waldeksz26 Zgłoś #481 Napisano 28 Października 2011 Faktycznie mrugaja, nawet nie wiedzielem. Oto link do swiatelek http://www.ebay.pl/itm/Volkswagen-VW-Passat-3-C-2005-10-LED-DRL-Daytime-Running-Lights-/190582473515?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c5f99c32b Oczywiscie sa funkcja postojowek i bez w tej samej cenie.................................................................................[ATTACH=CONFIG]68644[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]68642[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]68643[/ATTACH] NO TO JAKOŚ WYGLĄDA SUPER SPRAWA, ROBI ROBOTĘ. cały czas się nad tym zastanawiam trwa walka w bani. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #482 Napisano 29 Października 2011 Co to za diagnosta ktory mowi: Jak Pan ma nowe auto to mozna, a jak uzywane to nie mozna ....To tak jakby być trochę w ciąży ...albo w połowie skazanym Wbrew pozorom to normalna sytuacja dot homologacji danej części w samochodzie. Nie wiem jak jest w tym wypadku, podałem wyżej link to forum, gdzie na pewno znajdą rozwiązanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #483 Napisano 29 Października 2011 Skoro na kloszach jest widoczna wytłoczona homologacja RL i E4 to chyba nikt sie nie powinien do tego przyczepic, nawet w sytuacji gdy dzienne przygasaja i służą jako postojowe. W koncu te postojowe w dziennych ktos zatwierdzil wystawiajac homologacje... Chyba nikomu nie przeszkadza dodatkowe postojowe. Ciekawe jak sie to ma do niektorych "tirow" ktore wygladaja na drogach lepiej niz świateczna... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Hadzik12 Zgłoś #484 Napisano 30 Października 2011 Witam zakupiłem światła do jazdy dziennej, prawdopodobnie firmy DRLS. wszystko podłączyłem według schematu, lecz gdy zapalam silnik, w radiu pojawiają się szumy może ktoś miał podobny problem ?. Bardzo proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stary222 Zgłoś #485 Napisano 30 Października 2011 Skoro na kloszach jest widoczna wytłoczona homologacja RL i E4 to chyba nikt sie nie powinien do tego przyczepic, nawet w sytuacji gdy dzienne przygasaja i służą jako postojowe. W koncu te postojowe w dziennych ktos zatwierdzil wystawiajac homologacje... Chyba nikomu nie przeszkadza dodatkowe postojowe. Ciekawe jak sie to ma do niektorych "tirow" ktore wygladaja na drogach lepiej niz świateczna... Masz rację z tymi Tirami, ale widać jakoś nikt nie chce się za nich zabrać, a co do przygasania dziennych to właśnie pisałem już tu na forum, bo świeżo jestem po zabiegu a i zarazem w trakcie, gdyż dopiero co je założyłem ( oczywiście z pełną homologacją ) i jak piszesz wszystko ładnie się zapala przy zapłonie, ale po włączeniu pozycji i mijania przygasa gdzieś o połowę. Pojechałem z tym do diagnosty, żeby zasięgnąć wiedzy u źródeł chociaż w necie wyczytałem to samo i cóż, wyraźnie jest w rozporządzeniu mowa o całkowitym gaśnięciu dziennych po zapaleniu mijania, więc jak to u nas bywa może się czasem gdzieś udać przejechać, ale jak trafisz na służbistę diagnostę czy Milicjaniera to będzie lipa (( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #486 Napisano 1 Listopada 2011 witam, jest pod maską jakiś bezpiecznik bądź punkt na którym pojawia się prod zaraz po otworzeniu samochodu i wyłączeniu najlepiej po jakimś czasie po zamknięciu samochodu ? chodzi mi o to że teraz DRL zapalają mi się dopiero jak dam prąd w stacyjce a chciał bym zrobić coś takiego jak coming leaving home Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #487 Napisano 1 Listopada 2011 Witam. Dowiedzialem sie co nie co na temat uzywania swiatel dziennych na terenie Norwegii. Chodzi tu o swiatla zamontowane samodzielnie a nie w nowych autach ktore maja je zamontowane oryginalnie w fabryce. I sprawa ma sie tak: -swiatla dzienne zapalaja sie po uruchomieniu silnika lub tuż po rozpoczeciu jazdy -wraz ze swiatlami dziennymi musza sie palic przynajmniej tylne swiatla postojowe. I stąd moje pytanie. Czy istnieje mozliwosc wlaczenia VAG-iem tylko tylnych postojowek w moim B6? Oczywiscie maja dzialac po wlaczeniu zaplonu i wylaczniku swiatel na 0. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #488 Napisano 2 Listopada 2011 (edytowane) Nikt nie ma pomyslu na pytanie w poscie powyzej? A moze zapytam tak. Powiedzmy ze mam tryb skandynawski i jak mam wylaczyc przednie mijania i postojowe? Chdzi o to aby po wlaczeniu zaplonu swiecil tylko tyl. Edytowane 2 Listopada 2011 przez popiolek4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #489 Napisano 3 Listopada 2011 Poszukalem, popatrzylem, poczytalem i widze ze ciezki temat. A moze sie myle... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SpeedyM1 Zgłoś #490 Napisano 4 Listopada 2011 Mam podobny problem, mianowicie również chciałem zmodyfikować tryb skandynawski na swoje potrzeby. Analizując temat doszedłem do pytania: Jak działa moduł odpowiedzialny za światła? Włączając tryb skandynawski zaznaczamy konkretny bit w konkretnym bajcie. Teraz włączając zapłon moduł musi wykonać odpowiednią sekwencję czynności: włączyć światła przednie, tylne, jeżeli jest jasno i mamy czujnik oświetlenia to podświetlenie deski jest wyłączone a światła przednie działają w trybie dziennych i mogą mieć zmniejszoną moc, oraz mogą się włączyć przeciwmgielne jako dzienne. Jeżeli jest ciemno to światła i podświetlenie deski pracują w normalnym trybie (może coś pominąłem ale bardziej chodzi o fakt niż konkretne czynności) I tu powstaje właśnie pytanie o zasadę działania modułu (a raczej jego oprogramowania) Czy po włączeniu np. trybu skandynawskiego oprogramowanie na tej podstawie uruchamia zaszytą gdzieś procedurę zawierającą odpowiednią sekwencję czynności np opisaną wyżej? (Gdzie szukać tej procedury i czy można ją modyfikować w jakiś sposób?) Czy raczej działa to w zupełnie inny sposób? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #491 Napisano 4 Listopada 2011 Widzisz i tu jest problem. Pytalem tu i po innych forach i nikt nie zna odpowiedniej sekwencji zmiany trybu skandynawskiego. Wszyscy co mi odpowiadali kazali sie pobawic VAGiem. Musi to byc albo niewykonalne albo bardzo trudne. Tez myslalem ze w trybie skandynawskim wystarczy wejsc w konkretny bit i go odznaczyc. Ale to juz wielka magia... Ja chcialem tylko, aby po wlaczeniu zaplonu swiecily sie tylne postojowe.... Czy tak wiele wymagam:dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #492 Napisano 4 Listopada 2011 Witam nie chcę się mądrować bo VAG zbytnio nie ogarniam ,ala kodowanie robił mi koleś z VW i na początku tak mi zmodyfikował tryb skandynawski że miałem tylko P. mgielne przednie ustawione na 30% i wszystko inne powyłączane, potem załączył postolowe z przodu i z tyłu i p. mgielne przednie jako dzienne, a na końcu zostawił włączone pozycyjne z tyłu (ringi) i przednie halogeny p. mgielne ustaione na 30 % mocy świecenie a przednie pozycyjne są wyłączone. śmigam tak do dzisiaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #493 Napisano 4 Listopada 2011 czyli jednak da sie wylaczyc przednie pozycyjne i mijania a zostawic tylko tylne postojowe. I oto mi tez chodzi, tylko ze ja nie wiem jak to ogarnac. Pisalem chyba o tym na 4 forach i nikt nie potrafi tego zrobic a nawet twierdza ze to nie do zrobienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy0105 Zgłoś #494 Napisano 6 Listopada 2011 Witam , mam problem zakupiłem swiatła z wbudowanym automatem i mam problem z podłaczeniem otóz: od kazdej led wychodzą trzy kable czarne połaczyłem ze soba i do minusa do akumulatora czerwone połaczyłem ze soba i do 75 x<plus po zapłonie> białe osobno do mijania wynik automat po właczeniu mijania wyłacza tylko jedne ledy drugie się pala...kombinowałem na rózne sposoby i nic posiadam tez ksenony plus przetwornice białe przewody połaczyłem przed przetwornica oczywiscie i tak wyłącza sie tylko jedna strona druga swieci cały czas jak podłaczam pod postojówki jest tak samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #495 Napisano 6 Listopada 2011 Odłącz biale przewody. Wlacz zaplon i niech zapalą sie dzienne a nastepnie dotknij bialymi przewodami do plusa akumulatora. Zobacz czy ledy gasna, jesli jedna nie, to uklad od switelek led jest uszkodzony. Mozesz jeszcze przejrzec dokladnie bialy przewod, moze jest gdzies przerwa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SpeedyM1 Zgłoś #496 Napisano 7 Listopada 2011 Moja modyfikacja pracy świateł wygląda trochę inaczej. Chciałem włączyć tryb skandynawski, przełącznik świateł na auto dzięki czemu czujnik światła steruje przełączaniem świateł dziennych na mijania. Światła dzienne będą realizowane przez przeciwmgielne (reflektor LED od Fabii RS lub Octawii). Wszystko jest proste do zrobienia i mogę to ustawić VCDS. Zmiana działania polegałaby na tym iż chcę aby gdy przełącznik świateł jest w pozycji 0 światła po włączeniu zapłonu nie włączą się (w trybie skandynawskim włączają się i silnik uruchamiany jest na włączonych światłach) światła włączą się po przestawieniu na pozostałe pozycje. Napiszecie że można włączyć również tryb amerykański, ale często na skrzyżowaniach włączam ręczny i wtedy gasłyby światła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysztof_99 Zgłoś #497 Napisano 10 Listopada 2011 Witam Mam pytanie czy można zamontować w Passacie żarówki H 4?? Przez pomyłkę zamówiłem takie http://allegro.pl/oryg-bosch-2szt-extralife-60-h4-wroclaw-nowosc-i1912463834.html#delivery i teraz nie wiem czy będę mógł je zamontować,i czy nie spowodują jakiś problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #498 Napisano 10 Listopada 2011 W passacie 3C (2005->) nie znalazłem żarówek H4.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysztof_99 Zgłoś #499 Napisano 10 Listopada 2011 Witam Mam pytanie czy można zamontować w Passacie żarówki H 4?? Przez pomyłkę zamówiłem takie http://allegro.pl/oryg-bosch-2szt-ex....html#delivery i teraz nie wiem czy będę mógł je zamontować,i czy nie spowodują jakiś problemów. Passat b5 rocznik 99. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nor-b Zgłoś #500 Napisano 10 Listopada 2011 Na 99% nie możesz, bo nie masz reflektorów przystosowanych do H4. ale najprościej otwórz maskę, wyjmij żarókę z reflektora i jeżeli bedzie to H4 to zakup trafiony, ale jeżeli będzie inna np. H1 lub H7 (w zależności czy mijania czy drogowe) bo chyba takie są w Passatach B5 to zakup NIE TRAFIONY i nie da się takiej żaróki zamontować. No chyba, że na super klej:), ale tego nie polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach