Skocz do zawartości

koszu_sk

  • Liczba zawartości

    67
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O koszu_sk

  • Urodziny 04.08.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. A jak jest z tą rozpórka na przód? Trzeba nie trzeba? Ilu ludzi tyle opini, ja mistrzem prostej nie jestem i zdarzy mi się przejść ostro przez zakręt ale na torze się nie ścigam a zamierzam kupić gwinta i przyglebować furę tylko mam mętlik z tą rozpórką , podpowiedzcie jak myślicie?
  2. Ej zoimy wrzućcie jakieś foto o które prosiłem bo większość zdjęć w różnych tematach jest nieaktualna i da się otworzyć a to jest mój allroad...
  3. Witam, myślę żeby zglebować paska i proszę o foty i krótkie opinie jakie są wasze odczucia, przyznam że trochę wsi odwiedzam
  4. JA mój problem rozwiązałem tak że poszedłem do mediamark.... ikupiłem wzmacniacz sony xploid i wymieniłem. Problem ze słabym odbiorem radia fm znikł. Jak kolega wyżej pisał, sam wzmachor uszkodzony w niewielkim stopniu że gra dobrze ale sieje po radiu. Zróbcie podmiankę z kimś kto ma markowy sprzęt i zobaczycie czy problem ustąpi. Pozdrawiam
  5. Witam, ja mam taki problem że radio mi słabo odbiera, a że mam wzmacniacz i tubę w bagażniku to on (wzmacniacz) zakłuca odbiór radia... Jak jade na długą trasę i wyjmę tubczaka i wzmachor to radio pięknie odbiera Gdzieś czytałem że wzmacniacz antenowy i wzmacniacz audio nie mogą być podpięte razem pod kabel remote, ake jak inaczej to podpiąć żeby jedno i drugie włączało się dopiero po włączeniu radia??
  6. Uwielbiam ludzi którzy nie podpierają sie technicznymi argumentami tylko krytykują innych. Napisalem że nie widzę żadnych różnic w pracy silnika i oczekuję technicznego rozwinięcia tematu, a nie hejtowania
  7. Witam, zamontowałem sobie światełka drl i + wziąłem z wtyczki na przepływomierzu tam są 4 piny i biało czerwony kabel ma 12V po przekręceniu stacyjki i zanika po wyłączeniu wszystko śmiga elegancko, nie trzeba wchodzić z kablami do kabiny. Pytanko teraz jedno czy tam gdzie się wpiąłem nie spowoduje to oszukiwania przepływomierza?? Ma ktoś taką wiedzę? Próbowałem w czasie jazdy włączać i wyłączać światła i nie ma różnicy w zachowaniu śilnika, ani spadków mocy itd itp ale pasowało by się rozeznać czy się cosik nie spitoli...
  8. WItam, przymierzam się do zakupu Saaba 9.3 od 2006r w górę, konkretnie diesel 1.9 120 konny albo 150 konny, jeśli ktoś miał styczność z samochodami tej marki to chętnie poczytam opinie, lub wiecie coś ciekawego to piszcie. Pozdrawiam
  9. Witam, żeby nie zaśmiecać podepnę się tu pod temat. Pytanko mam : czy wszystkie popychacze zaworów w AFN są takie same czy na ssące inne a na wydechy inne?? Będę zmieniał za chwilę i muszę to wiedzieć żeby sobie miny nie wsadzić, a co do wszystkich dyskusji - nawet jak nie przestaną klepać to na pewno szybciej będą kasować luzy zaworowe, dokładniej, co da lepszą pracę silnika i wydłużą żywotność wałka. Pisząc o pracy silnika mam na myśli szybsze zamykanie i otwieranie zaworów czego na wzrok i słuch nikt nie oceni, i choćby dla tego trza by je wymienić jak pasek ma juz oblatane 300-400tyś km. Pozdrawiam.
  10. Radio Stabo antena sirio100 co więcej potrzeba? Antena na magnesie
  11. Podepnę się pod temat, bo nie chcę śmiecić nowym, chodzi o zakłócenia od chińskich zenonów, da się to jakimś filtrem zniwelować ? czy antena w dach? czy co??
  12. Nie Da rady założyć 2, tam jes rowek na oring, jeden wejdzie a drugi wypadnie, ale znalazłem rozwiązanie metodą prób i błędów, wsadziłem oring 32X4 i wreszcie przestało dolałęm płynu i śmigam bez stresu!! Jakby ktos miał problem z tym przypadkiem to oring 32x4 tylko nie najtańszy bo jest za twardy, musi byc silikonowy.
  13. Wymień same popychacze hydrauliczne i bedzie ok, pewnie ze250zeta plus uszczelka pod dekiel albo dobry silikon i bedzie . Zawsze cykają przez chwile a zwłaszcza na mrozie, najlepiej nie ruszaj do puki nie przestaną no chyba ze non top cykaja to jusz padaka straszna...
  14. Kolego podjedź do szklarza i niech ci wytnie szybę, wyczyści klej i wklei ci ją na nowo, zapłacisz może 50zł za klej i robotę a będziesz miał spokój na lata, dodatkowo zobaczysz co się dzieje z podszybiem, jak masz sito to bedziesz kombinował do usranej śmierci, a jeśli chcesz kombinować z układem klimatyzacji i oszukiwać czujnik to se lepiej dobrą i dużą gaśnicę kup, bo jak przegrzejesz czynnik który nie będzie chłodzony przez to że oszukasz czujnik to ci się auto może nawet zapalić, zastanów się i poczytaj jak działa klima!!!! Pomacaj se w lecie przewody od klimy, jeden ma szron i jest zimny drugi jest gorący że nawet go nie dotkniesz
  15. No i to jest dokładnie to o co mi chodzi, nr5 na pierwszym rysunku, z opaską chyba nie wyjdzie bo ta rura gumowa jest zgrzana z plastikową nasadką którą się nakłada na kruciec i zabezpiecza spinką... chyba żeby obciąć nakładkę i wtedy guma powinna najść na króciec ale muszę się temu dokładnie przyjrzeć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności