arowozak Zgłoś #81 Napisano 20 Stycznia 2011 moja klima w ustawieniu HI grzeje, a po obnizeniu temp na 29,5 lub mniej (każda inna niż HI) chłodzi , w ASO VW stwierdzili ze to wina sterownika i zaproponowali wymianę za 1800 zł , co wy na to ? czy ktoś spotkał się z podobna usterką ? proszę o pomoc dodam że klima jest dwustrefowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal0584 Zgłoś #82 Napisano 30 Stycznia 2011 Witam. Wykonałem test climy i mam wskazania 33 z małą trójką na lewej stronie a 09 z małą literką h na prawej stronie.Co to za błędy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin.S Zgłoś #83 Napisano 2 Lutego 2011 Od wczoraj borykam się z pewnym problemem: Zwykle w moim climatronicu było tak, że gdy zmieniałem temperaturę, natychmiast reagował na to wiatrak zmieniając siłę nawiewu. Ale od wczoraj (nagle) mogę sobie regulować temperaturę od min do max, a wiatrak ani drgnie. Dodam, że robiłem ręczny test klimy i wyszło na obu wyświetlaczach iO (czyli wszystko ok). Piszę, bo nie mam póki co dostępu do vaga. czy ktoś spotkał się z takim problemem? Jak może być przyczyna? z góry dziękuję za wszystkie sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojwit Zgłoś #84 Napisano 11 Lutego 2011 Witam. Mam problem z klimatronikem od jakiegoś czasu strona kierowcy cały czas grzeje obojętnie co ustawie z nawiewów leci ciepłe powietrze po stronie pasażera wszystko działa normalnie, na teście klim. wyszło 71l po stronie kierowcy a po drugiej i00 . Czy wiecie co to może być za błąd ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #85 Napisano 11 Lutego 2011 Silnik od regulacji klapy , koszt w aso około 700 zł z robocizną . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bleta130 Zgłoś #86 Napisano 13 Lutego 2011 co oznacz kod4fa na lewym wyswietlaczu a na prawym00h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #87 Napisano 13 Lutego 2011 co oznacz kod4fa na lewym wyswietlaczu a na prawym00h 4fa http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=324635&postcount=6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolechowiec Zgłoś #88 Napisano 16 Lutego 2011 Witam. W mojej klimie wyszedł błąd 4fa i stukał silniczek 3C1 907 511obok nóg kierowcy. stwierdziłem, że silniczek pracuje, ale cięgno ociera się oplastikowy panel znajdujący sie tuż za nim, podłożyłem małe dystanse na mocowanie silniczka i od wczoraj CISZA. Dzisiaj zrobiłem 45km i również cisza. Nie byłem wprawdzie na VAGu i nie kasowałem błędów, ale wydaje mi się, że powinno być dobrze i nie będzie już błędu.Może to komuś pomoże. pzdr Maciej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #89 Napisano 16 Lutego 2011 Witam. W mojej klimie wyszedł błąd 4fa i stukał silniczek 3C1 907 511obok nóg kierowcy. stwierdziłem, że silniczek pracuje, ale cięgno ociera się oplastikowy panel znajdujący sie tuż za nim, podłożyłem małe dystanse na mocowanie silniczka i od wczoraj CISZA. Dzisiaj zrobiłem 45km i również cisza. Nie byłem wprawdzie na VAGu i nie kasowałem błędów, ale wydaje mi się, że powinno być dobrze i nie będzie już błędu.Może to komuś pomoże. pzdr Maciej Mam podobne objawy, bo nieraz słyszę takie pykanie, tylko że bardziej od strony schowka od pasażera. Nie jest to jakieś bardzo uciążliwe, tylko takie względnie niegłośne "pyl pyk pyk". Postuka kilka razy i przestaje. Co ciekawe dzieje się to głównie w momencie jak jestem w ostatniej fazie hamowania lub samochód stoi w miejscu. Myślałem, że to silnik dmuchawy, ale niezależnie od prędkości obrotowej wiatraka dmuchawy pyka tak samo. Ani wolniej, ani szybciej. Co może być od tej strony, co tak pyka i prędkość wiatraka dmuchawy nie ma na to wpływu? No i pytanie do użytkowników benzynowych Passatów: jak szybko zaczyna Wam lecieć z nawiewów ciepłe powietrze przy temperaturze porannej, takiej jak obecnie, czyli jakieś -10, -12 stopni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolechowiec Zgłoś #90 Napisano 22 Lutego 2011 U mnie równiez kilka razy "pyka" silniczek od str. pasażera, ale to pewnie klapka ustawia sie w nowym położeniu. Climatronik to elektroniczny układ chłodzenia/grzania, wiec modół steruje otwarciami klapek przez cały czas w zalezności od wartości nastawionej temp. Od założenia dystansów na mocowanie silniczka cały czas cisza, wszystko chodzi dobrze i nie słychać stukania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszynek Zgłoś #91 Napisano 23 Lutego 2011 ja po tescie klimy otrzymałem takie cos. nadmienie że na moje oko wszystko działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #92 Napisano 23 Lutego 2011 ja po tescie klimy otrzymałem takie cos. nadmienie że na moje oko wszystko działa. może to 522 Czujnik temp.cieczy chłodzącej -G 62przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszynek Zgłoś #93 Napisano 23 Lutego 2011 (edytowane) a ten 04h to co oznacza? a mozesz napisac jak zwalczyc ten problem?? a przez ten czujnik nie powinna mi klima szwankować? Edytowane 23 Lutego 2011 przez kruszynek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #94 Napisano 23 Lutego 2011 a ten 04h to co oznacza? a mozesz napisac jak zwalczyc ten problem?? przez wymianę czujnika i sprawdzenie kostki i kabli doń Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolechowiec Zgłoś #95 Napisano 24 Lutego 2011 Witam. a kod 513 może ktoś wie co oznacza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #96 Napisano 24 Lutego 2011 Witam.a kod 513 może ktoś wie co oznacza? http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=458638&postcount=93 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #97 Napisano 24 Lutego 2011 Dzis tez pyknalem tescik, i wszystko OK. Dla niewtajemniczonych - "i.O." to z niemieckiego "in Ordnung", czyli wszystko w porzadku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolechowiec Zgłoś #98 Napisano 25 Lutego 2011 mielke: dzięki wielkie pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszynek Zgłoś #99 Napisano 28 Lutego 2011 a przez ten czujnik nie powinna mi klima szwankować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robypl Zgłoś #100 Napisano 28 Lutego 2011 Witam koledzy. W moim B5 coś szczelio podczas jazdy i uciekłmi gaz. Jak robię diagnostykę to mi wyskakuje jakis kod 444 02 Czy ktoś wie co to może być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach