Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Ok, wiec passat kupiony ;) Moze mi kto spowiedzeic czy mam DPF? I jak to wyglada z tym napedem pompy oleju? VIN WVWZZZ3CZ7P156262. Silnik BKP, rocznik 2007.

dzieki

Edytowane przez tmstp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DPF odczytasz we wklejce bagażnika/książki serwisowej...

Jak dobrze pamiętam będzie kod 7GG lub 0GG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koniec już tego wątku ze spalaniem-jest od tego inny temat, ale pewnie zostanie i on zamknięty-spalanie jest, było i będzie róźne od konkretnych zmiennych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok, wiec passat kupiony ;) Moze mi kto spowiedzeic czy mam DPF? I jak to wyglada z tym napedem pompy oleju? VIN WVWZZZ3CZ7P156262. Silnik BKP, rocznik 2007.

dzieki

Ja mam BKP lecz z 2006r i brak PDF

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam BKP lecz z 2006r i brak PDF

 

No wlasnie sprzedawca zapewnial ze moj tez nie ma DPFu ale wolalbym sie upewnic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak ma czyste rury wydechowe to znaczy ze jest DPF :)

proste i skuteczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rura jest czarna, wlepka mowi 0GG - czyli jest ok ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak ma czyste rury wydechowe to znaczy ze jest DPF

proste i skuteczne.

W którym samochodzie 2letnim w górę widziałeś czystą rurę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisał bullet77 Zobacz post

jak ma czyste rury wydechowe to znaczy ze jest DPF

proste i skuteczne.

W którym samochodzie 2letnim w górę widziałeś czystą rurę?

 

w moim 3 letnim z przebiegiem 260 tkm :) mam czysta rure- jak nowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Z przykroscia stwierdzam, ze passat B6 nie jest wart pieniedzy jakie trzeba za niego zaplacic. Co z tego ze fajnie wyglada i dosc wygodnie sie nim jezdzi jak jest poprostu awaryjny. Mam paska od roku. W marcu podczas podrozy Anglia-Polska rozleciala mi sie skrzynia biegow (manualna - podobno mocniejsza niz DSG) przy przebiegu 80000 mil.. Niemieckie "STOLTE" zaspiewali 3500 EURO za naprawe podejrzewajac dwumase i cos tam jeszcze... Trzeba bylo zrobic kompletny remont ukladu napedowego + wymiana rozrzadu, filtrow,paskow, plynow,itd .. Minelo pare miesiecy i teraz znow zbliza sie kolejny stres! Czas na swieta pojechac do rodziny a tu mi cos na zimnym silniku od lewego przedniego kola czasami zaklekocze... W tym tygodniu jade na przeglad, zobaczymy czy cos znajda... Tak czy siak szukam dobrego CB radia w razie awarii co by mnie jakis dobry Polak podholowal chociaz do granicy :) ... Szkoda slow.. VW dal plame z ostatnim wypustem passata - to jest fakt!.. B3, B4 sa o wiele mocniejsze... Powoli zaczynam sie rozgladac za jakims innym samochodem. Na celu mam BMW (318,320), ale mam uraz do szkubli za ten zart z B6. BMW niby sprawdzona marka, czas pokaze..

 

Pozdrawiam wszystkich, zwlaszcza tych szczesciazy ktorym sie trafil dobry egzemplarz B6 i nie szukaja innego samochodu..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

 

Z przykroscia stwierdzam, ze passat B6 nie jest wart pieniedzy jakie trzeba za niego zaplacic. Co z tego ze fajnie wyglada i dosc wygodnie sie nim jezdzi jak jest poprostu awaryjny. Mam paska od roku. W marcu podczas podrozy Anglia-Polska rozleciala mi sie skrzynia biegow (manualna - podobno mocniejsza niz DSG) przy przebiegu 80000 mil.. Niemieckie "STOLTE" zaspiewali 3500 EURO za naprawe podejrzewajac dwumase i cos tam jeszcze... Trzeba bylo zrobic kompletny remont ukladu napedowego + wymiana rozrzadu, filtrow,paskow, plynow,itd .. Minelo pare miesiecy i teraz znow zbliza sie kolejny stres! Czas na swieta pojechac do rodziny a tu mi cos na zimnym silniku od lewego przedniego kola czasami zaklekocze... W tym tygodniu jade na przeglad, zobaczymy czy cos znajda... Tak czy siak szukam dobrego CB radia w razie awarii co by mnie jakis dobry Polak podholowal chociaz do granicy ... Szkoda slow.. VW dal plame z ostatnim wypustem passata - to jest fakt!.. B3, B4 sa o wiele mocniejsze... Powoli zaczynam sie rozgladac za jakims innym samochodem. Na celu mam BMW (318,320), ale mam uraz do szkubli za ten zart z B6. BMW niby sprawdzona marka, czas pokaze..

 

Pozdrawiam wszystkich, zwlaszcza tych szczesciazy ktorym sie trafil dobry egzemplarz B6 i nie szukaja innego samochodu..

 

Auto kupiłes nowe czy używane?

ile masz na blacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, przymierzam (przymierzałem) się powoli do zmiany passata B5 FL 1.9 TDI 131 PS AWX 2002r, na B6 rocznik 2006-2008. Przeczytałem trochę wątków na tym forum i przyznam szczerze, mam mieszane uczucia....

 

 

Pytanie, czy B6 faktycznie sprawia tyle problemów ? Nie chce slyszec oczywiscie o wersji 170 PS, mój znajomy taka ma i naprawde porazka, auto juz idzie do sprzednia, klopotow z motorem co niemiara... Pomijam takze silnik 2.0 TDI na podwojnym wałku. Myslalem bardziej o 2.0 TDI 140 PS (nie pamietam serii na 1 walku), albo 1.9 TDI 105 PS + jakis soft do 130 PS. Dodam tyle, że mój obecny B5 FL nie sprawia mi można powiedzieć żadnych kłopotów, pali, jeździ pomimo już dość dojrzałego wieku i przebiegu... A jezdze dosc duzo (do 70 tys rocznie) i poki co odpukac nie stanalem ani razu.

 

 

Więc jest sens sie ubierać w B6 ? Tylko ze wzgledu checi posiadania mlodszego i ladniejszego modelu ?

Edytowane przez Piotr_KR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od rocznika, egzemplarza...

Moim zrobiłem od stycznia 20kkm i zero problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odoba mi sie passat ale po przeczytaniu tego tematu troche sie przeraziłem .. AWARYJNOŚCIA

 

Zwróc też uwagę, że jest to forum passata ;) Czyli na 100 osób które tu zagląda, 80 wcale nie przyszło powiedzieć jaki ten ich passat jest super, tylko szukali pomocy bo wystąpiła jakaś usterka :) A ile passatów jeździ bezawaryjnie i właściciel nie musi zaglądać po forach tylko leje gnojówkę w bak i jedzie, to tego nie wie nikt ;)

 

BTW ja jestem z tych 20 - kupiłem nowego paska i się przylazłem pochwalić hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, przymierzam (przymierzałem) się powoli do zmiany passata B5 FL 1.9 TDI 131 PS AWX 2002r, na B6 rocznik 2006-2008. Przeczytałem trochę wątków na tym forum i przyznam szczerze, mam mieszane uczucia....

 

 

Pytanie, czy B6 faktycznie sprawia tyle problemów ? Nie chce slyszec oczywiscie o wersji 170 PS, mój znajomy taka ma i naprawde porazka, auto juz idzie do sprzednia, klopotow z motorem co niemiara... Pomijam takze silnik 2.0 TDI na podwojnym wałku. Myslalem bardziej o 2.0 TDI 140 PS (nie pamietam serii na 1 walku), albo 1.9 TDI 105 PS + jakis soft do 130 PS. Dodam tyle, że mój obecny B5 FL nie sprawia mi można powiedzieć żadnych kłopotów, pali, jeździ pomimo już dość dojrzałego wieku i przebiegu... A jezdze dosc duzo (do 70 tys rocznie) i poki co odpukac nie stanalem ani razu.

 

Kolego jeżeli zastanawiasz się nad zakupem to powiem od siebie - Polecam zakup B6 kodowany na 2007r - > !!!!!

 

B5 miały i mają masę usterek które przeszły do codzienności i wszyscy wiedzą jak je naprawiać lub z nimi żyć a B6 jest jeszcze nadal dla wielu warsztatów dużą niewiadomą i nie wiedzą jak skutecznie je naprawić, ogólnie auto bardzo proste.

 

Usterki B5 - problemy modułu komfortu ( centralne zamki, sterowanie szybami, krańcówki drzwi, instalacja gnijąca oraz zamakanie samego sterownik który jest pod nogami kierowcy ), usterki pomp ABS itp. tylko wszystko przeszło do normalności i OK !!!

 

Na obecną chwilę B6 jest bardzo tani i prosty w naprawie zawieszenia, silniki sprawiają drobne problemy ale to jest pikuś ( wystarczy kupić pompowtryskiwacz i z sobą wozić ) po 1-3 godz. auto jedzie dalej i tak ma być ( wszystkie się psują i tak będzie ) jeżeli będziemy mieli stłuczkę to również nie pojedziemy, musimy się do tego przyzwyczaić bo nie tylko Vw ale i masa innych marek ma podobne dolegliwości.

 

Sprawdź w moich postach opis historii auta kolegi który ma 260 tys. km. i prócz wymiany silnika który zapewne uległ uszkodzeniu przez błąd naprawy niedoświadczonego serwisanta a na autostradzie dostał za swoje i niedociągnięcie musiało wyjść a prócz tego nie sprawiał większych problemów

 

Zwróć uwagę że nie było wymieniane koło dwumasowe, nie robione przy zawieszeniu do ponad 210 tys. km. tarcze i klocki, elektroniką wnętrza a auto dość bogato wyposażone.

 

Ostatnio miałem przyjemność jeździć A4 2004r i przypomniałem sobie jak to jest z przednim zawieszeniem - jadę na wprost i kierownica 15 lub 20 stopni w lewo lub w prawo ale to norma !!!!

 

 

Kolega napisał wcześniej, Passatów jest masa i jeździ a jak już coś się dzieje to ludzie zaglądają na forum i piszą, masa problemów powstaje z niedoświadczenia i niewiedzy użytkowników auta i warsztatów które nie posiadają odpowiedniego oprogramowania jakie jest potrzebne do obsługi B6 i np. podłączają stare diagnoskopy nie odczytują poprawnych błędów i wszystko OK a auto nie jedzie,

 

Polecam zakup Passata oczywiście jeżeli kogoś stać na utrzymanie a nie tylko zakup bo czasy się zmieniają i utrzymanie jest teraz drogie a nie auto !!!

 

:bleble

Edytowane przez s27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale szczerze używane B6 na przebiegi 70k rocznie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale szczerze używane B6 na przebiegi 70k rocznie?

I to z silnikiem 1.9TDI hahahaha :). Albo kolega koloryzuje albo po prostu jeździ żeby zwiedzać.

NIE KUPUJ B6 DAJ SPOKÓJ ZŁOM ZŁOM SYPIE SIĘ , DROGIE CZĘŚCI! (odstraszyłem? może kilka B6 mniej na ulicy będzie, bo za dwa lata to będzie co drugi samochód VW B6 :D)

 

Na poważnie zależy jak trafisz, mój miał pare przypadłości ale to nie szrotowaty B3 gdzie nie ma elektroniki, tu po prostu jest co się sypać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

No wiesz kolego, może ty kupujesz auto, żeby stało w garażu, ale mi samochód służy do pracy, a to że dużo jeżdze to już trudno, nic na to nie poradze, mam taką potrzebe. Po za tym nie kupuje auta na kilka lat, tylko pewnie taką B6 zmienie po dwóch latach tak jak obecnego B5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

<QUOTE> Auto kupiłes nowe czy używane?

ile masz na blacie?</QUOTE>

 

Jestem drugim wlascicielem, na nowego mnie nie stac.. Ma przejechane 150 tys km.. Jak go kupilem to mial 120 tys km i cala historia ze wszystkimi pieczatkami vw, gdyz byl serwisowany oryginalnie w volkswagenie.

 

---------- Post added at 20:54 ---------- Previous post was at 20:29 ----------

 

Na obecną chwilę B6 jest bardzo tani i prosty w naprawie zawieszenia, silniki sprawiają drobne problemy ale to jest pikuś ( wystarczy kupić pompowtryskiwacz i z sobą wozić ) po 1-3 godz. auto jedzie dalej i tak ma być ( wszystkie się psują i tak będzie ) jeżeli będziemy mieli stłuczkę to również nie pojedziemy, musimy się do tego przyzwyczaić bo nie tylko Vw ale i masa innych marek ma podobne dolegliwości.

 

Jak to czytam to mi sie przypominaja czasy fiata 126p, gdzie trzeba bylo worek czesci ze soba wozic... Teraz mamy 21 wiek kolego!! Ja sie nie znam na samochodach i wymiana pompowtryskiwacza to dla mnie czarna magia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak to czytam to mi sie przypominaja czasy fiata 126p, gdzie trzeba bylo worek czesci ze soba wozic... Teraz mamy 21 wiek kolego!! Ja sie nie znam na samochodach i wymiana pompowtryskiwacza to dla mnie czarna magia...

 

Jeżeli czarna magia to poszperaj na forum i wydrukuj, dasz gościowi w pobliskim warsztacie do przeczytania lub mu przeczytasz.

 

Zapytam jeszcze o kilka spraw, koło sam wymienisz czy będziesz czekał na serwis ???

 

Odpalisz z innego auta za pomocą przewodów gdy osłabnie ci akumulator ???

 

W przeciwnym razie polecam TOYOTĘ do której będziesz miał tylko kluczyk - zgodnie z reklamą :brawo

 

Wybacz mi ale to nie złośliwie, jestem od dziecka związany z motoryzacją i praca przy aucie sprawia mi przyjemność.

 

Po zakupie swojego B6 kilka razy przejrzałem instrukcję obsługi bo samo przeczytanie mało daje zwłaszcza w Deutschland należy jeszcze zapamiętać i zrozumieć oraz regularnie śledzę tematy na forum,

 

Super auto !!!

Edytowane przez s27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności