Skocz do zawartości

Buli1

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Buli1

  • Urodziny 03.10.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Błażej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2006
  1. Panowie a czy jest jakaś różnica pomiędzy dwumasa do dsg 140KM a 170KM ? wymieniłem dwumasa na regenerowanego i glosniej chałasował niż stary, to go wywaliłem i kupiłem nowego luka i itak słychac jakiś hałas coś w stylu szumiącej rolki nad lewym kołem, ale tak samo niesie sie nad prawym kołem. (rozrzad 35tys km temu kompletny a wielorowkowy 4tys km z napinaczem) Poza tym przy minimalnym dawaniu i puszczaniu gazu tak do 1tys obrotów jak schodzi spowrotem na 800 obrotów to słychać metaliczny dźwięk. Czy to znaczy, że ten dwumas też jest do wywalenia? Przecież jest nowy. Rozwarzam jeszcze opcje, że może sprzedali mi od 140km i jest jakas różnica? Prosze o pomoc bo dostane z garem wkońcu.
  2. Buli1

    koło dwumasowe

    Witam! Panowie ja mam nastepujący problem: Założyłem nowe koło dwumasowe z luk'a (dsg 170km) i z nad lewego koła dochodzi hałas coś jakby szum zurzytej rolki. (rozrząd wymieniony 35tys km temu a pasek klinowy z napinaczem 4 tys. km temu) Drgań już nie ma ale mam wrażenie, że słysze też dwumasa przy odpalaniu i gaszeniu. Czy może to być np: spowodowane tym, że sprzedali mi dwumase od 140km? Czy one się wogóle czymś różnią? Będę zobowiązany za odpowiedź. Dodam jeszcze tylko tyle,że to już 3 dwumas. Pierwszy był regenerowany mój podobno już sie nie nadawał do regeneracji bo miał frez zjechany i po założeniu ten nowo nabyty napierniczał jeszcze gorzej niż ten stary. Pojechałem do nich niby naprawili ale też stukał po założeniu tyle,że juz mniej. Nie wytrzymałem nerwowo, został wyjęty i założyłem nowego luka'a i co prawda z tych 3 dwumasów jest najcichszy ale i tak jest jakiś drobny hałas. Będę bardzo wdzięczny za wyciągniętą rękę z pomocą. Z góry dziękuje.
  3. Witam! Panowie ja mam nastepujący problem: Założyłem nowe koło dwumasowe z luk'a (dsg 170km) i z nad lewego koła dochodzi hałas coś jakby szum zurzytej rolki. (rozrząd wymieniony 35tys km temu a pasek klinowy z napinaczem 4 tys. km temu) Drgań już nie ma ale mam wrażenie, że słysze też dwumasa przy odpalaniu i gaszeniu. Czy może to być np: spowodowane tym, że sprzedali mi dwumase od 140km? Czy one się wogóle czymś różnią? Będę zobowiązany za odpowiedź. Dodam jeszcze tylko tyle,że to już 3 dwumas. Pierwszy był regenerowany mój podobno już sie nie nadawał do regeneracji bo miał frez zjechany i po założeniu ten nowo nabyty napierniczał jeszcze gorzej niż ten stary. Pojechałem do nich niby naprawili ale też stukał po założeniu tyle,że juz mniej. Nie wytrzymałem nerwowo, został wyjęty i założyłem nowego luka'a i co prawda z tych 3 dwumasów jest najcichszy ale i tak jest jakiś drobny hałas. Będę bardzo wdzięczny za wyciągniętą rękę z pomocą. Z góry dziękuje.
  4. Witam! Panowie ja mam nastepujący problem: Założyłem nowe koło dwumasowe z luk'a (dsg 170km) i z nad lewego koła dochodzi hałas coś jakby szum zurzytej rolki. (rozrząd wymieniony 35tys km temu a pasek klinowy z napinaczem 4 tys. km temu) Drgań już nie ma ale mam wrażenie, że słysze też dwumasa przy odpalaniu i gaszeniu. Czy może to być np: spowodowane tym, że sprzedali mi dwumase od 140km? Czy one się wogóle czymś różnią? Będę zobowiązany za odpowiedź. Dodam jeszcze tylko tyle,że to już 3 dwumas. Pierwszy był regenerowany mój podobno już sie nie nadawał do regeneracji bo miał frez zjechany i po założeniu ten nowo nabyty napierniczał jeszcze gorzej niż ten stary. Pojechałem do nich niby naprawili ale też stukał po założeniu tyle,że juz mniej. Nie wytrzymałem nerwowo, został wyjęty i założyłem nowego luka'a i co prawda z tych 3 dwumasów jest najcichszy ale i tak jest jakiś drobny hałas. Będę bardzo wdzięczny za wyciągniętą rękę z pomocą. Z góry dziękuje.
  5. Panowie, ja w swoim pasku nigdy nie widziałem świecącej się kontrolki, no chyba ze przy odpalaniu, żadnego dyma z tylu, do tego stopnia ze wkładając palec w rurę nie ma nawet kurzu, a rura jest srebrna w środku nie czarna. Nie wypalam go w żaden sposób specjalnie. 50% trasa, okolice 160km/h i kolejne 50% miasto często do końca obrotów (DSG) Od jakiegoś czasu, nie pokoją mnie dwie rzeczy, a mianowicie auto zaraz po odpaleniu ma nie cale 900 obrotów w trybie N wrzucam na D przejade sie kawałek, staje wrzucam N i jest okolo 1000 obrotów i auto ma basowy pomruk, wrzucam D i od razu schodzi na nie całe 900. po czym zatrzymuje sie N i spowrotem 1000. Jak postoji na N z 2 minuty sam spada do 900. Ponadto czesto oprócz zwykłego dźwięku silnika słyszę jeszcze takie charakterystyczne "grrrrzzz" łącznie z dźwiękiem pracy silnika. zgasze mototr odpale i jest cisza, pojezdze pare km i to wraca. Czy to ma coś wspólnego z DPF-em? Ponawiam pytanko z góry dzięki za info.
  6. Panowie, ja w swoim pasku nigdy nie widziałem świecącej się kontrolki, no chyba ze przy odpalaniu, żadnego dyma z tylu, do tego stopnia ze wkładając palec w rurę nie ma nawet kurzu, a rura jest srebrna w środku nie czarna. Nie wypalam go w żaden sposób specjalnie. 50% trasa, okolice 160km/h i kolejne 50% miasto często do końca obrotów (DSG) Od jakiegoś czasu, nie pokoją mnie dwie rzeczy, a mianowicie auto zaraz po odpaleniu ma nie cale 900 obrotów w trybie N wrzucam na D przejade sie kawałek, staje wrzucam N i jest okolo 1000 obrotów i auto ma basowy pomruk, wrzucam D i od razu schodzi na nie całe 900. po czym zatrzymuje sie N i spowrotem 1000. Jak postoji na N z 2 minuty sam spada do 900. Ponadto czesto oprócz zwykłego dźwięku silnika słyszę jeszcze takie charakterystyczne "grrrrzzz" łącznie z dźwiękiem pracy silnika. zgasze mototr odpale i jest cisza, pojezdze pare km i to wraca. Czy to ma coś wspólnego z DPF-em?
  7. witam! mam dwa viny do rozkodowania: WVGZZZ1TZ5W047262 WVGZZZ1TZBW030643 z góry bardzo dziekuje, P.S moze uda ci sie odgadnąć o co chodzi z tymi Vin-ami dodam tylko ze obydwa dotycza jednego auta ponadto 2 VIN po wpisaniu w google wyskakuje jakas strona , ktora mowi cos o aucie i jest zapiska o uszkodzonym przodzie ale po dunsku. POLECAM
  8. a czy oprocz 2masa i pompek cos jeszcze moze byc rutynowa usterka?
  9. dziekuje bardzo za wyrozumialosc w serwisie jak podalem vin to pwoiedzieli mi ze jest na pomkach ale zebym sie nie martwil bo maja akcje dobrej woli i jak cos to za darmo wymienia a Ty skad to wiedziales?
  10. Witam! Moge prosić o rozkodowanie VIN-u: WVWZZZ3CZ7P133851 VW Passat 2.0TDI 170KM DSG Z góry dziekuje
  11. dzieki za link... wkleilem swoje pytanie do odpowiedniego tematu.. mam nadzieje ze tam ktos zweryfikuje odpowiedzi na moje pytania odnosnie tego konkretnego modelu bo na nie nie znajde odpowiedzi na forum bo watpe jaby ktos juz ten konkretny egzemplarz bral pod lupe
  12. Na początek z racji tego, ze jestem swiezym forumowiczem i jest to moj pierwszy post, chialem powitac szanowne grono szczesliwych lub tez mniej posiadaczy Passków Jestem tu z wiadomego powodu.. Jak wiekszosc z was staje na zyciowym zakrecie z pytaniem kupic passata B6 czy tez nie Wiem juz ze jak kupowac to od 2007r, 2.0TDi na CR i w DSG. Takie wlasnie wozidlo sobie upatrzylem.. tylko nie mam pewnosci czy jest CR bo podobno w tym roczniku 170km byly rowniez PD. Ponizej daje pod ocene passacika b6 2007r 2.0tdi 170KM DSG. Podobno pierwszy wlasciciel pelen ASO itd itp. Czy ktos jest w stanie po nr VIN sprawdzic historie tego autka i czy to CR? Na co warto jeszcze zwrocic uwage? zy te 183 tys km to duzy przebieg jak na to autko i zaraz zacznie sie sypac? Rozumiem ze tego rocznika mikropekniecia glowicy juz nie dotycza? Co ile wymienia sie w nim rozrzad i jak dbac o dsg co jaki czas wymieniac olej w DSG i co jeszcze? Ponizej link do aukcji: http://otomoto.pl/volkswagen-passat-highline-2007-tdi-dsg-C20510067.html Z góry serdecznie wszystkim dziekuje za wypowiedzi.. Jesli to nie wlasciwy temat na moj post to najmocniej przepraszam i prosz eo przerzucenie do odpowiedniego. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności