Skocz do zawartości

bolechowiec

  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bolechowiec

  • Urodziny 22.02.1968

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bolechowo

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2013
  1. Witam. a kod 513 może ktoś wie co oznacza?
  2. U mnie równiez kilka razy "pyka" silniczek od str. pasażera, ale to pewnie klapka ustawia sie w nowym położeniu. Climatronik to elektroniczny układ chłodzenia/grzania, wiec modół steruje otwarciami klapek przez cały czas w zalezności od wartości nastawionej temp. Od założenia dystansów na mocowanie silniczka cały czas cisza, wszystko chodzi dobrze i nie słychać stukania.
  3. Witam. W mojej klimie wyszedł błąd 4fa i stukał silniczek 3C1 907 511obok nóg kierowcy. stwierdziłem, że silniczek pracuje, ale cięgno ociera się oplastikowy panel znajdujący sie tuż za nim, podłożyłem małe dystanse na mocowanie silniczka i od wczoraj CISZA. Dzisiaj zrobiłem 45km i również cisza. Nie byłem wprawdzie na VAGu i nie kasowałem błędów, ale wydaje mi się, że powinno być dobrze i nie będzie już błędu.Może to komuś pomoże. pzdr Maciej
  4. :zeco O ja głupi cip jeden. Nie sprawdziłem, jak wygląda, tylko piszę bez sensu. No pewnie, że na szybę pzdr Maciej
  5. Oddzielne mocowanie, czy da radę włożyć zamiast RNSa? pzdr Maciej A jak z mapami południowej Europy do tego modelu? Interesuje mnie Chorwacja i Czarnogóra. pzdr
  6. Bimbasz dzięki za info, skontaktuje sie z gościem i zobaczymy, co powie. Zastanawiałem sie nad zmianą RNS na MFD, ale kaski nie staje. Może ktoś z forumowiczów miałby do pożyczenia najnowszą płytę na RNS. Ja mam tylko płytę z 2006r, gdzie nawet w Poznaniu nie ma żadnych ulic.
  7. A może ktoś ma pomysł, jak odświetlić "ludziki" przy nawiewach tak, by świeciło jak w B5ce? pzdr
  8. Witam. Mam pytanie do kolegów: czy w którejś z nowszych płyt do RNS 300 jest w miarę dobrze opisana Chorwacja i Czarnogóra? Słyszałem, że są kłopoty z dobrymi mpami tych rejonów. Mam RNS 300 a latem jadę w tamte rejony, nie chcę kupować dodatkowej nawigacji, wiem, że wyszłoby taniej niż zakup oryginalnej płyty w ASO, ale wiadomo- finanse... pzdr Maciej
  9. Zawsze jakieś "uszlachetniacze" są pomocne.:dobrze Dowiadywałem się w ASO Premium P-ń: mam wersję z podgrzewaczem spryskiwaczy, włącza się przyciskiem podgrzewania tylnej szyby, więc trzeba wypróbować sprawność i śmigać.
  10. Witam. Właśnie miałem podobny problem, pomogło dolanie zimowego płynu i podgrzanie farelką końcówek spryskiwaczy przy klapie, tam jest najmniejsza średnica całego układu i najprawdopodobniej tam najpierw zamarza płyn. Nawet, jak jest zalany letnim płynem, to przecież są tam jakies procenty ( w sensie alkohol), które od biedy powinny wytrzymać te -5 stopni, ale w/g mnie najpierw zamarza przy spryskiwaczach. Również nie działał mi silniczek, dopiero jak się odmroziły końcówki, to zaczął działać i podawać płyn. pozdrawiam i życzę owocnego odmrażania.
  11. Witam. Właśnie wróciłem z ASO Premium w Poznaniu. Swiecąca się kontrolka silnika była przyczyną przetarcia się izolacji i zwrcia na kablach :kciuki, a nie awarii czujnika. Przy okazji wymieniłem włącznik hamulca pomocniczego i zrobiłem ponowną adaptację hamulca. Całość kosztów: diagnostyka i adaptacja hampli 150zł przycisk hamulca 100 z groszem robocizna 120zł razem 380zł. Macie rację, nie ma co szczędzić: z prwdziwym problemem do ASO, a "pan Miecio" niech wymienia olej i filtry. pzdr
  12. witam. W/g mechanika nie bedzie problemu z wgraniem softu, ma program. możecie mi powiedzieć, gdzie znajduje się ten czujnik? pzdr Daliście mi trochę do myślenia, i ... Zadzwoniłem do ASO: jeżeli to czujnik jest powodem zapalenia się kontrolki (a wszystko na to wskazuje) koszt ponownej diagnozy i wymiany czujnika z robotą wynosi ok. 500zł, więc niech "pan Miecio" wymienia olej i filtry. Wstępnie jestem umówiony w ASO na wtorek, więc po wszystkim dam znać co i jak. pzdr
  13. Czyli Twoim zdaniem maxel: nie ma co sie bawić w czyszczenie, tylko od razu wymiana? Mi się też wydaje, że skoro czujnik pokazuje ten sam błąd po kasowaniu, to jest już uszkodzony, ale tak bardzo jak "pan Miecio" się nie znam i dlatego pytam na forum, żeby mnie nie naciągnął niepotrzebnie na kasę. pzdr Jeżeli ktoś ma nr katalogowy tego czujnika, proszę o podanie. pzdr
  14. Witam. Właśnie jestem po diagnozie komputerkiem. Wyskoczyły błędy: P0472- czujnik ciśnienia wylotowego- niski sygnał wejściowt P0471-czujnik ciśnienia wylotowego- sygnał poza zakresem P0102- czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza- niski sygnał wejściowy Machanior skasował błąd i po odpaleniu zgasła kontrolka, ale po drugim ponownie się zapaliła i pokazało błąd P0472. Ponowne kasowanie i mała przejażdżka i lak narazie się nie świeci. Magik twierdzi, że nie koniecznie może być uszkodony czujnik, może trzeba o tylko wyczyścić. Jak ponownie zapali sie kontrolka, to najpierw czyszczeie, a później będzie wymieniał jakt to nie pomoże. pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności