Skocz do zawartości
Gość bania1980

Test klimatyzacji w B6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy. W moim B5 coś szczelio podczas jazdy i uciekłmi gaz. Jak robię diagnostykę to mi wyskakuje jakis kod

444 02

Czy ktoś wie co to może być.

ten kod 444 oznacza ze jest dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj w dziale B5 a nie B6 .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, podepnę się pod wątek. Mam B6 2005 r. z tzw. klimatyzacją manualną (nie climatronic). Czytałem, że jest tam czujnik, który nie pozwala na włączenie klimy przy niskich temperaturach zewnętrznych. Czy da się sprawdzić taką klimę w zimie, kiedy temperatury na zewnątrze są niskie? Co należałoby zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, podepnę się pod wątek. Mam B6 2005 r. z tzw. klimatyzacją manualną (nie climatronic). Czytałem, że jest tam czujnik, który nie pozwala na włączenie klimy przy niskich temperaturach zewnętrznych. Czy da się sprawdzić taką klimę w zimie, kiedy temperatury na zewnątrze są niskie? Co należałoby zrobić?
wstawić auto do ocieplanego garażu w którym jest +5 wzwyż i normalnie włączyć klimę lub podziemny parking

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

spotkal się ktoś z Was z błędem:

lewy wyswietlacz - 333

prawy wyświetlacz- 09h

???

Wie ktoś co on oznacza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy...

Mam problem z klimatronikem strona kierowcy cały czas grzeje obojętnie co ustawie z nawiewów leci ciepłe powietrze po stronie pasażera wszystko działa normalnie,

Sprawdzałem i wyświetla mi sie po lewej stronie błąd nr 71!. Orientuje się ktoś jaki koszt?

I czy sam sobie poradze z wymianą??

Edytowane przez Mazziii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Padł Ci silnik regulacji klapy lewej strony . Koszt w ASO około 700-800 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo bym prosił żeby ktoś napisał jak sie za to zabrać żeby to wymienić samemu. Pewnie koszta zmniejszą się i to znacznie. Patrzyłem na allegro i nie mogę znaleść tych silniczków.

Także jeżeli ktoś już wymienial od strony kierowcy ten oto silniczek to bardzo proszę o porady :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i stało się.:dupablada Po zimie klima nie odpaliła, wentylatory nie startują, z nawiewów leci ciepłe powietrze- na polu około 18 stopni. Klima w ubiegłym roku do końca działała, test klimy pokazuje na obu wyświetlaczach i0.

 

Czy ktoś ma pomysł co może być grane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Czy ktoś ma pomysł co może być grane?

 

Moze bylo za zimno ,albo ustawione cieplo ,a w aucie wychlodzone .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moze bylo za zimno ,albo ustawione cieplo ,a w aucie wychlodzone .

 

 

Raczej nie bo na zewnątrz było z 19 stopni a klimę skręcałem do 16 stopni i nic- pełny zgon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wita.Podepnę sie pod temat nierównej walki z klimatronikiem w Pasku B6 Przegladam forum szukając rozwiazania ale im dłuzej śleczę tym bardziej rece mi opadają. Zwłaszcza że poprzedni tydzień zszedł mi na walce z blokada kierownicy. Z 10:1 dla blokady ale w końcu ja pokonałem. A poblem z klimatronikiem zaczął sie niespodziewanie.Poprostu dmuchawa przestała działac a z nia klima.VAG pokazuje nastepujące błędy:

 

Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl

Part No SW: 3C0 907 044 Q HW: 3C0 907 044 Q

Component: ClimatronicPQ46 042 0202

Revision: 00042004 Serial number: 00000000000000

Shop #: WSC 00000 000 00000

 

3 Faults Found:

01273 - Fresh Air Blower (V2)

007 - Short to Ground

Freeze Frame:

Fault Status: 01100111

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 11

Reset counter: 22

Mileage: 119777 km

Time Indication: 0

Date: 2011.03.30

Time: 02:03:43

 

01087 - Basic Setting Not Performed

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Freeze Frame:

Fault Status: 01100101

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 6

Reset counter: 22

Mileage: 119777 km

Time Indication: 0

Date: 2011.03.30

Time: 02:03:43

 

00819 - High Pressure Sensor (G65)

009 - Open or Short to Ground

Freeze Frame:

Fault Status: 01101001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 11

Reset counter: 22

Mileage: 119777 km

Time Indication: 0

Date: 2011.03.30

Time: 02:03:43

Czasami z doskoku pojawia się 0898 i błedy wszystkich silników klapek ale to po self teście VAG -iem i daje sie je wykasować.Dostałem się do silnika dmuchawy za schowkiem.Popodaniu 12V hula bez problemu.Opornica/regulator/jeż sprawdzany przez elektronika coś tam wymienił bo się spaliło ale to nie pomogło.Kupiłem na allegro taką samą z takim samym nr 3C0 907 521 beż zadnej literki na końcu jak u mnie i też kaplica.Zgodnie z instrukcją kodowania która znalazłem na forum kombinowałem zeby móc ustawić nastawy podstawowe ale tylko "motoren lernen" nic sie nie dzieje.Zaden nawet nie drgnie. W desperacji udałem sie do ASO.Wyleczyli mnie raz kwota a dwa tym że wiedza albo tyle co ja albo beda sie dowiadywac eksperymentujac moim kosztem a ja nie mam aż tyle wolnych środków zeby im fundować szkolenie.Reset i auto diagnostyka z poziomu panelu klimatronika wykazały błedy 43f 05h, 479 07h,333 09h. Zdaje sie ze z grubsza pokrywająsie z tym z VAg-a. Jeśłi ktoś ma pojecie co zdechło prosze o pomoc

 

Tyle opowieści. Jeśli orientujesz sie o co kaman i może pomóc będe zobowiazany

 

Irek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do kolegi Mazziii

 

Miałem ten sam problem. Zakupiłem ten silniczek od gościa z allegro:

http://allegro.pl/vw-passat-tiguan-touran-cc-silniczek-klap-nawiewu-i1493596153.html

Koszt ok 220 zł telefonicznie podałem mu numer silniczka.

Zaprzyjaźniony mechanik 150 zł za wymianę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Po tescie klimatyzacji wyskoczyl mi błąd 71 00h. Jak wiadomo to silnik klapy regulacji temperatury. Nie wiem tylko który ponieważ oba "pstrykaja" tak jakby cały czas brobowaly nastawić klapy. Czy to normalny objaw ze je słychać. Nie jest to tylko podczas uruchamiania samochodu ale tez podczas normalnej jazdy, z tym ze ten od strony kierowcy po jakimś czasie przestaje "pstrykac" a ten po stronie pasażera nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Po tescie klimatyzacji wyskoczyl mi błąd 71 00h. Jak wiadomo to silnik klapy regulacji temperatury. Nie wiem tylko który ponieważ oba "pstrykaja" tak jakby cały czas brobowaly nastawić klapy. Czy to normalny objaw ze je słychać. Nie jest to tylko podczas uruchamiania samochodu ale tez podczas normalnej jazdy, z tym ze ten od strony kierowcy po jakimś czasie przestaje "pstrykac" a ten po stronie pasażera nie.

 

Silniczek znajduje sie dokladnie nad pedalem gazu za taka aluminiowa blacha, jak ty go z tamtad wydostaniesz to nie mam zielone pojecia. Sam tez z tym walcze ...:)

Musisz sprwadzic jaki masz typ klimy aby zamowic odpowiedni silniczek.

- DENSO

- VALEO

denso.jpg

valeo.jpg

Edytowane przez nice.lw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz może jak sprawdzić typ klimy. Po drugie czy to normalne ze te silniczki tak "pstrykaja" cały czas. Jeżeli to nie jest normalne to znaczy ze sa oba do wymiany. Wtedy zajmę się najpierw tym od strony pasażera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiesz może jak sprawdzić typ klimy. Po drugie czy to normalne ze te silniczki tak "pstrykaja" cały czas. Jeżeli to nie jest normalne to znaczy ze sa oba do wymiany. Wtedy zajmę się najpierw tym od strony pasażera

 

Jak wymontujesz silniczek to na nim jest napisane (wymontuj sobie z latwym dostepem) bedziesz wiedzial od razu.

Pozdrawiam i daj znac jak dostaniesz sie do tego z lewej strony nad gazem...:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Wiesz może jak sprawdzić typ klimy.

 

Na plastikach/rurkach powinny byc nalepki ,ja znalazlem taka za navi .

 

STA67601.JPG

 

Czy wymienial ktos z was osuszacz ,a raczej jego wklad ? Jak to sie kosztowo przedstawia i co ile wskazane ?

 

STA60187.JPG

STA60132.JPG

STA60131.jpg

STA60130.jpg

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie po skasowaniu bledu 71l 00 caly czas wystepuje blad 4fa. Jak czytalem to silnik klapy obiegu zamknietego V71. Blad 71l 00 na razie sie nie pojawil ale caly czas slysze jak pstrykaja silniczki prawy i lewy od ustawiania temperatury. Czy ktos moze wie czy silniczek V71 moze powodowac pstrykanie sliniczkow v158 i v159 od ustawiania temperatury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności