Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, chociaż musisz się uzbroić w cierpliwość - mi z kilkunastu czy nawet kilkudziesięciu aut na otomoto, po wybraniu wyposażenia, zostawało do wyboru kilka.

 

Tak wiem

Warunkiem (prawie) koniecznym jest dach panoramiczny. Więc zawężenie jest już i tak duże.

Znalazłem fajny egzemplarz tylko czekam na informację. Przebieg 126 tyś km z polskiej dystrybucji serwisowany w ASO cena 66tyś złotych. 2,0tdi 140km skrzynia DSG. I właśnie boję się tej skrzyni automatycznej. Mam powody??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie masz:), 3 lata latalem z DSG i auto do dzisaij jeździ, byleby pinować oleju co 60 tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak wiem

Warunkiem (prawie) koniecznym jest dach panoramiczny. Więc zawężenie jest już i tak duże.

Znalazłem fajny egzemplarz tylko czekam na informację. Przebieg 126 tyś km z polskiej dystrybucji serwisowany w ASO cena 66tyś złotych. 2,0tdi 140km skrzynia DSG. I właśnie boję się tej skrzyni automatycznej. Mam powody??

 

Tu masz z mniejszym przelotem, chociaż bez panoramy w dachu :)

http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-comfortline-dsg-salon-pl-ID6yklxH.html

 

Polecam, bo sam od nich kupiłem swojego obecnego Passatiego.

Edytowane przez niebiesko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak xenonów go dyskwalifikuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ukrywam że zależy mi na dachu panoramicznym. Fajnie by było gdyby była to wersja 170KM

hmmm moze mojego sprzedac ;) tylko ze koniec 2010 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hmmm moze mojego sprzedac ;) tylko ze koniec 2010 ;)

 

 

Pokaż pokaż :)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

hmmm moze mojego sprzedac ;) tylko ze koniec 2010 ;)

 

 

Pokaż pokaż :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sie mozna kiedys ustawic w sz-nie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Art Twój ma już chyba mln km.;)

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Art Twój ma już chyba mln km.;)

Ale przynajmniej licznik nie cofnięty, kręci się od nowa.... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, proszę o pomoc. Mam zamiar kupić Passata B7 2011 Highline z 1.6 TDI manualna skrzynia. Jakie są opinie o silniku? Awaryjność? Co najczęściej się psuje? Ktoś ma, podzieli się opinią, doświadczeniami? Nie mogłem nic znaleźć praktycznie na internecie o nim, oprócz opinii o spalaniu(podobno małe).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na tym forum możesz wyczytać, że są to trwałe i mało awaryjne silniki.

Ja mam taki motor w passacie i złego słowa nie powiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik sam w sobie jest bardzo fajny. Swietnie sie sprawdza w octavii i golfie. Ale Passat i to hajlajf???

To jak do garnituru BOSSa zalozyc klapki Kuboty.

Wsród handlarzy aut panuje stwierdzenie ze kto kupi takiego passata 1,6tdi na handel to po pol roku decyduje sie go zarejestrować na siebie.

A wcześniej czy pózniej i Ty będziesz sprzedawał to auto.

Silnik super ale nie w tym aucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik 1,6 tdi ze skrzynią 6 biegową i bez koła dwu masowego jest idealnym i najtańszym rozwiązanie dla ludzi poruszających się po mieście.

Spali na pewno mniej w warunkach miejskich jak 2,0. Na trasie typu S ,lub autostrada wychodzi tak samo jak 2,0.

Praktycznie bez awaryjny do 400-500 tys. poza typowymi awariami wszystkich nowych tdi EGR, odpada dwu masa,bo nie ma jej.

Części najtańsze ze wszystkich silników VW.

Kompletny silnik od 1500 zł.

Turbina 350 zł.

Wtryski 100 zl.

Jest tego od groma ,a sprzedawcy aż się proszą żeby coś sprzedać,bo nic do niego nie schodzi,bo się nie psuje.

Skrzynia 6 biegowa jest idealnym rozwiązaniem dla tego silnika ,w przeciwieństwie do 5 biegowej w Golfie 6 to porażka totalna i z dwu masą.

Mam sedana po czipie na 140 km. Passat jest tylko 50 kg cięższy od Gplfa 6 kombi i ok. 100 kg od normalnej 6. Różnica nie wielka więc nie ma co przeżywać że Passat taki dużo większy od Golfa i silnik se nie poradzi. Na dwójce opony piszczą,a i na wyższych nie jeden znajomy był w wielkim szoku że 1,6 tak jedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prezess7, bullet, ktry - dzięki za wypowiedzi.

 

@ktry :

 

A to nie jest tak, że każdy diesel powyżej 90km i > 2010r. posiada dwumase?

Z tymi cenami chyba trochę przesadziłeś, dosyć tanio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z cenami nie przesadziłem,tylko chodziło mi o używane.

Mam ten silnik już w trzecim aucie. Zaczynałem od Polo 1 rok używałem zrobiłem prawie 80 tys.km. Nastepny był Golf 6 ponad 2 lata,go miałem 150 tys. ja naganiałem. Aktualnie mam paska z 2011r. ma już ponad 350 tys. Dodam tylko że każdy po tuningu. W Passacie to nawet drugi tuning robiłem ,bo najpierw miałem 140 km,a po poprawce jest 149 i 300 momentu. Pomyliłem się pisząc pierwszym razem że mam 140 km.

Dwu masy to nie mają na 100 % ze skrzynią 6biegowa. Dodam tylko że skrzynia 6 biegowa to jest cudo w porównaniu z 5 biegową w golfie.

Golfa sprzedalem właśnie przez te 5 biegów.Porażka totalna i awaryjna w porównaniu z 6.

Prosty przykład za gównianego i nieudanego BLSa ,lub BXE 1,9 na pompo wtryskach trzeba zapłacic ok.4000 zł za 1,6 od 1500zl.

Można se wymienic i następne 500 tys.zrobić. Oleje wymieniam co 30 tys. ze względów oszczędnościowych i się nie pieszczę z silnikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śwagierka ma służbowe B7 z 1,6 tdi i na wizyty do serwisu jeździ częściej niż do fryzjera, a porusza się głównie autem zastępczym :)

I nie jest to przypadek odosobniony, bo firma zrezygnowała z kupowania 1,6.

 

Zresztą, 1,6 w passacie...

Wiem, można mondeo kupić z silnikiem 1,0, ale fizykę da się oszukać tylko na krótko :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś w tym jest. Niemcom chyba po raz kolejny udało się dokonać niemożliwego.Spieprzyli wtrysk common rail. W silnikach 1,6 padają jak muchy. Co ciekawe, częściej te montowane w B7 niż w B6. I nie ma znaczenia czy silnik siedzi w passacie, golfie czy skodzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Noo, tak jak spieprzyli Tsi, to chyba nikomu na świecie się nie udało :)

 

Jak zwykle wszystko sprowadza się do... szczęścia. Jak masz szczęście, to każdy silnik podziała długo i bezawaryjnie. Chociaż producenci robią wszystko, żeby pojazd zesrał się - najlepiej dzień po gwarancji i w taki sposób, żeby nie opłacało się go naprawiać.

 

To jest WOJNA!

Ja na razie w tej wojnie wygrywam ;)

Edytowane przez pezet101

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra Panowie,

moje B5fl odsłużyło już swoje, ale bardzo godnie i w ramach uznania postanowiłem zamienić na nowszy model, a mianowicie B7 z ukierunkowaniem na 170hp w dsg ewentualnie z musu 140ps w dsg czy mój wybór jest słuszny?

Nie spodziewam się że będzie tak wytrzymały jak b5 ale nie chciał bym jakiejś padliny kupić....

Co doradzacie odnośnie 170 a 140 hp ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak kupisz 140hp to zawsze możesz bez problemu podnieść mu moc.jeden i drugi silnik jest bardzo dobry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności