Skocz do zawartości

buktor

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O buktor

  • Urodziny 16.09.1968

Informacje osobiste

  • Imię
    Victor
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wielkopolska

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1998
  1. podłączam się do pytania PawelWNE czy da się włożyć fotele z b5FL do b5 ?
  2. cena standardu - 95,95zł, ver. tuningowana (frezowana i nawiercana) 120,15zł Troche taniej od BREMBO, a podobno w odlewni MIOKODA robia odlewy dla BREMBO, czyli jakby to samo....więc mam lekki dylemat. Tarcze mi sie kończą, w ZIMMERMANY nie chcę wchodzić bo w ciągu roku zmieniam samochód więc nakładów na wypasione hamulce i tak nie odzyskam. Stąd moje rozterki ......
  3. Podepnę sie do wątku z pytaniem (tylko mnie zabijcie ): a co sądzicie o tarczach MIKODA (robią też nacinane i nawiercane)? trochę poszukałem w necie (trochę!!!) i nie spotkałem się ani z totalna krytyką ani z totalną pochwałą - w sumie stosunkowo niewiele opinii żeby wyrobić sobie zdanie. Co Wy o tym sądzicie?
  4. Potwierdzam, w moim 1,8 20V (bez turbo) cyka jak cholera (przebieg 160kkm). Ostatnio znajomy nawet zapytał mnie czy na diesla zamieniłem? Trzeba będzie wymienić ten łańcuch z napinaczem....
  5. Lamp też szukaj do d2s (jak radził danek ) nie baw się z zastępczymi palnikami H7 w starych lampach ...
  6. Kupiłem na ebayu komplet do 3B - halogenki + nowe kratki. Towar z Hongkongu za 4,99$ +60$ przesyłka. Wczoraj dostałem info, że wysłali, więc za 7-14 dni będę miał ją w domu. Zobaczymy czy kratki pasują? ...... Dam znać jak dojdą i foty zamieszczę. Zamieszczam póki co fotkę z aukcji W sumie próbuję zagospodarować wolne przyłącze "halogenowe" po przeróbce lamp - miałem H7+H4 i wymieniam na Angeleys'y z FZ-Automotive (H7+H7), więc przeciwmgielne w zderzaku - jak znalazł (bez przeróbek instalacji i wymiany przełączników). I ich fotki
  7. Co do akumulatora - nie mam zdania, ja mam boscha. Ale jeżeli Centra to moim zdaniem Futura no i 64/74Ah ew. to poczytaj: http://www.motofakty.pl/artykul/bezobslugowe_i_nie_tylko.html A o tym co robić po rozładowaniu aku - mnie kiedyś poradzono: założyć naładowany aku, odpalić zimny silnik, zostawić pracujący na wolnych obrotach aż do nagrzania (włączenie wentylatora) - i już. U mnie po tym wszystko działało bez zastrzeżeń.
  8. Sprawdź czy macie takie same nastawy. W opcji AUTO przy obecnych temperaturach (rano) ledwo co dmucha, po zwiekszeniu dmuchwy na maxa - mam troche większy wiaterek, jak ustawię kierunek nadmuchu "w twarz" dmucha jeszcze więcej - a jak ustawię "nadmuch na szybę" no to chce urwać łeb (jak latem).
  9. do diesla TDI polecam raczej DIESEL SYNTHOIL 5W-40 tej firmy
  10. U mnie od dwóch lat (3 badania techniczne) amory mają dokładnie takie same odczyty (co do procenta). Badania na tej samej stacji diagnostycznej, przebieg do dzisiaj: 196kkm.
  11. Nie znam tak dobrze Praw fizyki ale pozwolisz, że zacytuję odpowiedź kolegi Sławka z forum elektroda.pl
  12. to nie jest kwestia: "udało się - nie udało", kupiłem bo w sumie niewielkie pieniądze mnie to kosztowało, założyłem - bo to żaden kłopot. poprawa dynamiki - może to tylko moje własne, subiektywne odczucie ? (nie mierzyłem niczym więc subiektywne) mniejsze spalanie - fakt poparty rachunkami na stacjach paliw mnie osobiście nie zależy czy kogoś przekonam czy nie, nie jestem producentem ani sprzedawcą, podałem SWOJE obserwacje na SWOIM aucie, i tyle .... acha i taki mał komentarzyk: naprawdę w to wierzysz??? lobby paliwowe im pozwala? silniki na paliwa ropopochodne będą się jeszcze bardzo dłuuugo trzymać jako jedyne i niezatąpione ...
  13. Jeżeli już tak zostanie - to i tak jest więcej niż się spodziewałem. Przejeżdżam ok 450-500 km tygodniowo - oszczędności już mam rzędu 80 zeta miesięcznie. Magnesiki już dawno się spłaciły.
  14. Zainstalowałem w grudniu - 2 na przewód paliwowy 1 na powietrze. Efekty: prawie od ręki - poprawa startu na zimnym silniku, po ok. 2-3 tygodniach - równa, w sensie dźwięku praca silnika na wolnych obrotach (przedtem było słychać raczej lekko zróżnicowane przydźwięki) teraz mam wrażenie bardzo stabilnej pracy na wolnych obrotach, po 2,5 miesiącach - mam oszczędność na paliwie, dokładnie 1,1L/100km (tankuje zawsze do pełna na tej samej samoobsługowej stacji i tym samym dystrybutorem) jest średnia z 3 ostatnich tankowań - oszczędności zaczęły się pojawiać po ok. 4-5 tygodniach od montażu i systematycznie się powiększały, teraz już nie odnotowuję dalszego spadku. Kupiłem magnetyzery na Allegro - producent z Kalisza - jedyny, który przedstawił jakiekolwiek opinie z testów. Ja nie narzekam, u mnie się sprawdza - z 10L/100km zszedłem na 8,9. BTW w instrukcji napisano, że pełny efekt stosowania magnetyzerów osiąga się po upływie ok. roku od montażu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności