mielke Zgłoś #101 Napisano 28 Lutego 2011 Witam koledzy. W moim B5 coś szczelio podczas jazdy i uciekłmi gaz. Jak robię diagnostykę to mi wyskakuje jakis kod 444 02 Czy ktoś wie co to może być. ten kod 444 oznacza ze jest dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #102 Napisano 28 Lutego 2011 Zapytaj w dziale B5 a nie B6 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekd Zgłoś #103 Napisano 4 Marca 2011 Witam, podepnę się pod wątek. Mam B6 2005 r. z tzw. klimatyzacją manualną (nie climatronic). Czytałem, że jest tam czujnik, który nie pozwala na włączenie klimy przy niskich temperaturach zewnętrznych. Czy da się sprawdzić taką klimę w zimie, kiedy temperatury na zewnątrze są niskie? Co należałoby zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #104 Napisano 4 Marca 2011 Witam, podepnę się pod wątek. Mam B6 2005 r. z tzw. klimatyzacją manualną (nie climatronic). Czytałem, że jest tam czujnik, który nie pozwala na włączenie klimy przy niskich temperaturach zewnętrznych. Czy da się sprawdzić taką klimę w zimie, kiedy temperatury na zewnątrze są niskie? Co należałoby zrobić? wstawić auto do ocieplanego garażu w którym jest +5 wzwyż i normalnie włączyć klimę lub podziemny parking Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cwieku Zgłoś #105 Napisano 22 Marca 2011 Hej, spotkal się ktoś z Was z błędem: lewy wyswietlacz - 333 prawy wyświetlacz- 09h ??? Wie ktoś co on oznacza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mazziii Zgłoś #106 Napisano 29 Marca 2011 (edytowane) Koledzy... Mam problem z klimatronikem strona kierowcy cały czas grzeje obojętnie co ustawie z nawiewów leci ciepłe powietrze po stronie pasażera wszystko działa normalnie, Sprawdzałem i wyświetla mi sie po lewej stronie błąd nr 71!. Orientuje się ktoś jaki koszt? I czy sam sobie poradze z wymianą?? Edytowane 29 Marca 2011 przez Mazziii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #107 Napisano 29 Marca 2011 Padł Ci silnik regulacji klapy lewej strony . Koszt w ASO około 700-800 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mazziii Zgłoś #108 Napisano 29 Marca 2011 Bardzo bym prosił żeby ktoś napisał jak sie za to zabrać żeby to wymienić samemu. Pewnie koszta zmniejszą się i to znacznie. Patrzyłem na allegro i nie mogę znaleść tych silniczków. Także jeżeli ktoś już wymienial od strony kierowcy ten oto silniczek to bardzo proszę o porady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #109 Napisano 29 Marca 2011 Może to pomoże . Silnik klapy.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwrlax Zgłoś #110 Napisano 30 Marca 2011 No i stało się.:dupablada Po zimie klima nie odpaliła, wentylatory nie startują, z nawiewów leci ciepłe powietrze- na polu około 18 stopni. Klima w ubiegłym roku do końca działała, test klimy pokazuje na obu wyświetlaczach i0. Czy ktoś ma pomysł co może być grane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #111 Napisano 30 Marca 2011 Czy ktoś ma pomysł co może być grane? Moze bylo za zimno ,albo ustawione cieplo ,a w aucie wychlodzone . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwrlax Zgłoś #112 Napisano 31 Marca 2011 Moze bylo za zimno ,albo ustawione cieplo ,a w aucie wychlodzone . Raczej nie bo na zewnątrz było z 19 stopni a klimę skręcałem do 16 stopni i nic- pełny zgon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalafiorr123 Zgłoś #113 Napisano 31 Marca 2011 Wita.Podepnę sie pod temat nierównej walki z klimatronikiem w Pasku B6 Przegladam forum szukając rozwiazania ale im dłuzej śleczę tym bardziej rece mi opadają. Zwłaszcza że poprzedni tydzień zszedł mi na walce z blokada kierownicy. Z 10:1 dla blokady ale w końcu ja pokonałem. A poblem z klimatronikiem zaczął sie niespodziewanie.Poprostu dmuchawa przestała działac a z nia klima.VAG pokazuje nastepujące błędy: Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl Part No SW: 3C0 907 044 Q HW: 3C0 907 044 Q Component: ClimatronicPQ46 042 0202 Revision: 00042004 Serial number: 00000000000000 Shop #: WSC 00000 000 00000 3 Faults Found: 01273 - Fresh Air Blower (V2) 007 - Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01100111 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 11 Reset counter: 22 Mileage: 119777 km Time Indication: 0 Date: 2011.03.30 Time: 02:03:43 01087 - Basic Setting Not Performed 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Freeze Frame: Fault Status: 01100101 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6 Reset counter: 22 Mileage: 119777 km Time Indication: 0 Date: 2011.03.30 Time: 02:03:43 00819 - High Pressure Sensor (G65) 009 - Open or Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01101001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 11 Reset counter: 22 Mileage: 119777 km Time Indication: 0 Date: 2011.03.30 Time: 02:03:43 Czasami z doskoku pojawia się 0898 i błedy wszystkich silników klapek ale to po self teście VAG -iem i daje sie je wykasować.Dostałem się do silnika dmuchawy za schowkiem.Popodaniu 12V hula bez problemu.Opornica/regulator/jeż sprawdzany przez elektronika coś tam wymienił bo się spaliło ale to nie pomogło.Kupiłem na allegro taką samą z takim samym nr 3C0 907 521 beż zadnej literki na końcu jak u mnie i też kaplica.Zgodnie z instrukcją kodowania która znalazłem na forum kombinowałem zeby móc ustawić nastawy podstawowe ale tylko "motoren lernen" nic sie nie dzieje.Zaden nawet nie drgnie. W desperacji udałem sie do ASO.Wyleczyli mnie raz kwota a dwa tym że wiedza albo tyle co ja albo beda sie dowiadywac eksperymentujac moim kosztem a ja nie mam aż tyle wolnych środków zeby im fundować szkolenie.Reset i auto diagnostyka z poziomu panelu klimatronika wykazały błedy 43f 05h, 479 07h,333 09h. Zdaje sie ze z grubsza pokrywająsie z tym z VAg-a. Jeśłi ktoś ma pojecie co zdechło prosze o pomoc Tyle opowieści. Jeśli orientujesz sie o co kaman i może pomóc będe zobowiazany Irek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojwit Zgłoś #114 Napisano 2 Kwietnia 2011 Do kolegi Mazziii Miałem ten sam problem. Zakupiłem ten silniczek od gościa z allegro: http://allegro.pl/vw-passat-tiguan-touran-cc-silniczek-klap-nawiewu-i1493596153.html Koszt ok 220 zł telefonicznie podałem mu numer silniczka. Zaprzyjaźniony mechanik 150 zł za wymianę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kameleon7 Zgłoś #115 Napisano 13 Kwietnia 2011 Witam Po tescie klimatyzacji wyskoczyl mi błąd 71 00h. Jak wiadomo to silnik klapy regulacji temperatury. Nie wiem tylko który ponieważ oba "pstrykaja" tak jakby cały czas brobowaly nastawić klapy. Czy to normalny objaw ze je słychać. Nie jest to tylko podczas uruchamiania samochodu ale tez podczas normalnej jazdy, z tym ze ten od strony kierowcy po jakimś czasie przestaje "pstrykac" a ten po stronie pasażera nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nice.lw Zgłoś #116 Napisano 13 Kwietnia 2011 (edytowane) WitamPo tescie klimatyzacji wyskoczyl mi błąd 71 00h. Jak wiadomo to silnik klapy regulacji temperatury. Nie wiem tylko który ponieważ oba "pstrykaja" tak jakby cały czas brobowaly nastawić klapy. Czy to normalny objaw ze je słychać. Nie jest to tylko podczas uruchamiania samochodu ale tez podczas normalnej jazdy, z tym ze ten od strony kierowcy po jakimś czasie przestaje "pstrykac" a ten po stronie pasażera nie. Silniczek znajduje sie dokladnie nad pedalem gazu za taka aluminiowa blacha, jak ty go z tamtad wydostaniesz to nie mam zielone pojecia. Sam tez z tym walcze ... Musisz sprwadzic jaki masz typ klimy aby zamowic odpowiedni silniczek. - DENSO - VALEO Edytowane 13 Kwietnia 2011 przez nice.lw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kameleon7 Zgłoś #117 Napisano 13 Kwietnia 2011 Wiesz może jak sprawdzić typ klimy. Po drugie czy to normalne ze te silniczki tak "pstrykaja" cały czas. Jeżeli to nie jest normalne to znaczy ze sa oba do wymiany. Wtedy zajmę się najpierw tym od strony pasażera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nice.lw Zgłoś #118 Napisano 13 Kwietnia 2011 Wiesz może jak sprawdzić typ klimy. Po drugie czy to normalne ze te silniczki tak "pstrykaja" cały czas. Jeżeli to nie jest normalne to znaczy ze sa oba do wymiany. Wtedy zajmę się najpierw tym od strony pasażera Jak wymontujesz silniczek to na nim jest napisane (wymontuj sobie z latwym dostepem) bedziesz wiedzial od razu. Pozdrawiam i daj znac jak dostaniesz sie do tego z lewej strony nad gazem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #119 Napisano 15 Kwietnia 2011 (edytowane) Wiesz może jak sprawdzić typ klimy. Na plastikach/rurkach powinny byc nalepki ,ja znalazlem taka za navi . Czy wymienial ktos z was osuszacz ,a raczej jego wklad ? Jak to sie kosztowo przedstawia i co ile wskazane ? Edytowane 15 Kwietnia 2011 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kameleon7 Zgłoś #120 Napisano 16 Kwietnia 2011 Witam U mnie po skasowaniu bledu 71l 00 caly czas wystepuje blad 4fa. Jak czytalem to silnik klapy obiegu zamknietego V71. Blad 71l 00 na razie sie nie pojawil ale caly czas slysze jak pstrykaja silniczki prawy i lewy od ustawiania temperatury. Czy ktos moze wie czy silniczek V71 moze powodowac pstrykanie sliniczkow v158 i v159 od ustawiania temperatury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach