Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

świstaki się budzą, znaczy wiosna blisko :)

 

policz z dystrybutora

 

Czytanie ze zrozumieniem nie jest trudne, napisalem z komputera wiec wiosennie powstrzymaj sie z swoja pleta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma szans aby przy 140km/h i pełnym aucie palił 5 litrów. Ja rozumiem bujną wyobraźnię ale nie przesadzajmy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czytanie ze zrozumieniem nie jest trudne, napisalem z komputera wiec wiosennie powstrzymaj sie z swoja pleta

 

Po co takie brednie pisać. Z komputera to u mnie może pokazać 4,5 przy 160km/h. Lepiej sobie skalibruj komputer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie jest bujanie lecz fakt autentyczny. Przy najbliższej okazji nakręcę filmik i Wam okażę że można. Nie mówię że przy stałej prędkości 140 tylko przy Max np na S19. Regularna trasa Rzeszów - Szczytno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ma szans aby przy 140km/h i pełnym aucie palił 5 litrów. Ja rozumiem bujną wyobraźnię ale nie przesadzajmy :)

W sumie to pisał vmax 140, więc po prostu mógł jechać za tirami a raz sobie popuścić wodza fantazji, wyprzedzić i wszystko jest zgodne z prawdą ;)

Tak dla porównania do bardziej obiektywnych testów(uprzedzając pytania- wiem, że to słabsza wersja):

Jeśli już mowa o spalaniu to mi przy 4 osobach i załadowanym bagażniku wychodzi takie 7, może z lekkim haczykiem. Jazda 120-140 a jak trzeba to i więcej, ale nie za długo. Wliczam w to też przejazd przez miasto, więc pewnie taka czysta trasa wyszłaby mniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wstawiam swoje zdjęcie jak jechałem autostradą na tempomacie bez wyprzedzania i wariowania .Passat taki jak w opisie zchipowany na 170 PS.

 

Jechałem sam , kolega widzę że też ma silnik na PD ale 170 kucy w serii. Nie wiem jak osiągasz takie spalanie i to w dodatku w komplecie na pokładzie. Wg mnie jest to nie realne.

 

10508258_799519783456932_1338135419_n.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Duzo zalezy tez od skrzyni, ja u siebie na przyklad przy 2 tysiacach mam rowne 129 licznikowe, gdzie dziadek w b6 bmwr w dsg ma okolo 110, wiec to trz robi roznice...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty masz auto na CR więc to zupełnie inny silnik jest. Kolega który idzie w zaparte o spalania 5L , ma mocniejszą serię niż moje auto, ma tą samą skrzynię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o młodym roczniku ze sporym przebiegiem?

 

 

To może być autentyczny przebieg! Dziś nie kupuje się auta po to by go trzymać w garażu... Śmieszy mnie to, że wszystkie auta na aledrogo są z magicznym przebiegiem do 200tyś km. A tak naprawdę tyle idzie zrobić za 3lata.

Ja osobiście rocznie przejeżdżam ok. 60-80tyś km i dodam, że moje auto nie jest firmowe.

 

A swoją drogą bardzo ładny pasztet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zasłyszane w serwisie, że DSG 7 stopniowe są awaryjne lepsze są 6 stopniowe ale to już w silnikach 2.0 TSI. Co do twojego głównego pytania to wiadomo im większy przebieg to więcej podzespołów wyeksploatowanych i możliwość ich wymiany w najbliższym czasie. Za dużym przebiegiem również idzie jakoś karoserii (wgniotki, zarysowania, obtarcia). Oczywiście są to obiektywne stwierdzenia wszytko zależy od konkretnego egzemplarza. Reasumując wolałbym młody rocznik i mały przebieg :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To może być autentyczny przebieg! Dziś nie kupuje się auta po to by go trzymać w garażu... Śmieszy mnie to, że wszystkie auta na aledrogo są z magicznym przebiegiem do 200tyś km. A tak naprawdę tyle idzie zrobić za 3lata.

Ja osobiście rocznie przejeżdżam ok. 60-80tyś km i dodam, że moje auto nie jest firmowe.

A swoją drogą bardzo ładny pasztet.

Dlatego też zastanawiam się nad takim wyborem, pytanie tylko, czy tak szybko nabite kilometry mogą wpłynąć na kosztowne naprawy w ciągu następnych 40tys km... bo tyle zapewne zrobilbym tym autem w ciagu następnych 3 lat.

 

80tyś rocznie? ile zatem spędzasz godzin w aucie na dobę? :)

 

Zasłyszane w serwisie, że DSG 7 stopniowe są awaryjne lepsze są 6 stopniowe ale to już w silnikach 2.0 TSI. Co do twojego głównego pytania to wiadomo im większy przebieg to więcej podzespołów wyeksploatowanych i możliwość ich wymiany w najbliższym czasie. Za dużym przebiegiem również idzie jakoś karoserii (wgniotki, zarysowania, obtarcia). Oczywiście są to obiektywne stwierdzenia wszytko zależy od konkretnego egzemplarza. Reasumując wolałbym młody rocznik i mały przebieg :)

Wiadomo, najlepiej kupić 2 latka z małym przebiegiem... :)

No właśnie, czy ilość nabitych szybko km może odbić się na potencjalnych kłopotach z DSG?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

Co sądzicie o młodym roczniku ze sporym przebiegiem?

Czy ktoś już może sprawdzał to auto:

http://otomoto.pl/volkswagen-passat-b7-1wl-pl-dsg7-bixenon-navi-kamera-higline-C36123682.html

Pozdrawiam!

Spory? :)

Po prostu realny. Chyba tylko ja robię takie przebiegi jakie później widzi się na allegro ;)

Już nie mówię o autach z Niemiec, które widać na allegro z tdi a kosztują mniej niż krajowe.

 

A co do spalania 5 litrów na trasie to zależy, jak jedziesz za tirami to normalka, nic wielkiego. W jazdę koło 140 i posiadanie w załadowanym samochodzie tyle- ciężko mi uwierzyć.

Edytowane przez niewienikt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli jezdze 95% trasy, z czego polowa w predkosciach 160-200 km/h, to ma to negatywny wplyw na zuzycie/awaryjnosc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jesli jezdze 95% trasy, z czego polowa w predkosciach 160-200 km/h, to ma to negatywny wplyw na zuzycie/awaryjnosc?

 

Piłowanie Diesla na wysokich obrotach przez dłuższy okres czasu chyba z tego co wiem dobrze na dłuższą metę nie służy , w sumie emerycka jazda też. Jedyny plus to taki że na pewno DPF Ci się nie zapcha :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, czy obroty 3000-3500 to juz pilowanie dla diesla...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam sobie odpowiedz na to pytanie. Skoro od 5tyś zaczyna się czerwone pole. Wg mnie opinie są podzielone. Jeden powie że to piłowanie silnika a inny że przejechał jeżdżąc w ten sposób 200kkm i nic się nie dzieje. Nie ma na to mądrych :)

 

Ja osobiście uważam że jazda przed dłuższy czas dieslem z prędkościami 200+ to nic dobrego. Ale może jestem przewrażliwiony na tym punkcie bo staram się dbać o swój samochód. To tylko moja opinia :)

 

Pytanie czy auto firmowe czy prywatne ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

200+ to nieczesto jezdze. Ale 160 km/h to predkosc przelotowa, czesto ciagne 180, zadziej 200, ale zdarza sie. Auto jest moje, ale na moja firme.

Natomiast, po chlopsku, jesli jezdzenie 160-180 na trasie 1000 km mialoby zabic auto z 2.0 TDI to troche lipa -- mam na plecach go nosic :) ?

Kiedys slyszalem teorie, ze od takiej jazdy to ma sie Audi i 3.0 TDI...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady, prędkość 160 to 2600 obrotów to nic dla TDI ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim jest 3200 przy 170 zdaje się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności