Gość kokosz4 Zgłoś #1 Napisano 1 Stycznia 2007 Mam problem ze znalezieniem kodu-18263 - P1855 - 35-00 - - Czy ktoś mógłby mi dać odpowiedź co to jest za błąd. Dotyczy Passata 3BG 2005r 130KM z tiptronikiem. Proszę o odpowiedź. Doszedł do tego jeszcze błąd 17086- P0702 - 35-10. oraz 01359. Mam również zapytanie co może być powodem pojawiania się takiego błędu- 01119 Sygnał pozycji transmisji – zasięgu biegów. Za wszelką udzieloną pomoc dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yassek Zgłoś #2 Napisano 2 Stycznia 2007 Pierwszy to 18263 Magistrala danych układu napędowego: kontrola stanu oprogramowania P1855-35-00 autko było pewnie chipowane albo ktoś użył spawarki i soft się zesrał. Trzeba zaprogramować na nowo. Co do reszty na automatach się nie wyznaje, może ktoś inny się wypowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kokosz4 Zgłoś #3 Napisano 2 Stycznia 2007 dziękuję za odpowiedź, poprzedni właściciel właśnie coś przy nim spawał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #4 Napisano 2 Stycznia 2007 Błędy połączone są ze skrzynią biegów (napęd) więc najlepiej udaj się do kogoś od automatów i zrób serwisik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kokosz4 Zgłoś #5 Napisano 2 Stycznia 2007 Dziękuję za podpowiedzi, błędy skrzyni wykasowane, już się nie pojawiają pozostał tylko bląd 18263 który pojawia się tylko po odłączeniu akumulatora, ale jutro auto jedzie do lekkiego tuningu i może problem zniknie. A jaką firmę polecacie w Bielsku-Białej lub okolicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kokosz4 Zgłoś #6 Napisano 13 Stycznia 2007 Temat można zamknąć sprawa załatwiona z samochodem.Nie wywalało błedu a pompowtrysk na 2 cylindrze jest do wymiany dlatego czasami zrywa, ale po wirusowaniu tiptronik lepiej już chodzi i tak nie zrywa co jednak nie zwalnia właściciela od wymiany pompki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość JarekF Zgłoś #7 Napisano 10 Lipca 2008 Witam. Przybyłem do Was z forum A6 bo tylko tutaj znalazłem poruszony temat błędu 18263. Może ktoś mi pomoże. Rzecz wygląda następująco: Na przemian palą mi się kontrolki czasem ABS, czasem ASR, czasem obie, a zdarza się, że nic nie świeci i ABS działa. Sprawdzałem pod kompem i raz mi się udało usunąć błąd. Ale po 3 hamowaniach znów to samo. Po jakimś czasie przestało w ogóle widzieć sterownik od ABS. Wszystkie przewody, styki są ok. Czujniki OK. Klocki i tarcze też nowe. Ale znalazłem rozwiązanie - sterownik da się naprawić Byłem w Zielonej Górze u chłopaka, który się zajmuje naprawą sterowników. Gościu zrobił, podłączył sterownik i ... ABS owszem już działają ale ASR nie ... Czyli obstawialiśmy na walnięty sterownik. Ale zostało nam jeszcze jedno wyjście ... Wyciągnął swój sterownik i przełożył do mnie. Co najbardziej nas ździwiło - znów to samo Chłopak pracował w prywatnym serwisie VW ale z czymś takim się nie spotkał Telefon do znajomego, który nadal pracuje w serwisie i po 10 min rozmowie stwierdził że nie ma zielonego pojęcia co to jest. Przycisk na 100% działa bo był sprawdzony Vag'iem Może ktoś z Was wie jak się tego pozbyć Vag Com: 18263 - mag. danych układu napędowego. Kontrola stanu oprogramowania. p 1855-35-00 A6 2,5 TDI '99, skrzynia manual, napęd tylko przód ... Z góry dzięki za jakiekolwiek sugestie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejek Zgłoś #8 Napisano 10 Lipca 2008 Nie zgadzają się wersję softu w sterownikach i jest zrobione nie poprawne kodowanie (ASR). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość JarekF Zgłoś #9 Napisano 10 Lipca 2008 I to by było dziwnym trafem w obu sterownikach ... Bo wątpię też w to, że chłopak chciał mnie zrobic w konia i specjalnie przyniósł źle zakodowany sterownik do sprawdzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czyzyk07 Zgłoś #10 Napisano 14 Lutego 2009 Koledzy mi też VAG pokazał coś takiego: Control Module Part Number: 038 906 019 KC 1 Fault Found: 18263 - Powertrain Data Bus: Software Version Monitoring P1855 - 35-10 - - - Intermittent Mam B5 od 1,5 miesiąca i nie ma żadnych odczuwalnych objawów , tylko raz jak trochę mocniej chciałem depnąć to auto przeszło w tryb serwisowy , ale po ponownym odpaleniu wszystko gra . Myślałem , że to przez to że auto stało ponad rok i kierownice w turbo się zawiesiły.Kupiłem je od handlarza który sprowadził je z Holandji . Auto było uderzone przodem , może i ktoś coś tam spawał. VAGa podłączyłem z czystej ciekawości a ten błąd nie daje się wykasować. Poradźcie coś , czy mogę tak jeździć skoro nic się nie dzieje , czy mogę odpiąć ECU i na nowo podłączyć , czy trzeba wtedy coś programować od nowa. Napiszcie cokolwiek, z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #11 Napisano 14 Lutego 2009 jesli to cie dreczy tio jedz do aso niech zrobia aktualizacje sterownikow i koodowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czyzyk07 Zgłoś #12 Napisano 15 Lutego 2009 OK ale czy nic się nie stanie jak będe tak z tym jeździł . "Spec" od elektroniki z mojej okolicy powiedział ,że taki błąd wyskakuje pewnie dlatego ,że kabel podłączyłem przez USB a nie COMa i taki kabel nie może czegoś tam odczytać czy to prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #13 Napisano 12 Listopada 2012 Mam dokładnie ten sam błąd : 18263 - mag. danych układu napędowego. Kontrola stanu oprogramowania. p 1855-35-00 autko jest po virusie w TUNE UP , potem była próba kradzieży autka . Może coś złodziejaszki namieszali bo wywalali ecu z fury. Za jakiś czas wymieniona skrzynia z tiptronica na manual DQS (teoretycznie wszystko przekodowane) i na koniec poszła korekta z AGMY po zmianie skrzyni ... Jakieś sugestie ? Tzn zbierać tysiaka na wizytę u tunera i na kolejny "wirus" ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lugab Zgłoś #14 Napisano 22 Listopada 2012 Witam. U mnie tez wywalilo ten blad tyle ze w czasie naprawy. Moze tp przypadek. Silnik byl rozebrany bo wymieniany byl walek rozrzadu popychacze itd. Po zlozeniu wszystkiego auto niechce zapalic. Vag wywalil tylko blad 18263 ale udalo sie go wykasowac o nie wraca. Samochod nadal nie chce zapalic. 1,9tdi awx. Czy to ze nie odpala moze byc spowodowane tym bledem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #15 Napisano 27 Listopada 2012 wymieniany byl walek rozrzadu popychacze itd dokładnie po tej samej robocie pojawił się ten problem u mnie ... tylko że autko pali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lugab Zgłoś #16 Napisano 30 Listopada 2012 Autko odpalilo. Problemem byl pompowtrysk. Blad wykasowalem i nie wraca. Nie wiem dlaczego sie pojawil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #17 Napisano 30 Listopada 2012 Źle podłączona pompka ? A co zrobiłeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jjohnyy5 Zgłoś #18 Napisano 5 Stycznia 2013 Witam. Chciałem podpiąć się pod temat. Niżej podaje błędy które wyskoczyły mi dzisiaj po podpięciu pod kompa. Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl Control Module Part Number: 3C0 907 044 CR HW: 3C0 907 044 CR Component and/or Version: ClimatronicPQ46 132 0811 Software Coding: Work Shop Code: WSC 00000 000 00000 VCID: 73EEC3482DEF3E84 2 Faults Found: 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 000 -- - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 96 Time Indication: 0 01273 - Fresh Air Blower (V2) 000 -- - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 96 Time Indication: 0 Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl Control Module Part Number: 3C0 937 049 AJ HW: 3C0 937 049 AJ Component and/or Version: Bordnetz-SG H54 2202 Software Coding: E0880F0700041A00470A00000F000000000959435C000100000000000000 Work Shop Code: WSC 05124 000 00000 Additional Info: 3C1955419A Wischer 190208 003 0205 Fehler Lin-Slave 02 VCID: 71E2C94057F30C94 2 Faults Found: 02071 - Local Databus 004 -- No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 96 Time Indication: 0 Freeze Frame: ON Voltage: 11.95 V ON ON OFF OFF OFF 01521 - Sensor for Tire Pressure 004 -- No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 96 Time Indication: 0 Freeze Frame: ON Voltage: 11.95 V ON ON OFF OFF OFF Address 46: Central Conv. Labels: 3C0-959-433-46.clb Control Module Part Number: 3C0 959 433 R HW: 3C0 959 433 R Component and/or Version: KSG PQ46 ELV 042 0472 Software Coding: 0191020051030E763004941570084FCE707C01 Work Shop Code: WSC 05311 000 00000 Additional Info: Sounder No Answer NGS No Answer Additional Info: IRUE No Answer VCID: 397231604F0384D4 3 Faults Found: 01135 - Interior Monitoring Sensors 004 -- No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 96 Time Indication: 0 00324 - Deactivate Vehicle Inclination Sensor Button (E360) 004 -- No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 96 Time Indication: 0 01147 - Luggage Compartment Lid Locking Motor (V120) 004 -- No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 96 Time Indication: 0 Możecie podpowiedzieć co one oznaczają? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #19 Napisano 11 Stycznia 2013 wykasuj błędy i zobacz co naprawde jest ??? a klimie masz błedy siłowniczków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #20 Napisano 8 Lutego 2013 Siemanko Podpinam sie pod temamt Więc, po skanowaniu auta zwykłym vagiem żadnych błędów nie miałem, pojechałem do jednego fachowca z pożadnym kompem z prawdziwego zdarzenia no i wyskoczył mi błąd na silniku taki: 18263- Powertrain Data bus Software Version Monitoring Mój problem taki, że auto jest zamulone i do tego pali w trasie przy prędkości 100km/h w granicach 8-9l ropy a w mieście jak jeźdze normalnie nie przekraczając 2 tysiecy rmp auto pali 12 Zauważyłem, że jak samochód leci z pewną prędkością, to lepiej wkręca na obroty, ale i tak to nie jest to co powinno być. Wszystko mam sprawde typu przepływka turbo, wężyki szczelne. Zastanawiam się czy czasem to nie jest coś z IC bo może on łapie jakieś lewe zimne powietrze wtedy i lepiej sie wkręca. Tylko nie wiem jak sie zabrać za sprawdzenie go, wie może co trzeba wykręcić lub wyciągnąć żeby mieć dobry wgląd do IC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach