Skocz do zawartości
Gość kokosz4

Kod błędu proszę o interpretację

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kokosz4

Mam problem ze znalezieniem kodu-18263 - P1855 - 35-00 - -

Czy ktoś mógłby mi dać odpowiedź co to jest za błąd.

Dotyczy Passata 3BG 2005r 130KM z tiptronikiem.

 

Proszę o odpowiedź.

 

Doszedł do tego jeszcze błąd 17086- P0702 - 35-10.

 

oraz 01359.

 

Mam również zapytanie co może być powodem pojawiania się takiego błędu- 01119 Sygnał pozycji transmisji – zasięgu biegów.

 

Za wszelką udzieloną pomoc dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy to 18263 Magistrala danych układu napędowego: kontrola stanu oprogramowania P1855-35-00 autko było pewnie chipowane albo ktoś użył spawarki i soft się zesrał. Trzeba zaprogramować na nowo.

Co do reszty na automatach się nie wyznaje, może ktoś inny się wypowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kokosz4

dziękuję za odpowiedź, poprzedni właściciel właśnie coś przy nim spawał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błędy połączone są ze skrzynią biegów (napęd) więc najlepiej udaj się do kogoś od automatów i zrób serwisik. :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kokosz4

Dziękuję za podpowiedzi, błędy skrzyni wykasowane, już się nie pojawiają pozostał tylko bląd 18263 który pojawia się tylko po odłączeniu akumulatora, ale jutro auto jedzie do lekkiego tuningu i może problem zniknie.

A jaką firmę polecacie w Bielsku-Białej lub okolicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kokosz4

Temat można zamknąć sprawa załatwiona z samochodem.Nie wywalało błedu a pompowtrysk na 2 cylindrze jest do wymiany dlatego czasami zrywa, ale po wirusowaniu tiptronik lepiej już chodzi i tak nie zrywa co jednak nie zwalnia właściciela od wymiany pompki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekF

Witam. Przybyłem do Was z forum A6 bo tylko tutaj znalazłem poruszony temat błędu 18263. Może ktoś mi pomoże. Rzecz wygląda następująco:

Na przemian palą mi się kontrolki czasem ABS, czasem ASR, czasem obie, a zdarza się, że nic nie świeci i ABS działa. Sprawdzałem pod kompem i raz mi się udało usunąć błąd. Ale po 3 hamowaniach znów to samo. Po jakimś czasie przestało w ogóle widzieć sterownik od ABS. Wszystkie przewody, styki są ok. Czujniki OK. Klocki i tarcze też nowe. Ale znalazłem rozwiązanie - sterownik da się naprawić icon_biggrin.gif Byłem w Zielonej Górze u chłopaka, który się zajmuje naprawą sterowników. Gościu zrobił, podłączył sterownik i ... ABS owszem już działają ale ASR nie ... Czyli obstawialiśmy na walnięty sterownik. Ale zostało nam jeszcze jedno wyjście ... Wyciągnął swój sterownik i przełożył do mnie. Co najbardziej nas ździwiło - znów to samo icon_eek.gif:confused: Chłopak pracował w prywatnym serwisie VW ale z czymś takim się nie spotkał icon_confused.gif Telefon do znajomego, który nadal pracuje w serwisie i po 10 min rozmowie stwierdził że nie ma zielonego pojęcia co to jest. Przycisk na 100% działa bo był sprawdzony Vag'iem icon_confused.gif Może ktoś z Was wie jak się tego pozbyć :confused:

 

Vag Com:

18263 - mag. danych układu napędowego.

Kontrola stanu oprogramowania.

p 1855-35-00

 

A6 2,5 TDI '99, skrzynia manual, napęd tylko przód ...

 

Z góry dzięki za jakiekolwiek sugestie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zgadzają się wersję softu w sterownikach i jest zrobione nie poprawne kodowanie (ASR).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekF

I to by było dziwnym trafem w obu sterownikach :?: ... Bo wątpię też w to, że chłopak chciał mnie zrobic w konia i specjalnie przyniósł źle zakodowany sterownik do sprawdzenia :confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mi też VAG pokazał coś takiego:

Control Module Part Number: 038 906 019 KC

 

1 Fault Found:

 

18263 - Powertrain Data Bus: Software Version Monitoring

 

P1855 - 35-10 - - - Intermittent

Mam B5 od 1,5 miesiąca i nie ma żadnych odczuwalnych objawów , tylko raz jak trochę mocniej chciałem depnąć to auto przeszło w tryb serwisowy , ale po ponownym odpaleniu wszystko gra . Myślałem , że to przez to że auto stało ponad rok i kierownice w turbo się zawiesiły.Kupiłem je od handlarza który sprowadził je z Holandji . Auto było uderzone przodem , może i ktoś coś tam spawał. VAGa podłączyłem z czystej ciekawości a ten błąd nie daje się wykasować.

Poradźcie coś , czy mogę tak jeździć skoro nic się nie dzieje , czy mogę odpiąć ECU i na nowo podłączyć , czy trzeba wtedy coś programować od nowa.

Napiszcie cokolwiek, z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli to cie dreczy tio jedz do aso niech zrobia aktualizacje sterownikow i koodowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK ale czy nic się nie stanie jak będe tak z tym jeździł . "Spec" od elektroniki z mojej okolicy powiedział ,że taki błąd wyskakuje pewnie dlatego ,że kabel podłączyłem przez USB a nie COMa i taki kabel nie może czegoś tam odczytać czy to prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie ten sam błąd :

 

18263 - mag. danych układu napędowego.

Kontrola stanu oprogramowania.

p 1855-35-00

 

autko jest po virusie w TUNE UP , potem była próba kradzieży autka . Może coś złodziejaszki namieszali bo wywalali ecu z fury. Za jakiś czas wymieniona skrzynia z tiptronica na manual DQS (teoretycznie wszystko przekodowane) i na koniec poszła korekta z AGMY po zmianie skrzyni ...

 

Jakieś sugestie ? Tzn zbierać tysiaka na wizytę u tunera i na kolejny "wirus" ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. U mnie tez wywalilo ten blad tyle ze w czasie naprawy. Moze tp przypadek. Silnik byl rozebrany bo wymieniany byl walek rozrzadu popychacze itd. Po zlozeniu wszystkiego auto niechce zapalic. Vag wywalil tylko blad 18263 ale udalo sie go wykasowac o nie wraca. Samochod nadal nie chce zapalic. 1,9tdi awx. Czy to ze nie odpala moze byc spowodowane tym bledem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymieniany byl walek rozrzadu popychacze itd

 

dokładnie po tej samej robocie pojawił się ten problem u mnie ... tylko że autko pali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autko odpalilo. Problemem byl pompowtrysk.

Blad wykasowalem i nie wraca. Nie wiem dlaczego sie pojawil.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Źle podłączona pompka ? A co zrobiłeś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Chciałem podpiąć się pod temat. Niżej podaje błędy które wyskoczyły mi dzisiaj po podpięciu pod kompa.

 

Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl

Control Module Part Number: 3C0 907 044 CR HW: 3C0 907 044 CR

Component and/or Version: ClimatronicPQ46 132 0811

Software Coding:

Work Shop Code: WSC 00000 000 00000

VCID: 73EEC3482DEF3E84

2 Faults Found:

 

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)

000 -- -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 96

Time Indication: 0

 

01273 - Fresh Air Blower (V2)

000 -- -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 96

Time Indication: 0

 

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl

Control Module Part Number: 3C0 937 049 AJ HW: 3C0 937 049 AJ

Component and/or Version: Bordnetz-SG H54 2202

Software Coding: E0880F0700041A00470A00000F000000000959435C000100000000000000

Work Shop Code: WSC 05124 000 00000

Additional Info: 3C1955419A Wischer 190208 003 0205 Fehler Lin-Slave 02

VCID: 71E2C94057F30C94

2 Faults Found:

 

02071 - Local Databus

004 -- No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 96

Time Indication: 0

Freeze Frame:

ON

Voltage: 11.95 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

 

01521 - Sensor for Tire Pressure

004 -- No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 96

Time Indication: 0

 

Freeze Frame:

ON

Voltage: 11.95 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

 

Address 46: Central Conv. Labels: 3C0-959-433-46.clb

Control Module Part Number: 3C0 959 433 R HW: 3C0 959 433 R

Component and/or Version: KSG PQ46 ELV 042 0472

Software Coding: 0191020051030E763004941570084FCE707C01

Work Shop Code: WSC 05311 000 00000

Additional Info: Sounder No Answer NGS No Answer

Additional Info: IRUE No Answer

VCID: 397231604F0384D4

3 Faults Found:

 

01135 - Interior Monitoring Sensors

004 -- No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 96

Time Indication: 0

 

00324 - Deactivate Vehicle Inclination Sensor Button (E360)

004 -- No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 96

Time Indication: 0

 

01147 - Luggage Compartment Lid Locking Motor (V120)

004 -- No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 96

Time Indication: 0

 

 

Możecie podpowiedzieć co one oznaczają?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wykasuj błędy i zobacz co naprawde jest ???

a klimie masz błedy siłowniczków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemanko

Podpinam sie pod temamt

Więc, po skanowaniu auta zwykłym vagiem żadnych błędów nie miałem, pojechałem do jednego fachowca z pożadnym kompem z prawdziwego zdarzenia no i wyskoczył mi błąd na silniku taki:

 

18263- Powertrain Data bus Software

Version Monitoring

 

Mój problem taki, że auto jest zamulone i do tego pali w trasie przy prędkości 100km/h w granicach 8-9l ropy a w mieście jak jeźdze normalnie nie przekraczając 2 tysiecy rmp auto pali 12

 

Zauważyłem, że jak samochód leci z pewną prędkością, to lepiej wkręca na obroty, ale i tak to nie jest to co powinno być.

Wszystko mam sprawde typu przepływka turbo, wężyki szczelne.

Zastanawiam się czy czasem to nie jest coś z IC bo może on łapie jakieś lewe zimne powietrze wtedy i lepiej sie wkręca.

Tylko nie wiem jak sie zabrać za sprawdzenie go, wie może co trzeba wykręcić lub wyciągnąć żeby mieć dobry wgląd do IC

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności