-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O buktor
- Urodziny 16.09.1968
Informacje osobiste
-
Imię
Victor
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
wielkopolska
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
-
Rok produkcji
1998
-
buktor obserwuje zawartość → Szukam schematu podlaczenia foteli w passacie B5 98r TDI ANF, Cykanie w silniku 1.8T, przednie halogeny do b5(3b) i oraz 1 inny
-
Szukam schematu podlaczenia foteli w passacie B5 98r TDI ANF
buktor odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
podłączam się do pytania PawelWNE czy da się włożyć fotele z b5FL do b5 ? -
[B5] Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?
buktor odpowiedział cooler → na temat → Hamulce, felgi, opony
cena standardu - 95,95zł, ver. tuningowana (frezowana i nawiercana) 120,15zł Troche taniej od BREMBO, a podobno w odlewni MIOKODA robia odlewy dla BREMBO, czyli jakby to samo....więc mam lekki dylemat. Tarcze mi sie kończą, w ZIMMERMANY nie chcę wchodzić bo w ciągu roku zmieniam samochód więc nakładów na wypasione hamulce i tak nie odzyskam. Stąd moje rozterki ...... -
[B5] Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?
buktor odpowiedział cooler → na temat → Hamulce, felgi, opony
Podepnę sie do wątku z pytaniem (tylko mnie zabijcie ): a co sądzicie o tarczach MIKODA (robią też nacinane i nawiercane)? trochę poszukałem w necie (trochę!!!) i nie spotkałem się ani z totalna krytyką ani z totalną pochwałą - w sumie stosunkowo niewiele opinii żeby wyrobić sobie zdanie. Co Wy o tym sądzicie? -
Potwierdzam, w moim 1,8 20V (bez turbo) cyka jak cholera (przebieg 160kkm). Ostatnio znajomy nawet zapytał mnie czy na diesla zamieniłem? Trzeba będzie wymienić ten łańcuch z napinaczem....
-
Lamp też szukaj do d2s (jak radził danek ) nie baw się z zastępczymi palnikami H7 w starych lampach ...
-
Kupiłem na ebayu komplet do 3B - halogenki + nowe kratki. Towar z Hongkongu za 4,99$ +60$ przesyłka. Wczoraj dostałem info, że wysłali, więc za 7-14 dni będę miał ją w domu. Zobaczymy czy kratki pasują? ...... Dam znać jak dojdą i foty zamieszczę. Zamieszczam póki co fotkę z aukcji W sumie próbuję zagospodarować wolne przyłącze "halogenowe" po przeróbce lamp - miałem H7+H4 i wymieniam na Angeleys'y z FZ-Automotive (H7+H7), więc przeciwmgielne w zderzaku - jak znalazł (bez przeróbek instalacji i wymiany przełączników). I ich fotki
-
wymiana akumulatora i problem z obrotami
buktor odpowiedział MarceL → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Co do akumulatora - nie mam zdania, ja mam boscha. Ale jeżeli Centra to moim zdaniem Futura no i 64/74Ah ew. to poczytaj: http://www.motofakty.pl/artykul/bezobslugowe_i_nie_tylko.html A o tym co robić po rozładowaniu aku - mnie kiedyś poradzono: założyć naładowany aku, odpalić zimny silnik, zostawić pracujący na wolnych obrotach aż do nagrzania (włączenie wentylatora) - i już. U mnie po tym wszystko działało bez zastrzeżeń. -
Dlaczego mam słabiutki nawiew powietrza ?
buktor odpowiedział siniakTDI → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Sprawdź czy macie takie same nastawy. W opcji AUTO przy obecnych temperaturach (rano) ledwo co dmucha, po zwiekszeniu dmuchwy na maxa - mam troche większy wiaterek, jak ustawię kierunek nadmuchu "w twarz" dmucha jeszcze więcej - a jak ustawię "nadmuch na szybę" no to chce urwać łeb (jak latem). -
Liqui Moly "MoS2 - Leichtlauf 10W40" rzetelna ocen
buktor odpowiedział karson226 → na temat → Ogólno-techniczny
do diesla TDI polecam raczej DIESEL SYNTHOIL 5W-40 tej firmy -
co ile wymieniacie amortyzatory i sprężyny ?
buktor odpowiedział peter-11 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
U mnie od dwóch lat (3 badania techniczne) amory mają dokładnie takie same odczyty (co do procenta). Badania na tej samej stacji diagnostycznej, przebieg do dzisiaj: 196kkm. -
Nie znam tak dobrze Praw fizyki ale pozwolisz, że zacytuję odpowiedź kolegi Sławka z forum elektroda.pl
-
to nie jest kwestia: "udało się - nie udało", kupiłem bo w sumie niewielkie pieniądze mnie to kosztowało, założyłem - bo to żaden kłopot. poprawa dynamiki - może to tylko moje własne, subiektywne odczucie ? (nie mierzyłem niczym więc subiektywne) mniejsze spalanie - fakt poparty rachunkami na stacjach paliw mnie osobiście nie zależy czy kogoś przekonam czy nie, nie jestem producentem ani sprzedawcą, podałem SWOJE obserwacje na SWOIM aucie, i tyle .... acha i taki mał komentarzyk: naprawdę w to wierzysz??? lobby paliwowe im pozwala? silniki na paliwa ropopochodne będą się jeszcze bardzo dłuuugo trzymać jako jedyne i niezatąpione ...
-
Jeżeli już tak zostanie - to i tak jest więcej niż się spodziewałem. Przejeżdżam ok 450-500 km tygodniowo - oszczędności już mam rzędu 80 zeta miesięcznie. Magnesiki już dawno się spłaciły.
-
Zainstalowałem w grudniu - 2 na przewód paliwowy 1 na powietrze. Efekty: prawie od ręki - poprawa startu na zimnym silniku, po ok. 2-3 tygodniach - równa, w sensie dźwięku praca silnika na wolnych obrotach (przedtem było słychać raczej lekko zróżnicowane przydźwięki) teraz mam wrażenie bardzo stabilnej pracy na wolnych obrotach, po 2,5 miesiącach - mam oszczędność na paliwie, dokładnie 1,1L/100km (tankuje zawsze do pełna na tej samej samoobsługowej stacji i tym samym dystrybutorem) jest średnia z 3 ostatnich tankowań - oszczędności zaczęły się pojawiać po ok. 4-5 tygodniach od montażu i systematycznie się powiększały, teraz już nie odnotowuję dalszego spadku. Kupiłem magnetyzery na Allegro - producent z Kalisza - jedyny, który przedstawił jakiekolwiek opinie z testów. Ja nie narzekam, u mnie się sprawdza - z 10L/100km zszedłem na 8,9. BTW w instrukcji napisano, że pełny efekt stosowania magnetyzerów osiąga się po upływie ok. roku od montażu.