Skocz do zawartości
Gość bania1980

Test klimatyzacji w B6

Rekomendowane odpowiedzi

Nikt nie wie więc odpowiem sam. Zasięgnąłem info "tu i tam" i wynika z tego, że na 300g czynnika dodaje się około 10g oleju. U mnie na 600g czynnika poszło 18g oliwy co prawdopodobnie jest w normie. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktoś pomoże?nie załącza się klima (sprężarka nie startuje)po odczytaniu błędów pokazało sie coś takiego

819 nadajnik wysokiego ciśnienia G65 miał ktoś podobny problem i jak sobie z nim poradził!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, odnośnie klimatyzacji, to miał ktoś takie przypadek, że brzęczy coś z panelu klimatyzacji? U mnie się tak czasami robi, jak klimatyzacja pracuje długi okres czasu, czasami także coś miesza jak jest wyłączona - co mnie bardzo zdziwiło.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jakby silniczki pracowały od ustawiania tego wszystkiego w środku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam..

Ja mam problem taki, zauwazyłem ze jak klima długo chodzi...np jadac w trasie...to po jakim czasie słabo chłodzi..tak jakby było cos zapchane...musze wylaczyc i wlaczyc to znow chłodzi...ale po jakims czasie sytuacja sie powtarza...czy to predkosc ma jakies znaczenie? chyba nie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
... jadac w trasie...to po jakim czasie słabo chłodzi..tak jakby było cos zapchane...musze wylaczyc i wlaczyc to znow chłodzi...

 

Miałem taką sytuację wracając z Chorwacji... upał na maxa, długa, nieprzerwana praca klimy i jakby coraz słabiej dmucha. Jak ją wyłączyłem to z 15-20 minut nie musiałem jej włączać takim zimnym dmuchało. Tak jakby zamarzła ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, u mnie brakowało 300 gram czynnika i z tego co się dowiedziałem, to wypompowują stary, ważą go, ponownie zostaje wpompowany i uzupełniony. Pytanie, czy aż tak duży ubytek po trzech latach to dużo? Czy raczej jest jakaś nieszczelność?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytanie, czy aż tak duży ubytek po trzech latach to dużo?

 

Tak, to normalne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak, to normalne

Normalne w 2010 r :nie Otóż 300 gram to 50 % więc stawiam na nieszczelność układu. W "starszych" autach 10 - 15 % rocznie jest normą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To mnie ASO zlało i stwierdziło, że rok mam pojeździć i sprawdzić. A niby przed dobijaniem było mówione, że sprawdzą szczelność układu, także AutoPremium Suchy Las podpadł.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wcisnieciu ECON i obieg wewnętrzny pojawia sie " ¡0 " co to znaczy?

Edytowane przez DarekTDI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musiałbyś znaleźć tabelę z błędami albo spróbuj skasować błędy - tu masz instrukcję jak to zrobić :

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
musiałbyś znaleźć tabelę z błędami albo spróbuj skasować błędy - tu masz instrukcję jak to zrobić :

 

 

Nie ma żadnych błędów na VCDS. Wcześniej po teście klimy (taki test jak na filmie) był od silniczka obiegu wewnętrznego i od jeszcze któregoś (teraz nie pamiętam). Robię właśnie taki test jak na filmiku i pokazują mi sie takie same jak na filmie symbole na końcu odwrócony wykrzyknik i zero. Czy one oznaczają brak błędów?

Edytowane przez DarekTDI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

iO oznacza że wszystko w porządku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
iO oznacza że wszystko w porządku.

 

super, bo miałem dwa błędy silniczków klapek i widać rozruszało się

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie wyskoczył błąd 51 i mała trójka po tej liczbie. Można wiedzieć co to za błąd?

Edytowane przez Darek Zw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Mam takie pytanko bo czytałem te wszystkie posty ale nikt dokładnie jednego nie potwierdził.

Czy ten błąd który ja mam jest to silniczek prawy(czyli od pasażera) czy lewy(od strony kierowcy)?

711 00h

Jak by któś mógł odpowiedz z góry dzięki.[ATTACH=CONFIG]104008[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]104009[/ATTACH]

 

od kierowcy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie jest problem z v70 i v113 mam angielska wersję czy ktoś wie po której stronie szukać tych silniczków może ma któs schemat (zdjęcie) gdzie i po której stronie sa umiejscowienia. pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość venomek

Witam,

Może mi ktoś pomóc bo mam problem z klimą nie działa zrobiłem test econ+obieg

i wyskoczyło mi coś takiego:

lewy wyświetlacz 2c potęga 6

prawy wyświetlacz 00h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Czy jest ktoś w stanie odczytać te kody gdyż nigdzie nie znalazłem rozszyfrowania: 1c9 0dh.

Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności