Skocz do zawartości

Kwiatekgd

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kwiatekgd

  • Urodziny 15.03.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    TomTom
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2008
  1. 2.0 TDI CBAB 140KM podkręcony na ok 190KM, budyń, niestety bez wielofunkcyjnej kierownicy DPF wycięty, 290tyś.km chyba zaraz rozrząd wymieniam, bo co 150 tyś.km. Póki co w trakcie wymiany: - sprzęgło plus dwumas, nagle na światłach nie mogłem wrzucić biegu, fakt że ostanie 7 miesięcy coś klekotało jak wciskałem pedał sprzęgła. Zgasiłem nie wiem po co i już później nawet nie mogłem odpalić, wciskałem pedał sprzęgła który ostatecznie został już w podłodze a na komputerze dalej pisało wciśnij sprzęgło aby odpalić. Ogólnie motor bardzo polecam. Spalanie miasto 6-7 litrów.
  2. Polecam wyciąć dpf i tyle. Tak zrobiłem rok temu i do dziś wszystko działa jak należy. Dodam,że wcześniej też miałem przygody z zamulonym silnikiem i różnymi kontrolkami. Dpf wyrzucony, jakieś dodatkowe drobne ustawienia pozmieniane w komputerze i zero kontrolek do dziś.
  3. Kwiatekgd

    B6 TDI na Taxi

    Passat B6 2008R CBAB, wersja taxi,budyń, 290tyś km,skóry,climatronic i wszystko hula jak trzeba. DPF wycinałem (zapchany) wraz z nowymi mapami na ok 180KM, pakiet 1000zł. Spalanie ok 6.5-7l. Obawiałem się że wersja taxi itd, ale wszystko dziąła, zaraz rozrząd do wymiany bo co 150tyś i tyle. Jak za ten rok i przede wszystkim silnik to śmieszna cena bo 4000euro, wyszukany na mobile. Póki co wersje taxi jak najbardziej polecam
  4. Witam. Wykonałem logi odnośnie pompowtrysków. Wiem,że powinny być statyczne,jednak wykonałem je podczas jazdy a to dlatego,że dopóki passat nie pojeździ ok 10min to chodzą te pompki tak jak widać na logach. Później po ponownym odpaleniu w końcu chodzi tak jak trzeba. Jadąc wygląda to tak,że jak zapale na zimnym to jest ok,2min pojadę zaczyna przerywać dość mocno podczas jazdy. Gaszę,odpalam i jest chwilę dobrze albo i nie, dopiero jak już temp. ma 90 stopni ok 5 min,to po zgaszeniu i odpaleniu jest już ok. Pompki były wszystkie regenerowane 2 miesiące temu. Jeden mechanik sugerował mi,że czwarta pompka jest źle zregenerowana. Czy to możliwe,że od jednej pompki wszystkie mają takie dziwne wskazania,a może to tylko listwa od pompek? http://vaglog.rtnet.pl/kwiatekgd_141234.html Statyczne logi,jak już chodzi prawidłowo. http://vaglog.rtnet.pl/kwiatekgd_141236.html
  5. Witam. Klimatyzacja nabijana rok temu, chłodziła idealnie. Teraz od 2 miesięcy jak ją używam chłodziła ale już nie tak mocno jak kiedyś, dodatkowo słyszałem przy załączonej klimie delikatne świerszczenie na rolce od kompresora,jak polałem wodą to ustawało na chwile. Teraz jak klime włączę to świerszczenia już nie ma,wiatrak klimy się załącza,spalanie delikatnie wzrasta o 0,1 l/h ale kompletnie nie chłodzi. Wciskałem tą kuleczkę gdzie się napełnia i syczy dosyć mocno i mgiełka lodowata wylatuje. Klimatronik nic nie mruga, przekaźnik słychac jak się załącza,a błędy to mam 4f7 4f8 i 256.
  6. Witam. Pompki zregenerowane,nowe oringi,śruby mocujące, passek odzyskał ducha, spalanie sporo spadło, teraz ok 6,5 do 7 L, jednak podpinając pod vaga wartości tych pompek nie wyglądają chyba idealnie, dlatego zastanawiam się czy po regeneracji może powinno właśnie tak być. Dokumentacje odnośnie regeneracji też dostałem,jak zeskanuje to wstawie. Może do TUNE UP podjechac na jakąś korekcje,zresztą myśle o podniesieniu mocy tylko wirusem. LOGI http://vaglog.rtnet.pl/kwiatekgd_124906.html
  7. Witam,problem pewnie jak u wielu innych forumowiczów. Turbo się wyłącza standardowo w okolicach 100-120 kmh. Pewnie zacznę od czyszczenia egr i turbo,ale ostatnio dodatkowo słyszę dziwne syczenie tak jak by było coś nieszczelne przy rozpędzaniu, może to jednak to jest przyczyną . Dodatkowo występuje lekkie lub czasami mocniejsze poszarpywanie silnika w okolicach 1500-2200 obr. Jak już się dobrze motor rozgrzeje to objaw znika całkowicie. Z góry dzięki za podpowiedzi. LOGI (3 bieg 1500obr do wyłączenia turbo) http://vaglog.rtnet.pl/kwiatekgd_114902.html http://vaglog.rtnet.pl/kwiatekgd_114903.html Na tym logu występowały dosyć mocne poszarpywania (jazda miejska) http://vaglog.rtnet.pl/kwiatekgd_114904.html http://vaglog.rtnet.pl/kwiatekgd_114905.html
  8. Wrzucam logi po oczyszczeniu i dociśnięciu konektorków (temp 80st). Chwilowe szarpnięcia na zimnym silniku zanikły,ale jak się rozgrzeje to dalej lekko się dławi przy powolnym rozpędzaniu w zakresie 1700-2200 obr. Wgl widać,że od ostatniego loga wtryski jak by bardziej leją (nowy log jest poniżej jak już odpalicie linka). Zauważyłem,że pierwszy pompowtrysk od rozrządu jest z ozanczeniem 073AL a kolejne trzy z oznaczeniem 073AA. http://vaglog.rtnet.pl/kwiatekgd_100513.html
  9. Tylko wydaje mi się,że to są akurat te momenty w których dwa lub trzy razy przygazowałem niepotrzebnie :dupablada
  10. Koledzy problemu jeszcze nie rozwiązałem, ale doszedł kolejny. Po odpaleniu silink potrafi lekko chwilowo tak poszarpywać na wolnych obrotach dopóki się nie rozgrzeje. A np po 5 godzinach stania jak go odpale to strasznie przerywa nawet podczas jazdy, tak jak by nie wszystkie wtryski chodziły czy coś? Po ok 3-5 min jak go zgaszę i odpale to już jest ok. Polski wag pokazał taki błąd. To co pierwszy wtrysk też jest do wymiany? 18074 Wtryskiwacz 1 - przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY http://vaglog.rtnet.pl/kwiatekgd_99597.html
  11. Koledzy logi były robione zawsze pod obciążeniem,nie gazowałem na biegu jałowym. Poszarpywania są i na zimnym i na ciepłym. Zapala na dotyk za każdym razem. Jak rozpędzam się na maxa nie ma żadnych poszarpywań. 200km/h bez problemu osiąga. Średnie spalanie podchodzi do 8l w mieście,zazwyczaj robie 250km w 2 dni. Na biegu jałowym przy kącie 0.0 pokazuje 0.9l a na poprzednim ok 4.0 pokazywał 0,6l/h. W każdym razie w następnym tyg bede miał oryginalny wtrysk od awx i podmienie go z moim drugim. Może coś pomoże.
  12. Dzięki za zainteresowanie moim problemem. Skoro stawiacie na problem ze wtryskiem to zacznę od zamiany miejsc pompo wtrysków u tego mechanika od regeneracji. Może coś poprzestawia, podokręca i będzie ok Po problemie zawitam z logami. Pzdr
  13. Tak sztuka. To jeden wtrysk nie warto regenerować?
  14. OK. Jak tylko się z tym uporam i problem zniknie, wstawię nowe logi. Mam kontakt z pewną osobą z gdańska która zajmuje się wyłącznie regeneracją pompo wtryskiwaczy z 6 miesięczną gwarancją za ok 550-600zł. Chyba się skuszę,czy lepiej używkę??
  15. Logi 013 i 023 na wolnych obrotach http://vaglog.rtnet.pl/kwiatekgd_96486.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności