Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam silnik BWA i z tego co mi wiadomo to skrzynię GVT. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli najprawdopodobniej zabieraka napedu pompy oleju, ale Koledzy napewno jak cos naprostuja mnie...

 

kolego wszystko na to wskazuje..auto zostawilem wowczas koledze i on wszystko naprawil a ja bylem w trasie..jednak jak pytalem co tam padlo to nie uzyl slowa zabierak stad nie jestem do konca oswiecony;/ ale po analizie domyslam sie ze to jednak zabierak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W passacie jest tylko BWA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Mam prosbe, od kilku dni nie moge ustalic kodu silnika - czy moge prosic o pomoc w tej materii?

 

Moja ETKA wyszukuje pod tym VINem zupelnie inny samochod, niz ten, ktory posiadam.

 

Dane:

VW Passat 2.0 TDI Sport, 2008 rok,Czarny,Kombi

 

W dowodzie: silnik numer (engine no): CBA 082806

 

VIN: WVWZZZ3CZ9E002693

Dzieki serdeczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słyszano już o samochodach bliźniaczych ;)

Dwa auta, a ten sam vin...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich, czy dam rady kupić passata b6 do kwoty 45k zł ??? dodam że sedan i PB, nic innego nie wchodzi w rachubę, proszę o pomoc i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dasz radę bez problemu. Za te pieniądze powinieneś znaleźć samochód krajowy ze średnim udokumentowanym przebiegiem, niezłym wyposażeniem i rocznikiem 2006-2007. Chyba, że coś sprowadzanego, to może trafić się nawet 2008.

 

Silniki 2.0 FSI, 2.0 TFSI i ewentualnie 1.8 TSI (od 2008 wzwyż). Tyle, że ten ostatni to sprowadzany, z niemałym przebiegiem i średnim wyposażeniem. Salonowy z Polski 1,8 TSI z 2008 roku to będą większe pieniądze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak w końcu z silnikami 2.0FSI ? godne uwagi ? dodam że czytałem sporo juz na ten temat.

polecacie go ? i druga sprawa, jak golnie z tymi passatami ? jednak sporo ludzi narzeka na nie, elektryka, silniki itp... prosze o rade :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak w końcu z silnikami 2.0FSI ? godne uwagi ? dodam że czytałem sporo juz na ten temat.

polecacie go ? i druga sprawa, jak golnie z tymi passatami ? jednak sporo ludzi narzeka na nie, elektryka, silniki itp... prosze o rade :)

Kolego zasadnicze pytanie to ile km rocznie zamierzasz nim pokonywać? Jeżeli ok20kkm to benzyna zaś jeżeli więcej to rozglądaj się za dieslem. Jeśli zaś chodzi o benzynę to mogę Ci śmiało polecić silnik 2.0 TFSI jest super jeśli chodzi o osiągi i przy tej mocy spalanie dość rozsądne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak w końcu z silnikami 2.0FSI ? godne uwagi ? dodam że czytałem sporo juz na ten temat.

polecacie go ? i druga sprawa, jak golnie z tymi passatami ? jednak sporo ludzi narzeka na nie, elektryka, silniki itp... prosze o rade :)

 

Kolego jeśli kupisz auto w miare młode z niskim przebiegiem ,bezwypadkowe lub po stłuczce ale zrobionej w autoryzowanej stacji VW ,od pierwszego właściciela z historią obsługi to nie będziesz miał problemu z passatem.

Ja nie mam rzadnych problemów a zrobiłem już ponad 20 tkm. Auto ma ponad 65tkm na liczniku.W tym czasie wymieniłem tylko rozrząd no i oczywiście olej, filtry.

Silnik 2.0 TFSI jest bardzo oczszędny , spokojnie przy lekkiej nodze w trasie można zejść do 7 l/100 -3 osoby i bagaż. W mieście to wiadomo zależy od warunków ,najniżej udało mi się zejść do 9,2/100 w dość zatłoczonym ruchu ale bez korków z wieloma światłami. Na autostradzie z tempomatem ustawionym na 145km/h spalanie 9 l/100.

Zużycie oleju ok. 100ml/1000km. komfort jazdy również na wysokim poziomie,dużo miejsca ,widoczność bardzo dobra.Generalnie przyjemnie się prowadzi to auto. Polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, kilka dni temu zakupiłem krajowe B6 z grudnia 2007 z silnikiem 2.0 TDi BKP (ponoć lipa) przebieg 116000km, poprzedni właściciel około 60 letni, były kierowca zawodowy, auto regularnie serwisowane,przebieg potwierdzony, bardzo zadbane, świetnie wyposażone, ale mam kilka pytań do właścicieli Pasków z tymi silnikami na co zwrócić uwage przy pierwszej wizycie w serwisie? Umówiłem się na razie na wycenę wymiany: paska rozrządu i całego osprzętu, przy okazji wymiany chciałbym wymieniać imbus od wałka pompy oleju (zabierak), olej i wszystkie filtry, o czym jeszcze powinienem pomyśleć? Z góry dziękuje za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taka ciekawostka dot. dwumasy w dieslach w passacie, wszyscy ppłaczą ze zaczyna stukać po 50 tyś km, inni mają gorzej

 

mój brat właśnie musiał oddać nowego traffica do serwisu przebieg uwaga 700 km (siedemset kilometrów)

na wymianę dwumasy, rozleciała się

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
taka ciekawostka dot. dwumasy w dieslach w passacie, wszyscy ppłaczą ze zaczyna stukać po 50 tyś km, inni mają gorzej

 

mój brat właśnie musiał oddać nowego traffica do serwisu przebieg uwaga 700 km (siedemset kilometrów)

na wymianę dwumasy, rozleciała się

 

Płaczą tacy co nie umieją zachować podstawowych zasad eksploatacji, ostatnio miałem przyjemność jechać z jednym dokładnie nazwę lebiegą który jechał na 4 biegu 40km/h a wcześniej wymienił sprzęgło, podstawy się kłaniają

kolega w 2.0 BMR ma prawie 300 i dwumas oryginał !!!

Trafik to akurat miał pecha - wada fabryczna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyżby do ksenonów zaczeli ładować jakieś czarne blendy wewnątrz klosza reflektora ? Jest w nowym Auto Swiecie fotka na str. 16.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam . Jestem świeży na forum . chciałbym się zapytać ,który passat lepszy 2.0 czy 1.9. na co zwracać uwagę przy zakupie. I prosiłbym w telegraficznym skrócie o napisanie co najczęściej się psuje w czasie eksploatacji . Nie wiem czy to prawda ale słyszałem opinie że 2.0 tdi mają bardzo kolizyjne silniki .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak.

 

Hehe ;-) Naprawdę dobry skrót ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie pytanie taka odpowiedź. Malak - nie jesteś pierwszy, który podobne pytanie zadaje więc wysil się trochę i poczytaj wątek od początku (albo ostatnie 10 stron ;) ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No całkiem rzeczowa i wyczerpująca odpowiedź tylko klepnąć pomógł :dupablada. Wiem że nie jestem pierwszym który zadaje takie pytanie . I może kiedyś znajdę czas aby prześledzić cały wątek. narazie dzięki za pomoc .Narka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności