Jump to content

Noxi

  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Noxi

  • Birthday 11/22/1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Terespol/Wawa

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1999
  1. Mikrostyk w drzwiach albo zalany moduł komfortu. Chyba dużo o tym w internecie.
  2. Witam. Czy ktoś może dzięki udostępnianiu plików na cardamp base mialby możliwość pobrania mi jednego wsadu? Działa to w ten sposób jeszcze? Pozdrawiam
  3. W passatach B5 chyba rzadko występowało składanie lusterek (o ile w ogóle występowało). Sugerowałbym na otwartych drzwiach kierowcy zamknąć zamek ręcznie, kolejno dostać się do połączenia kostek przy słupku - w nogach kierowcy po lewej stronie i rozpiąć obie wtyczki od drzwi. Co do składania lusterek - sprawdź czy cokolwiek takiego posiadasz. Najprościej zdjąć szkło i zajrzeć do środka, lub sprawdzić ilość przewodów idącą do lusterka. Powodzenia.
  4. Cóż, dla testu można spróbować wymienić świecę. Jeżeli bawisz się sam to możesz spróbować ją zamienić z inną. Jeżeli problem podąży za świecą, to masz pewność. Najlepiej jednak nie rzeźbić za mocno, rozeznać się w kosztach i na tej podstawie ocenić czy warto wymienić komplet, jedną, czy może wcale:)
  5. Proponuję spróbować z pilotem porad z tego tematu: (Wystarczyło poszukać) http://forum.vw-passat.pl/threads/1543-Dopasowanie-nowego-kluczyka-Kodowanie-pilota
  6. Spotkałem się z tym kilku autach. Wydaje mi się, że problem tkwi w dokładnych zapisach pamięci komfortu. Zależnie od tego można lub nie uzbrajać i rozbrajać alarm kluczykiem. Drugą opcją jaka mi przyszła na myśl jest uszkodzony mikrostyk w zamku kierowcy - ten odpowiadający za odczyt położenia kluczyka. Dwa pytania, czy dioda przestaje migać po włączeniu zapłonu? Czy nie gaśnie przy dwukrotnym otworzeniu auta kluczykiem? - - - - - aktualizacja - - - - - Strzelam, że zmiana modułu wyeliminowała problem niedomkniętej klapy, bo nowy moduł nie obsługuje siłownika otwierania klapy, który klapę otwierał przez jakieś zwarcie w instalacji. Nie ma może na nowym module zapisów z jakiego auta pochodzi?
  7. Czy białe spaliny przypadkiem nie śmierdzą gazem?
  8. Moim zdaniem w wersji USA miałeś 3 blaszki, bo jedna z nich odpowiadała za pozycje w kierunkowskazach. Wiązać się to musiało z żarówką dwu-żarnikową. Pozycja działała na żarniku dającym mniejszą moc, a więc jeżeli przy przekładce pod ten żarnik udało Ci się podłączyć kierunkowskazy to działają one szybciej. Ta teoria jest możliwa tylko wtedy, gdy w nowych lampach masz te same żarówki lub oprawki co w poprzednich.
  9. Jeżeli nie wiesz kiedy świece były wymienione to może warto je wymienić ewentualnie sprawdzić ich stan. Wydaje mi się, że koszt świec to tego silnika nie będzie ogromny, więc profilaktycznie można to zrobić. Warto też dla sprawdzenia wykasować błędy i zobaczyć czy po krótkiej jeździe powrócą. Jeżeli nie to w zasadzie można pojeździć dalej i obserwować. Błędy te nie oznaczają, że dwa cylindry nie pracują. Sterowniki mają pamięć, w której zapisują kody usterek występujących podczas pracy. Zapisane te kody oznaczają, że podczas pracy wystąpiła przerwa w zapłonie mieszanki na wymienionych cylindrach. Mógł być to raz. Swoją drogą praca silnika na dwóch cylindrach na pewno zostałaby zauważona:D
  10. Mariano69Itali Odezwij się na PW. Ostatnio przy tym komforcie robiłem w MKIV, więc może coś pomogę.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy