harmoniush Zgłoś #1 Napisano 11 Kwietnia 2008 Witam! Proszę, opiszcie jaka jest różnica w silnikach Passata 1,9 TDI 110KM pomiedzy modelem AFN a AVG ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n0w3y_pl Zgłoś #2 Napisano 11 Kwietnia 2008 afn jest bardziej popularny, a róznicy jako takiej nie ma moc ta sama, moment ten sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #3 Napisano 11 Kwietnia 2008 inne cisnienie wtryskow, pewnie inne sterowniki i inaczej zamontowana pompa wtryskowa. afn ma prosto, a asv/avg pod katem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #4 Napisano 12 Kwietnia 2008 AFN ma turbinę ze zmienną geometrią łopatek, a AVG tak jak w AHU bez zmiennej geometrii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #5 Napisano 12 Kwietnia 2008 AFN ma turbinę ze zmienną geometrią łopatek, a AVG tak jak w AHU bez zmiennej geometrii Powiedz skada masz takie informacje,przyśniły ci sie? AJM/AFN/AVG/AHH maja turbine o zmiennej geometrii. AVG byl produkowany od 1999r,roznia sie przede wszystkim elektronika.AVG jest latwiejszy dla tunerow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość teodor2424 Zgłoś #6 Napisano 6 Czerwca 2008 witam wszystkich. jako że chciałbym zakupić passacika 3B z 2000r w 1,9TDI interesuje mnie ten sam problem czyli AFN a AVG, gdzieś czytałem że AVG są mniej awaryjne, ale nie mogę tego uzasadnić Chciałbym się dowiedzieć na co moge liczyć w max wyposażeniu w roczniku 2000 i mniej więcej ile za takowego trzeba zapłacić w idealnym stanie, tak żebym od razu odrzucił za tanie i podpadające egzemplarze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #7 Napisano 10 Grudnia 2009 odgrzeję kotleta, bo chciałem zadać to samo pytanie ale co do awaryjności to zdaje mi sie że opinia taka wynika z tego że AFN-ów jest pewnie z 10x więcej, bo były produkowane od czasow b4, aż do '99 a AVG tylko rok, w końcówce przed liftingiem, kiedy to VW zupełnie podziękował VP w passatach.. jakieś różnice poza pompą? inne sterowanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekp14_2005 Zgłoś #8 Napisano 10 Grudnia 2009 AVG ma miskę olejową aluminiową (która jak jest oryginalnie skręcona nie cieknie )a AFN ma blaszaną i z jej szczelnością różnie bywa . W AVG jest jeszcze w misce zamontowany czujnik temperatury oleju( w Audi A6 mam wskaźnik temp.oleju w liczniku Poza tym raczej reszta jest ta sama co w AFN-ie (turbina ze zmienną geometrią itd.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MiRobert Zgłoś #9 Napisano 10 Grudnia 2009 to jak z tą turbiną jest zmienna czy stała geometria w AVG ? Jeden pisze stała , inny zmienna ..... Gdzie popatrzeć żeby się upewnić ? ) Nie wiem jak w AFNach, ale w AVG jak zamawiam teile to już stale powtarzam sprzedawcy - takie jak w a6 - BO miałem nieprzyjemność zwracać źle dobrane: przeguby duże, łożyska w piascie duże, zaciski przednie z liftingu (ze sprężynkami), serwo hamulca podwójne z pompa hamulcowa tez jakąś dziwną - z lewej wejście plynu a z prawej wyjście u mnie o dwóch jednakowych średnicach (trudno dostać), poza tym potwierdzam czujnik w misce olejowej, aaa półośki jakieś takie grube rury co do elektroniki to nie wiem, ale wiem , że nalezy sprawdzać suchość pod dywanikami no i w module komfortu ale pewnie tak jest w każdym modelu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #10 Napisano 10 Grudnia 2009 (edytowane) kolego, to akurat nie dotyczy tylko AVG, ale większości pasków tak jak masz paska AFN tak i masz A6 AFN, z resztą silników tak samo. passek b5, to takie uboższe A6, ale mechanicznie to to samo ;] oraz: nie chcę skłamać, ale turbiny w obu tych silnikach są identyczne - przynajmniej z zewnątrz niczym się nie różnią. Edytowane 10 Grudnia 2009 przez Desper Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #11 Napisano 10 Grudnia 2009 AVG ma dodatkowy filtr paliwa, czyli razem posiada 2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekp14_2005 Zgłoś #12 Napisano 10 Grudnia 2009 Zima 18, podpowiedz gdzie jest drugi filtr paliwa w AVG ,bo wcześniej miałem afn-a ,teraz mam AVG i nie zauważyłem różnicy w sprawie filtra paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polus Zgłoś #13 Napisano 27 Grudnia 2009 Zima 18, prosze podaj namiary gdzie znajduje się drugi filtr paliwa w AVG bo jestem bardzo ciekawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #14 Napisano 27 Grudnia 2009 Zima 18, podpowiedz gdzie jest drugi filtr paliwa w AVG ,bo wcześniej miałem afn-a ,teraz mam AVG i nie zauważyłem różnicy w sprawie filtra paliwa. W zbiorniku paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #15 Napisano 27 Grudnia 2009 Niestety nie mam zdjęcia z AVG, ale zaznaczyłem na zdjęciu, gdzie powinien się znajdować. Przynajmniej u kolegi, który posiada AVG to tam się znajduję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #16 Napisano 27 Grudnia 2009 Niestety nie mam zdjęcia z AVG, ale zaznaczyłem na zdjęciu, gdzie powinien się znajdować. Przynajmniej u kolegi, który posiada AVG to tam się znajduję. Jutro zrobię zdjęcie tego miejsca w swoim,ale nie przypominam sobie aby tam był jakiś filtr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #17 Napisano 28 Grudnia 2009 Tak patrząc w etkę, to różnic w układzie pompy wtryskowej nie ma: takie same wsporniki, konsole no i same pompy. tak samo z wtryskami - wszystko to jest identyczne dla silników AFN, AVG i AHU. stąd też nie wiem za bardzo skąd twierdzenie o innym Ciśnieniu wtrysków.. (jedynie AHH ma wydajniejszą pompę od wyżej wymienionych). Śmiem twierdzić że jedyną nie-kosmetyczną różnicą między AFN a AVG jest nowocześniejsze ecu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly197 Zgłoś #18 Napisano 28 Maja 2010 koledzy a jak mozna sprawdzic czy posiada sie silnik afn czy avg. osobiscie mam 1,9 110 duzo nim jezdze a teraz chce mu zalozyc chipa. wiem ze moj elektronik sprawdzil iz licznik byl cofany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #19 Napisano 28 Maja 2010 koledzy a jak mozna sprawdzic czy posiada sie silnik afn czy avg. osobiscie mam 1,9 110 duzo nim jezdze a teraz chce mu zalozyc chipa. wiem ze moj elektronik sprawdzil iz licznik byl cofany. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=35045&highlight=rodzaje+silnik%F3w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MALON_GT Zgłoś #20 Napisano 1 Lipca 2011 Niestety nie mam zdjęcia z AVG, ale zaznaczyłem na zdjęciu, gdzie powinien się znajdować. Przynajmniej u kolegi, który posiada AVG to tam się znajduję. http://imageshack.us/photo/my-images/691/img0909r.jpg/ Potwierdzam , że znajduje się właśnie w tym miejscu "jakiś filtr"... Tylko pytanie jaki numer części podawać w sklepie...No i co to tak na 100 % jest... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach