Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Uzupełniając samochód na taxi ok.300km dziennie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam okazje kupić passata b6 2007 około 200 kkm przebiegu niedawno wymienione pompo-wtryskiwacze i pompa oleju w serwisie VW. Ile mniej więcej powinien pojeździć na nowych częściach? Mogę się spodziewać kolejnych ~180 kkm(bo tyle miał przy wymianie)? Dodam, że pompo-wtryski wymienione na boscha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompki boscha wymienione przy 200kkm...coś szybko :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dodam, że pompo-wtryski wymienione na boscha.

 

Chodziło pewnie koledze , że NA BOSHA mu zmienili On pisze o BMR'ze a tam była akcja na pompki bo były te co padały

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie słyszałem żeby Siemens z Boschem był zamienny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie tylko chodziło mi o to co miał kolega na myśli . Tam te co MY( te z BMP) mamy nie podejdą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z 140kkm na pewno pojeździsz na tej pompie oleju potem mogą być z nią schody....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem to nowy i zarejestrowałem się ponieważ jestem w trakcie zakupu nowego samochodu i jedną z opcji jest Passat.

Mam okazje kupić Passata B6 z 2010r 2,0TDI CR 140km w wersji Comfortline

Jest to auto z Polskiego salonu. polisingowe z przebiegiem 160tyś,serwisowane do końca

Na razie poza płynami,klockami,filtrami itp nie było w nim nic wymieniane.

Samochód jest "pewny" ponieważ w firmie jeździła nim osoba z mojej rodziny.

Cena to 36000

I moje pytania;

-czy do dobra cena?

-czy przy tym przebiegu powinno się już myśleć o poważniejszych remontach typu DPF,rozrząd itp?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cena do przyjęcia za pewność zakupu

rozrząd bezwzględnie tak, przypuszczalnie również tarcze z przodu i z tyłu jeśli nie były jeszcze wymieniane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do rozrządu to według książki masz zalecaną wymianę na... 210tys. km. Ja sam nie wierzę, że tyle to wytrzyma, więc lepiej dla spokoju zrobić między 150 a 180tys max.

Obejrzyj dokładnie pod kątem rdzy: maska od wewnąrz na rantach, drzwi od wewnątrz na rantach i łączeniach blach, jeżeli jest to kombi to jeszcze okolice relingów i okolica lampek oświetlenia tablicy.

Sądząc po przebiegu to auto jeżdżone po trasasie, więc z dpf nie powinno być problemu. Ja jeszcze bym na dwumas zwrócił uwagę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mamy w rodzinie do kupienia paska z 2009 roku 2.0 TDI 140KM czarne kombi. Przebieg 180 tyś(oryginalny), wersja CL + RNS 510, szyberdach, moduł BT, cały w chromie. Ogólnie wypas bez xenonów, stan igła. W aucie 10 tyś. temu wymieniony rozrząd, olej + filtry + nowe opony zimowe. Czy 35 000 to dobra cena?

Edytowane przez damor3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wychodzę z założenia że lepiej na starcie dorzucić 2-4 tys niż potem wydać dwukrotnie więcej na naprawy, wiec jeśli jesteś pewny auta i potrzebujesz diesla to bierz. Ja kupiłem benzynę z 2005 roku za 28 tys w 2014 wiec 7 tys więcej za rocznik 2009 to cena znosna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam okazje kupić Passata B6 z 2010r 2,0TDI CR 140km

 

Co do rozrządu to według książki masz zalecaną wymianę na... 210tys. km.

naprawdę producent zaleca wymianę rozrządu co 210 tyś w tym silniku???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cena to 36000

 

za 35k PLN kuzyn kupił octavie z 2010 1,4tsi z przebiegiem 100000km odkupiony od leasingu w którym jeździł z kolei jego ojciec. Ja myślę, że taka cena za paska w dieselu to bardzo dobra cena.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
za 35k PLN kuzyn kupił octavie z 2010 1,4tsi z przebiegiem 100000km odkupiony od leasingu w którym jeździł z kolei jego ojciec. Ja myślę, że taka cena za paska w dieselu to bardzo dobra cena.

Cena tez wydaje mi się ok

Ale mam troche wątpliwośći co do 160tyś przebiegu auta.

Trochę naczytałem sie o tym 2l dieselu i mam obawy czy to nie będzie skarbonka bez dna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cena tez wydaje mi się ok

Ale mam troche wątpliwośći co do 160tyś przebiegu auta.

Trochę naczytałem sie o tym 2l dieselu i mam obawy czy to nie będzie skarbonka bez dna?

 

Kolego ale Ty piszesz o CR'ze a każdy się tak boi tego "strasznego" 2.0 TDI na pompowtryskiwaczach . w CR'ze wady są chyba tylko 2 gruszka od turbo ( koszt to chyba 650zł nowej !! ) co na moje skoro stać Cię na takie auto( za tą kasę) to na taką naprawę tym bardziej bo to wiele nie kosztuje , i klapy kolektora ale to ponoć idzie na używkę wymienić bez klap musiałbyś poczytać jest temat na forum o tym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
naprawdę producent zaleca wymianę rozrządu co 210 tyś w tym silniku???

 

Tak to prawda.Jednak trzeba też pamiętać o czasie z reguły vw podaje 5 lat.

U mnie pasek wytrzymał do 1 wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezłe dyrdymały niektórzy piszą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
naprawdę producent zaleca wymianę rozrządu co 210 tyś w tym silniku???
Ano. I to daje bardzo dobry ogląd tego ile te auta robią km w Niemczech. Producent zakłada że w ciągu mniej niż 5 lat auto zrobi więcej niż 210kkm czyli co najmniej +40kkm rocznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego ale Ty piszesz o CR'ze a każdy się tak boi tego "strasznego" 2.0 TDI na pompowtryskiwaczach . w CR'ze wady są chyba tylko 2 gruszka od turbo ( koszt to chyba 650zł nowej !! ) co na moje skoro stać Cię na takie auto( za tą kasę) to na taką naprawę tym bardziej bo to wiele nie kosztuje , i klapy kolektora ale to ponoć idzie na używkę wymienić bez klap musiałbyś poczytać jest temat na forum o tym

Wiem że CR jest bez porównania lepszy od "starego" 2.0TDI ale mimo wszystko mam obawy o ten przebieg.

Pewnie dlatego że teraz mam Kia Ceed z 08r i przez 6 lat zrobiłem ledwie 90tyś więc muszę sie dobrze zastanowić przed zmianą na wóz z dwukrotnie większym przebiegiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności