśli "niewiadomego pochodzenia" czyli sprowadzany przez handlarza - to można profilaktycznie wymienić.

Olej i filtry (paliwa - obydwa) należą się z urzędu.

 

To stary silnik (co dzisiaj oznacza - dobry) i niewysilony, więc nie ma powodu żeby długo nie pojeździł.

 

Dzięki za odp , olej i filtry (wszystkie) to norma , olej dam valvoline (z normami do paska) , papiery mam wszystkie od jego urodzenia do dziś , rozrząd robiony 10tyś temu , w Polsce dam wirusa i tyle . Ale te panewki bez zamków ... czy może mi ktoś powiedzieć jak długo jeździ z tym silnikiem .

 

Pozdrawiam :roll

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś tu na forum ktoś pisał, że jego B5 1,9 ma blisko miliona przebiegu.

Nie ma się co zastanawiać, co może się stać - bo może zepsuć się WSZYSTKO.

Trzeba po prostu dbać, robić regularne przeglądy i bieżące naprawy, a na panewki chyba jedyną radą jest dobry olej, regularnie wymieniany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:ok no to tylko śmigać

Gdzieś tu na forum ktoś pisał, że jego B5 1,9 ma blisko miliona przebiegu.

Nie ma się co zastanawiać, co może się stać - bo może zepsuć się WSZYSTKO.

Trzeba po prostu dbać, robić regularne przeglądy i bieżące naprawy, a na panewki chyba jedyną radą jest dobry olej, regularnie wymieniany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale te panewki bez zamków ... czy może mi ktoś powiedzieć jak długo jeździ z tym silnikiem .

 

Ja moim przez rok nalatałem ok 40 tyś km i nic się nie dzieje :). Zaraz po zakupie podkręcony i dalej nic :)

Obecnie mam ponad 240 tyś i lata aż miło.

Wymieniam olej i filtry co 10 tyś. km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja firma ostatnio sprzedawała kilkanaście B6 z 2005, wszystkie 2.0 TDI, przebiegi od 160000 do 500000.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Mam pytanie dotyczące trwałości materiałów takich jak przełączniki np.świateł i hamulca czy jest możliwe że auto z przebiegiem niespełna 100tyś może mieć wytarty włącznik hamulca ręcznego i trochę włącznika świateł.

Ogólnie wszystko chodzi jak w zegarku samochód sprowadziłem z włoch i nie chciałbym przy sprzedaży wypaść na oszusta, chyba że jest jakaś możliwość żeby potwierdzić autentyczność przebiegu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auta z Włoch lubią być "wymęczone".

Sprawdź historię serwisu po vinie, może coś pokaże i będziesz wiedział na czym stoisz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich!

Mam pytanie dotyczące trwałości materiałów takich jak przełączniki np.świateł i hamulca czy jest możliwe że auto z przebiegiem niespełna 100tyś może mieć wytarty włącznik hamulca ręcznego i trochę włącznika świateł.

Ogólnie wszystko chodzi jak w zegarku samochód sprowadziłem z włoch i nie chciałbym przy sprzedaży wypaść na oszusta, chyba że jest jakaś możliwość żeby potwierdzić autentyczność przebiegu.

 

1. możesz sprawdzić kiedy było ostatnio w serwisie i jaki był wtedy przebieg

2. Można zczytać kompem przebieg ze sterownika silnika czy tam czegoś, ale to tez idzie podrobić jak ktoś się postara.

3. U mnie przebieg 210 tyś. auto jest w środku jak nowe, brak w sumie jakiegokolwiek zużycia, ale cały przebieg natrzepany na trasach a nie po mieście. Jedyne uszkodzenia to skóra kierownicy jest lekko poniszczona od obrączki poprzedniego kierowcy.

4. Moje poprzednie auto też było z włoch i tak jak kolega wyżej wspomina - tam o auta chyba nie dbają.

Edytowane przez ru-dy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności