-
Liczba zawartości
13 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O froncz
- Urodziny 20.06.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Grzegorz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Uniejowice/Złotoryja
Samochód
-
Silnik
B3 2.0 115KM (2E)
-
Rok produkcji
1992
-
froncz obserwuje zawartość → zawieszające sie obroty na 2tys, Chip 2.0 8V, Jakie części do zawieszenia przód i oraz 6 innych
-
Mi czyszczenie w 2e nie pomogło. Był za bardzo zapłon przyspieszony. po regulacji zniknęło.
-
Trzeci w kolejce ile? i na kiedy da rade je zrobić?
-
ja na swojego narzekać nie mogę i trochę kasy nie żal mi włożyć. Chip nawet jak nie da tych 10-15 kucy to przesunie moment odcięcia... Ponoć 2e ma fabrycznie zakuty dół, ale nie wiem czy opłaca się pakować w niego turbo (chyba że masz coś innego na myśli souler), a już na pewno nie kompresor. Na razie ciut się z nim po bawię, a za jakiś czas przyjdzie pora na coś większego;)
-
Jakie części do zawieszenia przód
froncz odpowiedział PiotrekJ85 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
trzeba ustawić kąty kół -
też byłbym czymś takim zainteresowany. chip + dolot + wydech + sportowy wałek i szlif głowicy i nie trzeba zmieniać na vr6;) jak to zamówisz to daj znać jak się sprawuje. ja na razie wymieniłem zawieche i finansowo nie dam rady z chipem i wydechem w tym miesiącu;/
-
Konkurs na auto roku. Passat w finale >> GŁOSUJ TERAZ <<
froncz odpowiedział t-tk → na temat → Dyskusje o motoryzacji
Uuu... Sorki wielkie. Teraz ja zapomniałem o naszych Paniach:ups: Jak to sobie człowiek przypadkiem grabi... -
Konkurs na auto roku. Passat w finale >> GŁOSUJ TERAZ <<
froncz odpowiedział t-tk → na temat → Dyskusje o motoryzacji
Chłopaki a skody, seaty i audi... Przecież to dzieci jednej matki VW;) -
Konkurs na auto roku. Passat w finale >> GŁOSUJ TERAZ <<
froncz odpowiedział t-tk → na temat → Dyskusje o motoryzacji
Panowie i panie głosować. Pasior jest trzeci. Za dacią! A na dodatek pierwsza renówka!!! -
Konkurs na auto roku. Passat w finale >> GŁOSUJ TERAZ <<
froncz odpowiedział t-tk → na temat → Dyskusje o motoryzacji
Głos poszedł. Pasior na tę chwilę 69% - kopytny jest;) -
w lutym będzie mały remoncik silnika + wymiana zawiechy:) więc mam jeszcze kilka tygodni żeby przemyśleć sprawę (oj dużo czytania będzie....) Na lato chciałbym już mieć silniczek gotowy...zobaczymy:) jak zacznę dam znać na forum
-
Sorry. Dzięki za zwrócenie uwagi:) Chodzi mi o silnik G60. Chcę założyć kompresor z tego silnika do mojego 2E. Wiem że to nie jest taka prosta sprawa, ale koszt jest mniejszy od przeróbek związanych z założeniem turbo na wylocie. I daje lepsze osiągi od samego początku obrotów. Czy oprócz kompresora, przerobienia dolotu, odprężenia silnika i zmiany/przeprogramowania ECU będę musiał dokonać jeszcze jakiś zmian w silniku? czy ewentualnie wymiana wydechu na taki o większej średnicy?
-
Witam. Mam taki sam silniczek na manualu i też chodzi za mną żeby wrzucić mu kompresor z 1.8T G60... Ale na razie muszę utwardzić trochę zawieszenie i zrobić uszczelkę + rozrząd. Daj znać jak ruszysz już coś z robotą.
-
U mnie trzymał 2-3tys. Przyczyną był za bardzo przyspieszony zapłon. Po spowolnieniu jak ręką odjął
-
I silnik z tyłu:D:)
-
Witam! Mój Passior B3 2.0 8v (2E) Variant wersja GL: - wspomaganie, - klima, - ABS, - 4 x el. szyby, - el. szyberdach, - el. lusterka, - 2 x AirBag, - relingi, - c. zamek, - roleta, - podłokietnik i dzielona kanapa, - "turystyczne" siedzenia, - zamiast głośników w przednich drzwiach schowki otwierane przyciskiem, chyba this is all:p A... nie ma obrotomierza...:660: