Skocz do zawartości

stary222

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O stary222

  • Urodziny 08.09.1964

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarosław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B6 1.8 TSI 160KM
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nooo, punkciki słusznie Ci się należały. Pozdro :dobrze
  2. Witam, no w końcu zrobione Bartku, dokładnie jak opisałeś i ten przewód masy poszedł pod 87A. Ten impulsowy od dziennych odłączony i jest dobrze, te4raz nikt się nie doczepi. Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI :dobrze
  3. Masz rację z tymi Tirami, ale widać jakoś nikt nie chce się za nich zabrać, a co do przygasania dziennych to właśnie pisałem już tu na forum, bo świeżo jestem po zabiegu a i zarazem w trakcie, gdyż dopiero co je założyłem ( oczywiście z pełną homologacją ) i jak piszesz wszystko ładnie się zapala przy zapłonie, ale po włączeniu pozycji i mijania przygasa gdzieś o połowę. Pojechałem z tym do diagnosty, żeby zasięgnąć wiedzy u źródeł chociaż w necie wyczytałem to samo i cóż, wyraźnie jest w rozporządzeniu mowa o całkowitym gaśnięciu dziennych po zapaleniu mijania, więc jak to u nas bywa może się czasem gdzieś udać przejechać, ale jak trafisz na służbistę diagnostę czy Milicjaniera to będzie lipa ((
  4. A jeszcze jedno, ten schemat podłączenia jest przejrzysty, ale skoro w tym drugim przekaźniku jest 5 nóżek, bo jest 87A to co się pod nią podłącza, bo tu jak wyżej opisałeś są wykorzystane 4 , no chyba że jest tu coś oczywiste tylko ja nie podążam Dziękuję.
  5. Aha, czyli musi być jeszcze z taką nóżką bodajże 87A, miałem gdzieś taki....Widzę skromność przez kolegę przemawia, a wytłumaczyłaś tak, że jaśniej się nie da, chyba że ja coś schrzanię przy montażu. WIELKIE DZIĘKI ---------- Post added at 20:43 ---------- Previous post was at 20:40 ---------- A jeszcze jedno, a ten przewód co teraz idzie od dziennych do lampy +pozycji ( u mnie akurat kolor biały) to tego w ogóle nie ruszam ???
  6. No tak, ale może pokażę na zdjęciu jaki kupiłem przekaźnik-taki uniwersalny do VW jak powiedział sprzedawca i wtedy ktoś rzeczowy w tej materii , bo niestety ja za bardzo nie biegam w tych tematach, objaśni jaki przewód do czego. Dziękuję.[ATTACH=CONFIG]68657[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]68658[/ATTACH]
  7. No wszystko ładnie, ale w końcu już nie chodzi teraz o tą homologację, ale żeby uporać się z problemem tego przygasania dziennych, a nie całkowitego ich gaśnięcia w momencie włączania mijania. Może ktoś ma pomysł, bo mnie się wydaje( pewności nie mam), że trzeba wrzucić przekaźnik na ten przewód idący od dziennych do lampy mijania, ale czy dobrze to obmyśliłem ...?????
  8. No i może jeszcze raz poruszę kwestię przygasania dziennych o połowę mocy podczas zapalania pozycji i mijania. Dzisiaj pytałem się diagnosty i tak być nie powinno ( co innego w autach od nowości mających taką instalację), po włączeniu pozycji,mijania- dzienne powinny zgasnąć. I teraz wydaje mi się, że trzeba mu wrzucić jakiś przekaźnik na ten przewód co idzie od dziennych do + od mijania, żeby odłączał dopływ prądu jak załączamy mijania.
  9. No tak,gdzieś o tym czytałem,tu mają bitą na szkle homolog...ale nie wiem jaka dokładnie, bo tego nie brałem pod uwagę,tyle że diagnosta specjalnie się homologacją nie interesował tylko po sprawdzeniu rozporządzenia stwierdził, że powinny zgasnąć, no i z drugiej strony to o czym piszesz, że mają na dzienne i na pozycje to pewnie w tych nowych furach, bo widziałem na mieście właśnie Mietka i Audiole z taką właśnie opcją, ale tu gdzie kupujemy taki komplet w sklepie i zakładamy sami czy przez fachowca to takiej opcji raczej nie dają, zresztą gościu w sklepie jak kupowałem powiedział, że automat do wyłączania jest w nich zamontowany i że będą gasły, więc teraz muszę szukać innego rozwiązania, a z tego co pamiętam tu Koledzy też tak mieli , chyba jakiś przekaźnik rozwiąże temacik, ale jaki....Ktoś też pisał, że im nowsze roczniki to ciągle coś zmieniają w tej elektronice, bo np. jak pokazywane tu były zdjątka ze skrzynką bezpieczników i gdzie koledzy podpinali + po stacyjce, to u mnie jest zupełnie co innego i tak z miernikiem obskoczyłem wszystkie gniazda pod machą i lipa, dlatego ciągnąłem z kabiny od zapalniczki, bo tego jeszcze nie zmienili, pewnie też nie na długo
  10. Tak też myślałem, bo jest tu wiele wypowiedzi na forum ( i bardzo dobrze), ale rzecz w tym, że właśnie byłem specjalnie na stacji diagnostycznej ( Łódź) i pokazałem jak jest u mnie, Pan sprawdził przepisy-co prawda też na początku nie był pewny, bo widział że wszycho ładnie działa, ale wg tego co jest w rozporządzeniu to nie ma słowa o przygasaniu tylko,że w momencie zapalenia mijania te mają GASNĄĆ, czyli że mam to jednak nie do końca dobrze i tak na upartego przyczepią się.....A podłączenie mam tradycyjne : do zapalniczki, masa z karoserii i biały do prądowego pozycji lub mijania, bo nie wiem do końca pod które podłączyłem )), ale działa oki. Tak jeszcze myślę, że jak mają się czepiać to trzeba znaleźć wyjście, a może na ten przewód co idzie właśnie do prądowego od mijania założyć jakiś przekaźnik co będzie zamykał dopływ prądu w momencie załączania mijania i wtedy dzienne zgasną. Ale znowu jaki przekaźnik...??? Może któryś z szacownych Kolegów podrzuci dwa słowa do pieca, zapewne wielu nam to rozjaśni problem. Dzięki.
  11. Witam, skoro o tym już mowa, to właśnie jestem po instalacji takich świateł Pasek 2010r i cóż wszystko byłoby ok,po włączeniu zapłonu i odpaleniu ładnie się zapalają dzienne, ale po włączeniu pozycji i mijania tylko przygasają o 50%, a z tego co wyczytałem to jest określone, że powinny wtedy zgasnąć????? Podłączony mam + z zapalniczki, - do karoserii i kolejny przewód do + mijania.Co o tym sądzisz??? Pozdrawiam.
  12. A tak przy okazji wiesz może Kolego jaki kolor jest przewodu dochodzącego do świateł mijania, a jest tam ich przy kostce tyle, że bez instrukcji to....) Z góry dzięki.
  13. Witam,skoro już tyle tu się mówi o głośniczkach i radiach to może jakaś osoba kompetentna podrzuci coś na temat mocy RCD-510,bo jakoś jest to dziwnie utajnione, a chodzi o to czy jest wystarczające żeby pracowały pod nim Hertz EV 165 ( bez wzmaka ). Dzięki.
  14. Witam szanowne grono użytkowników Pasków, skoro mowa o chipowaniu to może ktoś wie lub już tam robił 1.8 TSI 160 KM no i czy w ogóle się tego podejmują? Z góry dzięki za wskazówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności