Skocz do zawartości
Rosa

Gdzie zaślepić EGR i co to za część ..

Rekomendowane odpowiedzi

Zaslepiasz 1. Bo 2 to klapa gaszaca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dobrze, czyli ten 1 mogę nawet przy samym zaworze zaślepić koło silnika, a ten 2 odpiąć i nic z nim nie robić robią na allegro widziałem ze można tu podpiąć http://www.aditech.net.pl/zdjecia/FLANSZA_DSC_3877.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co widać na tej flanszy ze zdjęcia nie jest do podpięcia wężyka od klapy gaszącej tylko dodatkowego czujnika ciśnienia doładowania. Jeżeli pozbywasz się całego zaworu EGR z klapą gaszącą to ten drugi raczej też trzeba zaślepić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze Grzechu pisze

Jak zostawiasz egr i zaslepiasz go blaszkami to wezyk nr 1 wg można zostawić podpiety niech układ podcisnienia działa sobie bez zmian bo blaszki i tak nie puszcza syfu

A węzyk 2 jest od klapy gaszacej czyli ma miękko gasić silnik więc ona tez niech spełnia swoje zadanie

W momencie całkowitego wywalenia egr i zastosowania flanszy to wezyki podobno zaslepiamy całkiem a ten kruciec to tylko na dodatkowy czujnik jest wyjście ale całkowitego wywalenia nie przerabialem ale myśle o tym bo chce dolot z fmic zrobić inajlepiej z jakiegoś awx AVF ale po co całkiem wywalić niech od oka bedzie a zaslepic i wyłączyć programem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WAG-iem wyłączyć? tylko w czym to szukać bo ja mam zamiar w najbliższą sobotę to zrobić, bo egr membrana górna nie trzyma wywala mi błąd i tak jak powyżej napisaliście teraz jasno oba wężyki zaślepię, lecz jak by ktoś mógł dopisać gdzie można całkiem wyłączyć EGR-a w wagu Dziękuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie da sie vagiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok zaślepiony EGR tz: blaszka z chromoniklu założona na króciec przy kolektorze pomijać to ze jedna szpilka się urwała, ale udało mi się wymienić obie :) wężyk od grzybka został rozcięty i założony został do niego drut tez z chromoniklu oraz wykasowany błąd egr-a, mam nadzieje ze dobrze zrobiłem dzisiejszą misje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
WAG-iem wyłączyć? tylko w czym to szukać bo ja mam zamiar w najbliższą sobotę to zrobić, bo egr membrana górna nie trzyma wywala mi błąd i tak jak powyżej napisaliście teraz jasno oba wężyki zaślepię, lecz jak by ktoś mógł dopisać gdzie można całkiem wyłączyć EGR-a w wagu Dziękuje

 

interfejs do zgrywania wsadu z ecu (ja używam galletto) i darmowy program do edycji map

http://forum.vw-passat.pl/threads/132922-Darmowy-przyjazny-program-do-edycji-wsadow-EDC15P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wczoraj kasowałem błędy, lecz dzisiaj połączyłem Vag-a i mam dalej błąd EGR-u, czy tak będzie teraz cały czas?, a wy panowie też tak macie ?

 

VAG-COM Version: Release 311.2-N

 

Control Module Part Number: 038 906 019 KD

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 4897

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 05314

Additional Info: WVWZZZ3BZ4E124398 VWZ7Z0C8211110

1 Fault Found:

19586 - EGR System Regulation Range Exceeded

P3130 - 35-00 - -

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisalismy ze blad bedzie, bo trzeba go programowo wylaczyc. Vagiem sie nie da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam jeszcze jedno pytanie, bo ogólnie zaślepiłem tego EGR-a tą blaszką w kolektorze wydechowym, lecz mam zepsuty grzybek w nim i dałem tam pręcik do wężyka i nadal mi wyskoczył błąd EGR-a, moje pytanie jest następujące jak bym miał dobry ten grzybek górny i nie zaślepiony wężyk tym pręcikiem czy błąd by wywalało na desce check engine ? bo w takim razie bym kupił dobrego EGR-a z tym grzybkiem górnym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

każde zaślepienie EGR wywali błąd ! W modelach od 2002-3 trzeba usuwać EGR z programu , inaczej tego nie obejdziesz .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wprowadzaj w błąd. Samo zaślepienie dopływu spalin nie powoduje wywalenia błędu. Dopiero odłączenie i zaślepienie sterowania wywala błąd. Przykładem mój pasek - dopływ spalin zaślepiony, sterowanie normalnie podłączone, zawór pracuje na "sucho". Żadnych błędów już ponad trzy lata. Po odłączeniu i zaślepieniu wężyka od sterownia błąd pojawia się.

 

Zresztą dopiero co parę postów wyżej o tym napisałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wystarczy , ze tylko blaszkę wsadzę i wywala błąd. Nie od razu (trzeba trochę pojeździć) ale wywala , i nie tylko mi tak. Może tak AVF ma ? nie wiem ... ale na 100% samo wsadzenie blaszki spowoduje (może tylko w AVF?) błąd ze spalinami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, a to ciekawe :hmm

W takim razie, albo są różnice w sterownikach, albo przyszło mi jeszcze coś do głowy - ja mam zrobioną adaptację vagiem zmniejszającą zakres pracy egr. Miałem to już zrobione zanim zaślepiłem egr. Być może to ta adaptacja zmniejsza czułość na zaślepienie egr:pomysl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może, bo uklad podciśnienia nie jest monitorowany w żaden sposób przez ecu. Jeżeli ktoś ma sterownik gdzie jest kontrola recyrkulacji spalin to błąd wywali bez względu na sposób zamknięcia ich dopływu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze niedokladnie czytam , mnie jest to sprawne , ale jezeli niesprawne nie lepiej poszukac uzywki lub innego spawnego niz zaslepiac , co daje zaslepienie EGR ?? tego wlasnie nie rozumiem , prosze o wyczerpujaca odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś na rzeczy musi być, bo pamiętam kiedyś jak byłem w PL to ściągnałem i zaślepiłem wężyk z egra w avb rodziców - też 2004, tylko manual. Egr nie zaślepiony, błąd po zdjęciu wężyka wywaliło praktycznie zaraz po ruszeniu.

W tym samym czasie zrobiłem to samo u siebie - u mnie był już zaślepiony i zmniejszony zakres działania w adaptacji. Pojeździłem jakiś czas po PL i dopiero w drodze powrotnej już przed samym portem w Dunkierce wywaliło błąd, a więc przejechałem dość sporo zanim wyskoczył. Może przy okazji jak znajdę czas to przywrócę standardowe ustawienie egr i zobaczę czy wywali błąd na zaślepionym czy nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem programowo koleś mi powiedział 300 zł, nie opłaca się bo dołożę 50 zł i nówka w tej cenie jest, a nie wiem co dalej zrobić..... czy jak kupię tego używanego żeby przynajmniej błędu nie było i chodził na sucho to za 100 zł kupi nawet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:) sporo jak za 10 min roboty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności