Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Nietypowa wersja. B6 z 2005 roku, silnik benzynowy 1.6 (102 konny). Ktoś ma jekieś doświadczenia? Jak to się sprawuje? Jak ze spalaniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,przymierzam się do zakupu passata B7 2011r 2.0TDI 140KM DSG ,łopatki w kierownicy,navi,parktronic tył i przód itp. ,ogólnie highline. Na co zwrócić uwagę? Jakie są bolączki tych aut? Jedyne co sprawdziłem to przebieg w serwisie i tego jestem pewien,ostatni przegląd w serwisie na 140tysięcy km w lipcu 2014,teraz ma 160tyś km. Podpowiedzcie coś proszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie jedynym słabym elementem tych silników jest zawór recyrkulacji spalin EGR. W silnikach na CR jest nierozbieralny i w przypadku usterki auto przechodzi w tryb awaryjny. Przerabiałem ten temat w swoim superbie II z tym samym silnikiem przy przebiegu 70tys. Cena w serwisie 1600zł. Przy tym przebiegu co podajesz warto sprawdzić jeszcze filtr cząstek stałych DPF.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź,czy jest reguła ile te filtry wytrzymują? Obecnie mam golfa 2.0 TDI CR na zegarach już 201tyś km i wszystko jest ok. Prócz tego passata mam jeszcze możliwość zakupu A4 B8 2.0TDI o ciut mniejszym przebiegu bo 140tyś km.Też 2011r. Tylko nie wiem czy lepszy jest od VW,może dlatego że zawsze miałem VW to ciężko mi się przekonać do innej marki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak na razie jedynym słabym elementem tych silników jest zawór recyrkulacji spalin EGR. W silnikach na CR jest nierozbieralny i w przypadku usterki auto przechodzi w tryb awaryjny. Przerabiałem ten temat w swoim superbie II z tym samym silnikiem przy przebiegu 70tys. Cena w serwisie 1600zł. Przy tym przebiegu co podajesz warto sprawdzić jeszcze filtr cząstek stałych DPF.

 

Jeszcze w CR'ach pada gruszka od turbo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez zastanowienia bralbym Audi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bez zastanowienia bralbym Audi.

W a4 jest mało miejsca, decha jest strasznie nisko umieszczona i cały czas wali się w nią kolanami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki za odpowiedź,czy jest reguła ile te filtry wytrzymują? Obecnie mam golfa 2.0 TDI CR na zegarach już 201tyś km i wszystko jest ok. Prócz tego passata mam jeszcze możliwość zakupu A4 B8 2.0TDI o ciut mniejszym przebiegu bo 140tyś km.Też 2011r. Tylko nie wiem czy lepszy jest od VW,może dlatego że zawsze miałem VW to ciężko mi się przekonać do innej marki.[/QUOTE]

To masz kolego tak, jak ja!:D Od razwsze jeżdziłem VW/moje 6 + żony kiedyś Lupo, teraz Polo/ i gdy w ub. roku kupowałem Passata, też myślałem o A4, ale jednak ta wielkość miejsca w środku, bagażniku, no i przywiązanie do VW przeważyły... Dojeżdżam do 200tys.km. i DPF nigdy mi się nie odezwał. Kumpel, który pracuje od 7 lat w ASO VW mówił, że serwisują CR, które mają ponad 300tys.km. i gdy nie jeżdżą tylko po mieście, to z DPF te nie mają żadnych problemów. W CR padają EGR i gruszka turbo /wymieniłem oba elementy dwa miesiące temu/ i nic poza tym! Pozdrawiam

Edytowane przez macvw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W a4 jest mało miejsca, decha jest strasznie nisko umieszczona i cały czas wali się w nią kolanami.

 

wyszedłem z założenia, że siedział wcześniej w obu i po prostu nie wie, który wybrać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak Kupisz audi to będzie ciezko wrócić do Vw ja tak mam. Lepsze wykończenie, wygłoszenie i inny komfort i ta nuta sportowego stylu w Sline .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

. W CR padają EGR i gruszka turbo /wymieniłem oba elementy dwa miesiące temu/ i nic poza tym! Pozdrawiam

Rozumiem że w obu przypadkach te przypadłości? Niezależnie czy silnik jest w poprzek czy wzdłuż;-) ? To prawda że deska w Audi jest nisko i jest mniej miejsca niż w passacie,ale Audi też ma tyle zalet co passat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/vw-passat-2-0-benzyna-highline-full-opcja-1-reka-i4824956608.html

 

Co sądzicie o tym modelu?

Konkretnie pytam o silnik (szukam wyłącznie benzyniaka). Jaki przebieg przy tych silnikach może być niebezpieczny? czy cena za 2005 rok jest adekwatna?

Edytowane przez Gregory_Peck

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://allegro.pl/vw-passat-2-0-benzyna-highline-full-opcja-1-reka-i4824956608.html

 

Co sądzicie o tym modelu?

Konkretnie pytam o silnik (szukam wyłącznie benzyniaka). Jaki przebieg przy tych silnikach może być niebezpieczny? czy cena za 2005 rok jest adekwatna?

 

WIELOFUNKCYJNA KIEROWNICA ?? :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
WIELOFUNKCYJNA KIEROWNICA ?? :hmm

 

Tańczy, szyje, deklamuje,

Daje d..y i gotuje ...

 

... takie koło gospodyń wiejskich w pigułce :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.0 TDI CBAB 140KM podkręcony na ok 190KM, budyń, niestety bez wielofunkcyjnej kierownicy ;) DPF wycięty, 290tyś.km chyba ;) zaraz rozrząd wymieniam, bo co 150 tyś.km.

Póki co w trakcie wymiany:

- sprzęgło plus dwumas, nagle na światłach nie mogłem wrzucić biegu, fakt że ostanie 7 miesięcy coś klekotało jak wciskałem pedał sprzęgła. Zgasiłem nie wiem po co i już później nawet nie mogłem odpalić, wciskałem pedał sprzęgła który ostatecznie został już w podłodze a na komputerze dalej pisało wciśnij sprzęgło aby odpalić.

Ogólnie motor bardzo polecam. Spalanie miasto 6-7 litrów.

Edytowane przez Kwiatekgd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako świeży nabywca cbab i w ogóle Passata radzę zwrócić solidnie uwagę na stan szyby przedniej Mam wrażenie że VW nie robi szyb wybitnej jakości Wadą jest też haczenie o byle próg na drodze w mojej sztuce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wadą jest też haczenie o byle próg na drodze w mojej sztuce

Wywal chlapacze i nie będzie haczyło ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisałem że szybą?!?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności