Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobisz co chcesz ja wyrażam tylko swoje zdanie,skoro pedal wpada do podłogi to juz coś nie hallo,to że z zewnątrz tarcze wyglądają fajnie nie świadczy ,że np zaciski tłoczki są ok nie wpomne o wspomaganiu ,bo to moze być wszystko (koszt nie maly).Najważniejsze to serce,więc na tym sie skup.Ogólnie uważam ,że na samym starcie jesteś dużo w plecy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1) Nigdzie nie napisałem że pedał wpada do podłogi.

 

2) "Najważniejsze to serce,więc na tym sie skup" - chyba kpisz albo drwisz. Chyba raczej rozum.

 

3) "Ogólnie uważam ,że na samym starcie jesteś dużo w plecy. " - no, dzięki, naprawdę za takie pochopne opinie Tobie serdecznie dziękuję.

 

Może ktoś inny ma coś treściwszego do powiedzenia? POST nr #2539

Zaznaczam, że nie oczekuję poklepania po plecach i akceptacji, tylko czegoś... innego. Może jakieś doświadczenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i heble w tym AVFie co chcę kupić, są takie głębokie (głęboki pedał)

Ok nie znam się, serce to silnik powodzenia w zakupiei kieruj się faktycze rozumem.PozdrawiaM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wspomaganie chodzi różnie ,każdy passat b5 może inaczej mieć ,zależy od kondycji pompy wspomagania i magla,może olej już do wymiany od wspomagania? przy 17 cali kołach też inaczej chodzi niż przy 15 cali,zależy od szerokości opony ,jest to mój 3-ci passat b5 i właśnie w tym co jeżdżę chodzi wspomaganie najciężej,miałem jeszcze a6 c5 też nie chodziło jakoś super lekko,ale tam były opony 16 225 szerokie,jak pojedziesz kupić weź ze sobą kogoś kto sie zna ,najlepiej jakiegoś mechanika niech obada auto bo tak pisząc (głębokie hamulce-pedał) to nie wiadomo tak do końca o co chodzi,może być coś z zaciskami albo stary płyn hamulcowy,może servo wcześniej zassało wodę która zbiera sie w podszybiu jak sie zatkają kanały odpływowe??? i są takie jaja bo takie przypadki już tutaj na forum były nie raz,17 tys to za dużo moim zdaniem ,tymbardziej jak widzisz sam że coś jest nie tak,negocjuj cenę niższą,wszystko zależy też od przebiegu auta czy 100% pewny itp sprawdziłeś historię???

Edytowane przez coffin80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 tys to za dużo moim zdaniem ,tymbardziej jak widzisz sam że coś jest nie tak,negocjuj cenę niższą,wszystko zależy też od przebiegu auta czy 100% pewny itp sprawdziłeś historię???

 

Już się wyleczyłem z tego auta.Gościu zejść z ceny nie chce a do zrobienia są hamulce z przodu i z tyłu kiepskie klocki ale z tyłem się nie pali. Błotniki lekko poprawiane, ogólnie blacha i silnik w normie. Co do przebiegu - HIT - komis pisze że auto ma 225tys. podczas gdy mój mechanik sprawdził - ma ok 50 tys. więcej.Tak więc ten zrobiony rozrząd "20tys. km temu" i inne ch... strzela. Brak wiarygodności. A pomyśleć że u nich kupiłem w 2011 14letniego Passka i byłem bardzo zadowolony. Teraz już nie są dla mnie wiarygodni.

 

Poniżej link do auta

http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-ID6ylQXw.html#a8e1c726f2 - odradzam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Brak wiarygodności. A pomyśleć że u nich kupiłem w 2011 14letniego Passka i byłem bardzo zadowolony. Teraz już nie są dla mnie wiarygodni.

 

Niewykluczone, że i teraz byłbyś zadowolony ;) Co z oczu to z serca :) Ja również kupiłem Passata z komisu i jestem zadowolony. Ważne że zdrowy i nie zespawany z dwóch. Po ogarnięciu kilku tematów mam auto, do którego tylko leję paliwo i wio - zero problemów. A że coś tam komis zachachmęcił? Nie zawracam sobie tym głowy. Nie wiem i nie chcę wiedzieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A że coś tam komis zachachmęcił? Nie zawracam sobie tym głowy. Nie wiem i nie chcę wiedzieć.

No nie wiem... jeśli 50tysi przebiegu więcej nie robi Tobie różnicy to coś nie halo. Wtenczas to z rozrządu "zrobionego 20tys km temu" robi się 70 tys. więc bliżej do następnej wymiany niż dalej. No i wydać 17tys. by robić jeszcze hamulce... Gruba przesada. A że poprawiany lekko, że po stłuczce jakiejś to faktycznie nie przeszkadza mi również.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kto by tam wierzył handlarzowi, że rozrząd "był robiony" :D Wiadomo, że jak kupujesz używane auto, to z automatu robisz rozrząd.

 

Natomiast faktem jest, że 17 tys. to dużo - za jakiekolwiek B5 - nawet z końca produkcji.

 

Ja po prostu jestem realistą i wiem, że przebiegu na budziku to można być pewnym jak się kupi nówkę z salonu. W innym przypadku możesz tylko zgadywać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A kto by tam wierzył handlarzowi, że rozrząd "był robiony" :D Wiadomo, że jak kupujesz używane auto, to z automatu robisz rozrząd.

 

No właśnie, że nie. Przy tamtym Passacie nie musiałem robić rozrządu, bo choć komis, to przebieg był pewny .

 

wiem, że przebiegu na budziku to można być pewnym jak się kupi nówkę z salonu.

 

No właśnie niekoniecznie. Nie wiem czy wiesz, ale można łatwo samemu sprawdzić używane auto. Nie tylko nówka może być pewna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No właśnie, że nie. Przy tamtym Passacie nie musiałem robić rozrządu, bo choć komis, to przebieg był pewny .

To już jest ryzyko kupującego. Ja po kupnie zawsze robię rozrząd.

 

 

No właśnie niekoniecznie. Nie wiem czy wiesz, ale można łatwo samemu sprawdzić używane auto. Nie tylko nówka może być pewna.

Można pod warunkiem, że zachowała się w ASO jego historia serwisowa. Nie zawsze tak jest. Poza tym 90% aut jest kręcone. 50 tys. to pikuś w porównaniu do tego, co czasami potrafią odstawić handlarze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co myślicie o autku niby HIGHLINE a nie ma relingów chromowych ani na drzwiach i błotnikach ich nie ma. Z tego co wiem to to charakteryzuje hajlajna tak? Niby silnik 130 konny a na tylnej klapie ma tylko "I" czerwone a z tego co wiem powinno być czerwone "DI" Czy to przekreśla sprzedawcę i auto?

 

Autko sprowadzone z Francji od pierwszego właściciela, 210 tys. przebiegu. Czy to kolejna stara bajeczka czy możliwe że tak jest? Cena ok. 13.000zł plus opłaty ok 700zł. To może tyle kosztować czy może z takiego kraju jak Francja mogą być jeszcze jakieś ukryte opłaty, akcyzy itp????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co myślicie o autku niby HIGHLINE a nie ma relingów chromowych ani na drzwiach i błotnikach ich nie ma. Z tego co wiem to to charakteryzuje hajlajna tak? Niby silnik 130 konny a na tylnej klapie ma tylko "I" czerwone a z tego co wiem powinno być czerwone "DI" Czy to przekreśla sprzedawcę i auto?

 

Autko sprowadzone z Francji od pierwszego właściciela, 210 tys. przebiegu. Czy to kolejna stara bajeczka czy możliwe że tak jest? Cena ok. 13.000zł plus opłaty ok 700zł. To może tyle kosztować czy może z takiego kraju jak Francja mogą być jeszcze jakieś ukryte opłaty, akcyzy itp????

 

jak auto z francji to napewno było bite,lub coś przy nim robione napewno,możliwe że nie miał większości listew a relingi były w słabym stanie i ktoś wymienił komplet przy okazji naprawy auta,ale i tak należy auto sprawdzić po vinie i naklejce w bagażniku w jakiej wersji jest,może klapa z tyłu też była zmieniana i dlatego jedno czerwone "I" na końcu ale tym bym sie nie sugerował ,poprostu sprawdź auto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jako że nie kupiłem jeszcze auta bo nie moge się zdecydować bo nie wiam jakiego passata kupić czy z silnikiem 1.8t ,2.8 czy vr5 w 70% będe jeździł po mieście także chyba nie ma sensu kupienia tdi i myśle też o instalacji lpg jako ze opinie są różne na temat silników 1.8t i 2.8 podobno 1.8t lubi wziąć olej a 2.8 ma wycieki co nie wiem jak to sie ma w użytkowaniu to bym prosił o jakieś nakierowanie co lepiej wybrać Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdrowe 1.8T i będziesz zadowolony, a po sofcie banan od ucha do ucha. Tylko nie najtańsze, wytłuczone. Jak się nie znasz to służę pomocą bo widzę z podobnych rejonów jesteś. Na LPG też Ci mogę dać namiar w LZ na odpowiedniego gościa. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy silnik dorżnięty lubi wziąć olej. mój 1,8T się uparł i oleju brać nie chce. mam za sobą już dwie wymiany, trzecia zbliża się dużymi krokami i nie było potrzeby dolewania. Wiadomo, stan odrobinę się zmniejszył, ale zszedł z full do 3/4, to jak na nastoletni silnik uważam, że nie ma się czego czepiać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zdrowe 1.8T i będziesz zadowolony, a po sofcie banan od ucha do ucha. Tylko nie najtańsze, wytłuczone. Jak się nie znasz to służę pomocą bo widzę z podobnych rejonów jesteś. Na LPG też Ci mogę dać namiar w LZ na odpowiedniego gościa. :D

 

na samochodach się kompletnie nie znam i na samochód jestem w stanie przeznaczyć do 13500 dysponuje większą gotówką ale trzeba zostawić ja rozrząd i opłaty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
70% będe jeździł po mieście także chyba nie ma sensu kupienia tdi

Dlaczego?

Tym bardziej zakup 2,8 litra nie ma sensu, jak masz jeździć po mieście a nie na wyścigi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dlaczego?

Tym bardziej zakup 2,8 litra nie ma sensu, jak masz jeździć po mieście a nie na wyścigi.

 

Samochód ma słuzyć ja dojazd do pracy i w weekend gdzieś wyskoczyć poza miasto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie powiedzcie mi 1.9tdi AVF 130km w automacie w miescie jak Warszawa ile moze spalic? moj styl jazdy to spokojny:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

8-10 litrów weźmie bez łaski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności