Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Łomatko.

Starsznie mnie to zmartwiło.

Hehe, no właśnie.

Po co ten epitet:

dumnych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież wszyscy tutaj mówią, że B7 to B6FL i to w sumie tylko lampy i zegarek na konsoli się zmieniły ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przecież wszyscy tutaj mówią, że B7 to B6FL i to w sumie tylko lampy i zegarek na konsoli się zmieniły

 

Dal mnie najważniejsze, że posiadacze B6 się z tą myślą lepiej czują ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hehe, no właśnie.

Po co ten epitet:

 

Cytat:

Napisał Fedwo

dumnych

 

Bo jestem jednym z nich:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat to auto tanie i o audi to ciasnota, Wczoraj złożyłem zamówienie:

Rok modelowy 2012

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuję rozwinąć myśl. I najlepiej po polsku.:fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, wykwintny skrót myślowy. To na co złożyłeś zamówienie i o co Ci tak naprawdę chodzi ?

:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początek z racji tego, ze jestem swiezym forumowiczem i jest to moj pierwszy post, chialem powitac szanowne grono szczesliwych lub tez mniej :) posiadaczy Passków :)

 

Jestem tu z wiadomego powodu.. Jak wiekszosc z was staje na zyciowym zakrecie z pytaniem kupic passata B6 czy tez nie :) Wiem juz ze jak kupowac to od 2007r, 2.0TDi na CR i w DSG. Takie wlasnie wozidlo sobie upatrzylem.. tylko nie mam pewnosci czy jest CR bo podobno w tym roczniku 170km byly rowniez PD.

 

Ponizej daje pod ocene passacika b6 2007r 2.0tdi 170KM DSG. Podobno pierwszy wlasciciel pelen ASO itd itp. Czy ktos jest w stanie po nr VIN sprawdzic historie tego autka i czy to CR? Na co warto jeszcze zwrocic uwage? zy te 183 tys km to duzy przebieg jak na to autko i zaraz zacznie sie sypac? Rozumiem ze tego rocznika mikropekniecia glowicy juz nie dotycza? Co ile wymienia sie w nim rozrzad i jak dbac o dsg co jaki czas wymieniac olej w DSG i co jeszcze?

 

Ponizej link do aukcji:

 

http://otomoto.pl/volkswagen-passat-highline-2007-tdi-dsg-C20510067.html

 

 

Z góry serdecznie wszystkim dziekuje za wypowiedzi.. Jesli to nie wlasciwy temat na moj post to najmocniej przepraszam i prosz eo przerzucenie do odpowiedniego.

 

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jesli to nie wlasciwy temat na moj post to najmocniej przepraszam i prosz eo przerzucenie do odpowiedniego.

O konkretne auto z ogłoszenia pytamy tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=25364

 

A na pozostałe pytania znajdziesz odpowiedzi w tym wątku i innych w dziale B6/B7, tylko trzeba poświęcić trochę czasu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za link... wkleilem swoje pytanie do odpowiedniego tematu.. mam nadzieje ze tam ktos zweryfikuje odpowiedzi na moje pytania odnosnie tego konkretnego modelu bo na nie nie znajde odpowiedzi na forum :) bo watpe jaby ktos juz ten konkretny egzemplarz bral pod lupe :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem ze tego rocznika mikropekniecia glowicy juz nie dotycza? Co ile wymienia sie w nim rozrzad i jak dbac o dsg co jaki czas wymieniac olej w DSG i co jeszcze?

 

Jako, ze rozumiem sytuacje ze nowy jestes i na pewno nie przeczytasz 156 stron pierdół to streszcze Ci :)

 

Rozrząd - 120 tys km

Olej co 30 tys km/long life, 15 tys km, normalny. Zalecam long life i wymiana średnio co 20 tys km, co do tego jest wiele opinii)

Paliwo i powietrze to zalecam co drugą wymiane oleju (30 tys km, czasami fitr powietrza jest tak zabity, ze szkoda auta moim zdaniem)

 

DSG, filtr i olej co 60 tys km. Pilnować jak oka w głowie. DSG bedzie bezawaryjnie pracować jesli się o nią dba i wymienia olej :)

 

Co sie moze posypać ? 2masa w DSG - 2-3 tys zł, zalezy gdzie zrobisz

Pompowtrysk moze poleciec - zalezy od pompek, auto z linku jest na PD.

 

Ogólnie dobrze sprawdz wóz przed zakupem, czy był uderzony, jesli nie, powinien chodzic bezawaryjnie i bezproblemowo :) Większosć bolączek b6 w TDI juz rozpracowano :)

 

Rozrząd co

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziekuje bardzo za wyrozumialosc :) w serwisie jak podalem vin to pwoiedzieli mi ze jest na pomkach ale zebym sie nie martwil bo maja akcje dobrej woli i jak cos to za darmo wymienia :) a Ty skad to wiedziales? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:)

 

a czy oprocz 2masa i pompek cos jeszcze moze byc rutynowa usterka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co moze poleciec pompka w zbiorniku paliwa. Ale to prawie na pewno zrobili na gwarancji, u mnie padło po 100 tys km.

 

A akcja dobrej woli to jak sama nazwa mówi :) Warunkiem jest serwisowanie w ASO i sciągniecie auta z drogi (uszkodzonego) przez VW assistance. Wtedy mozna rozmawiać o dobrej woli ASO.

 

Następna kwestia to filtr DPF. Mogą dziać się cyrki jesli będziesz głowinie jeździł po mieście jak emeryt. Jesli będzie trasa, to nie ma się co nim martwić. Ogólnie to tak jak wymieniłem, 2 masa, pompki i DPF, to takie kosztowniejsze usterki. Reszta to drobnostki, moze zdarzyć sie w każdym aucie (np przycisk od recznego - 100 zł)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A akcja dobrej woli to jak sama nazwa mówi Warunkiem jest serwisowanie w ASO i sciągniecie auta z drogi (uszkodzonego) przez VW assistance. Wtedy mozna rozmawiać o dobrej woli ASO.

Bzdura,jedynymi warunkami są,prawdziwy przebieg(czytaj: cofany licznik),pojazd ma przybyć do aso nie o własnych siłach(jak ktoś da radę,to można na plecach) i kod usterki pd kwalifikujący do wymiany,jeśli siemens na 99% tak właśnie będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szanowni koledzy, coraz mniej jeżdżę, więc diesel mi się chyba nie kalkuluje, więc coraz bardziej skłaniam się ku benzynie.Jaki jest najmniej awaryjny i "najlepszy" Passat B6 od 2007 z silnikiem benzynowym do ewentualnego zagazowania. Nie pogardzę również informacja o dieslu pozbawionym wad wieku młodzieńczego jakie go nękały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szanowni koledzy, coraz mniej jeżdżę, więc diesel mi się chyba nie kalkuluje, więc coraz bardziej skłaniam się ku benzynie.Jaki jest najmniej awaryjny i "najlepszy" Passat B6 od 2007 z silnikiem benzynowym do ewentualnego zagazowania. Nie pogardzę również informacja o dieslu pozbawionym wad wieku młodzieńczego jakie go nękały.

 

Jedyny B6 do zagazowania i z silnikiem "nie do zdarcia" to 1,6 8V o mocy 102-105 KM. Bardzo dobrze znosi gaz i ma opinię wyjątkowo trwałego. Natomiast w kwestii osiągów, to sam sobie odpowiedz na pytanie jak się jeździ autem o wadze ponad półtorej tony mając pod maską sto kilka koni... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znaczy się odpada. Więc bez gazyfikacji ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o kompromis miedzy dobrym spalaniem a mocą to 1.8 TSI 160KM.

Raczej go nie zagazujesz, był kiedyś wątek na forum o tym, jeśli już jest ta instalacja dostępna to będzie kosztowała baaardzo duże pieniądze, napewno nie będzie to 3-4 a nawet 5 tysięcy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności