Skocz do zawartości

ekd

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ekd

  • Urodziny 02.09.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Siechnice + Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Chyba nie o tę wartość chodzi. To jest "baud" startowy jakiś. Parametr baud rate określa zdaje się prędkość transmisji. A czy wartość którą proponuje kolega ma być równa 240, nie jest to pomyłka? Nie 2400 przypadkiem?
  2. OK. Zatem zanim wydam kolejne, niepotrzebnie być może, pieniądze na kabel, pobawię się ustawieniami transmisji. Dzięki za radę, pewnie będę jeszcze kolegów dręczył w przyszłości, niech tylko dorwe laptoka
  3. To mnie zagięło... softa ściągnąłem z jakiegoś chomika chyba, więc nie wiem dokładnie, czy wszystko tam jest ok i co oznacza aktywowanie (??? sorry... jeszcze nie doczytałem wszystkiego) Jedyne co zmieniałem, to jakaś latencja, schodziłem do minimum (zgodnie z zaleceniami helpa do polskiego vaga), ale dalej było źle. Nie podlinkuję aukcji, bo już odeszła do archiwum, ale to jest dokładnie takie coś jak na tym linku, z resztą na serwerze tego sprzedającego: http://www.kgmedia.pl/KB1/KB1.jpg
  4. Witam. Kupiłem niebieskiego chińczyka, powinien wystarczyć do mojego AHU, niestety nie komunikuje się ze wszystkimi sterownikami. Właściwie, to zagadał tylko z licznikiem i to też nie za każdym razem. Próbowałem różnymi programami, komunikacja udana jedynie przez polskiego vaga. Mam pytanie do doświadczonych: kupić jakiś nieco droższy niż ten niebieski, czy może interface na RS-232 będzie stabilniejszy? Laptopa jeszcze nie mam, ale kupuję niedługo. Co prawda nie ma już teraz portów COM, ale można dołożyć na ExpressCard albo PCMCIA.
  5. Witam. Temat już trochę stary, ale jeśli to możliwe, poprosiłbym kolegę Jurka o materiały na e-mail: [email protected] Z góry dziękuję.
  6. To, że rozrząd trzeba rozpiąć, wiem. Gdybym miał wymieniać pasek, ściągnąłbym przód bez wahania, ale do wymiany jeszcze sporo czasu. Dlatego zastanawiam się, jak rozpiąć rozrząd bez dostępu od frontu silnika, sama góra. Oczywiście elementy rozrządu pozostają nieruchome, ściągnąć pokrywę i wałek bez ruszania reszty. Da się? A regulacja kąta wtrysku- wiem Niestety pan mechanior w tej cenie 350 zawarł jedynie wymianę szklanek, sprawdzenie i regulacja pompy kolejna stówka Warto zaoszczędzić te 450 i nauczyć się czegoś samemu...
  7. Witam. A czy możliwa jest wymiana popychaczy w AHU/AFN bez zrzucania przodu auta? Mechanik mi krzyknął za robotę 350 zł, bo mówi, że musi ściągać przód. Jeśli nie, to może sam mógłbym spróbować....?
  8. Witam. Auto odebrałem z warsztatu, bo nic dziwnego się nie działo. Gość mi powiedział, żebym pilnował oleju, bo miałem mało i już mi trochę klekocze. Nie zwróciłem uwagi na pierwszy "rzut ucha", ale klekocze mocniej niż przed kolizją, pomimo że miałem mało oleju chodził cicho. Teraz to są wyraźne stuki, popychaczy chyba. Nie mam możliwości podłączenia się do kompa, ani rozbierania i sprawdzania paska rozrządu. Dopiero się umówię na diagnostykę, ale chciałbym być pewien, że mam coś z rozrządem zanim oddam go z reklamacją. To była naprawa kompleksowa z OC sprawcy, mechanika, blacharka itd...o mały włos od szkody całkowitej, boję się, że przekroczy to już wartość auta.
  9. Witam. Założyłem temat, bo nie znalazłem niczego przez szukajkę. Otóż odebrałem auto po naprawie, była stłuczka, dostałem w przód i poszły chłodnice, cały pas przedni i reszta detali z tym związanych. Po naprawie auto klekocze niemiłosiernie, jak stara kosiarka do trawy (!!!), straciło moc, rano na zimnym silniku miałem problem z odpaleniem i zakopciło siwym dymem, jak już udało się zapalić. Oczywiście przed kolizją nie miałem żadnych podobnych objawów. Podczas zderzenia zniszczona została osłona paska zębatego, stąd moje podejrzenia o przestawionym rozrządzie. Czy to możliwe, żeby chłodnica uderzając w rozrząd przestawiła go...? Proszę o pomoc, bo nie wiem, czy mam reklamować taką naprawę.
  10. ekd

    Kody klimatronic

    Witam. Poszukując informacji o układzie ogrzewania natknąłem się na forum Audi A4 na post, z którego wynika, że kanał 49 climatronica pokazuje temperaturę dużego obiegu a 51 małego. Na podstawie tego można zdiagnozować, czy termostat pracuje poprawnie. W naszej liście kodów jest na kanale 49 sygnał prędkościomierza. Poza tym reszta kodów wydaje się być podobna. Czy to są różne panele climatronica?
  11. Wygaszanie klemą jest najskuteczniejsze, ale wymaga narzędzi Przy okazji kasuje inne ewentualne błędy Zależałoby mi jednak na prawidłowym działaniu całości.
  12. Witam. Podłączę moje pytanie pod temat. U mnie zapala się żółta kontrolka, więc sprawdzam poziom. Mało, dolewam. Kontrolka jednak nie gaśnie już nigdy Dopiero odpięcie klemy akumulatora kasuje wskaźnik poziomu. Co jest nie tak? Czujnik ok, skoro wskazuje niski poziom. Powinna zgasnąć po otwarciu klapy, ale nie dzieje się tak.
  13. Świece grzeją tylko kilka sekund po przekręceniu kluczyka, więc.... Co ma piernik do wiatraka? ---------- Post added at 19:19 ---------- Previous post was at 19:15 ---------- Poza tym u mnie właśnie wystąpił problem z temperaturą a świece wymieniłem 2 dni temu. Raczej termostat.
  14. Witam. Dołączę się do odgrzewania: u mnie skrzypi od paru dni w lewym kole, tak to w każdym razie odbieram siedząc wewnątrz, i tylko przy skręcaniu kół i trochę podczas jazdy na skręconych. Czy to łącznik? Zobaczę go z poziomu ziemi, czy muszę jechać na kanał? Ztego postu wynika, że jest dostęp...
  15. Witam kolegów. To mój pierwszy post, szkoda, że w temacie kradzieży. Chciałbym wtrącić słówko w sprawie zaślepek na zamkach. Nie wiem jak to ma utrudnić złodziejowi otwarcie. Naprawdę. W niedzielę byłem w Pradze, w nocy miałem włamanie do auta i próbę kradzieży audio. Nie zdążyli na szczęście, ktoś ich wypłoszył. Do samochodu wleźli przez drzwi kierowcy. Otwarcie było dla nich pewnie banalne, jak napisał jeden z kolegów, śrubokrętem za 9 złotych. Bez znaczenia czy byłyby bębenki czy nie. Wyłamana klamka, wyciągnięty bębenek prawie na zewnątrz, złamane metalowe elementy, które go trzymają. W ten sposób uzyskali dostęp do cięgna klamki. I wszystko... Dzięki temu że mam bębenki zamka, mogłem całą podróż do Polski odbyć w ciepłym zaciszu mojego autka. Gdybym ich nie miał, straciłbym szybę i dalsza podróż wydaje mi się trochę uciążliwa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności