Skocz do zawartości

Sylwekm

  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

426 wyświetleń profilu
  1. On gdzieś tam pisał, że ma 2010 rok, a tam poduszka była na jeden nabój i nic nie trzeba kombinować. Potrzebujesz kierownicę, poduszkę, taśmę z modułem(bo pewnie masz jako jeden element) i nic więcej. Plus oczywiście kodowanie.
  2. Kupiłem od pierwszego właściciela, sam moim Passatem zrobiłem 90 tysięcy kilometrów w dwa lata. Aktualny przebieg to około 175tys kilometrów. Jedyna awaria jaką miałem w tym samochodzie to czujnik temperatury spalin,który kosztował 65 euro. Auto oceniam jako bardzo dobre, po za wspomnianym czujnikiem, wymianami oleju co 15 tysięcy kilometrów, wymianą filtrów, serwisu klimatyzacji i jednej wymiany klocków na przedniej i jednej na tylnej osi nic przy tym samochodzie nie musiałem robić i auto jest w bardzo dobrym stanie. Śladów korozji też na tym samochodzie nie ma. Ogólnie bardzo dobrze oceniam ten samochód.
  3. Tak ten olej, o którym piszę jest wg opisu 100% synteze
  4. Norma czy specyfikacja,gra słów nic więcej. Każdy olej,który jest z baz 3 i 4 jest klasyfikowany jako 100% syntetyk i takie oznaczenie wymagane jest tylko w dwóch krajach na świecie czyli w Niemczech i Japonii. Jest tak dlatego, że w innych krajach jak np w Polsce klient kupując olej syntetyczny nie ma pojęcia, że kupuje olej na bazie syntetycznej, a nie syntetyk. Czyli klient wprowadzany jest w błąd. Olej, który jest na bazie syntetycznej w Niemczech i Japonii ma napisane np "Synteze baze" a nie syntetyk jak w Polsce. Natomiast olej zrobiony z grupy 3 i 4 ma napis 100% Syntetyk lub Voll Syntetyk.
  5. Trochę się zawiodłem na twojej ocenie ponieważ jest to olej 100% syntetyczny więc tak musi mieć domieszki bazy z grupy 3 i 4. Co do norm to ma najnowsze normy do silników diesla BMW i Mercedesa,Opla i Fiata więc i pod tym względem jest bardzo dobry. Nie jest to co prawda Pennzoil Platinum Euro LX,który kosztuje 200€ za 5 litrów ale jest to conajmniej dobry olej za ok 70 euro za 5 litrów.
  6. Słyszałem, że dobry jest Motul 8100 X-Clean EFE 5W30 C2/C3 jest to pełny syntetyk. Czy kolega od olejów może na temat tego oleju coś powiedzieć? Ma normy BMW, Mercedesa, Opla, Fiata i VW ale tylko 505.01
  7. Nie wiem skąd się biorą te bajki o gorszych osiągach, wyższym spalaniu czy gorszej pracy silnika,a nawet psuciu się silnika. Od około 2 miesięcy mam wgrane najnowsze oprogramowanie,bałem się że po tej operacji auto będzie jeździło dużo gorzej. Wg.mnie silnik nie pracuje inaczej, moim zdaniem mniej pali po mieście i na trasie do prędkości około 140 km/h. Co do częstotliwości wypalania dpf nie wypowiem się bo jeszcze nie udało mi się go przyłapać na tym wypalaniu. Ogólnie po zmianie softu miałem go ponownie przywracać do chipa jaki miał ale doszedłem do wniosku, że nie ma sensu.
  8. Ciekawa sytuacja,dostałem bana bo poprosiłem o pomoc. Nie ma co,a skan kwitu teraz? Po banie? W piątek wgrałem program 9977 i jutro jadę do VW na potwierdzenie i ewentualną zmianę tego programu na bardziej ekologiczny. Nie pisałem tu żeby wchodzić z kimś w dyskusje tylko chciałem pomocy. W zamian dostałem bana.
  9. Witam. Może ktoś tutaj mi doradzi jaki najlepiej zastosować wosk do czarnego metalic? Tylko proszę o dobre,sprawdzone środki.
  10. Cóż tu sprawdzać z wyposażenia po VIN jak większość tu przebywających wyposażeniem swoich Passków często wyprzedziła producenta jeśli chodzi o dany model ?
  11. Tzn co mi się pomyliło? Takie ceny widuję niemal codziennie bo mieszkam w Niemczech. Są to normalne ceny oleju w dużych sieciach zajmujących się sprzedażą części i usługami motoryzacyjnymi. Co do dopasowania do rynku to paliwa są praktycznie w tej samej cenie. Więc gdybam, że może z tymi olejami na wschód jest podobnie jak np z proszkami do prania. Podam Ci przykład oryginalnego oleju oleju VW. W zwykłym sklepie kosztuje 75 euro za 5 litrów,w sklepie internetowym (VW) kosztuje 42 euro. Niby to samo ale ten za 75 euro ma napisy po Niemiecku, Angielsku,Francusku i jakimś tam jeszcze. Ten za 42 euro ma napisy takie same jak ten kupowany w Polsce czyli są tam jakieś języki i Polski. Dlaczego cena jest prawie 2 razy niższa? Nie mam pojęcia ale tak jest.
  12. Za samo założenie opony 225 na felgę 9 czy 9,5 cala samochód już nie powinien być dopuszczony do ruchu. Za wąska opona do felgi. A potem właśnie jeżdżą takie wynalazki po drogach bo koło się zmieściło. Pojazd jest homologowany na określony rozmiar opony i felgi. Do tych rozmiarów dopasowane jest zawieszenie i układ kierowniczy oraz ich nastawy.
  13. A który markowy olej w Polsce nie jest podrabiany? Ciekawostką dla mnie są oleje,które są sprzedawane jako oleje z zachodu. Ciekawe jest to,że na zachodzie są dużo droższe niż w Polsce. Cena bez promocji np takiego oleju jak Castrol Edge 5w30 to ok 70 euro za 5 litrów,LM TopTec 4200 to 69 euro,Motul o jakim piszesz to 80-99 euro,Mobil,Shell,Valvoline,Agip to też cena około 70 euro za 5 litrów. Więc jak to jest z tymi olejami?
  14. Może zależy z jakiej jest fabryki, mój nie ma grama rdzy. Na tylnym prawym błotniku na samym rancie przy nadkolu jest lekko zawadzony, że odpadł kawałek lakieru i nawet w tym miejscu nie rdzewieje mimo, że tak już jest od 3 lat.
  15. Teraz mój ma 152tys kilometrów i wszystko jak nowe. Poprzedni z 2009 roku sprzedałem z przebiegiem 305 tysięcy i nic nigdy w nim się nie zepsuło. Od turbo poprzez wtryski, pompę, dwumasę wszystko ma nadal oryginalne. Wiem bo go odkupił ode mnie kolega, który ciągle nim jeździ.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności