Skocz do zawartości

froncz

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O froncz

  • Urodziny 20.06.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Uniejowice/Złotoryja

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1992
  1. Mi czyszczenie w 2e nie pomogło. Był za bardzo zapłon przyspieszony. po regulacji zniknęło.
  2. froncz

    Tylne lampy do B3

    Trzeci w kolejce ile? i na kiedy da rade je zrobić?
  3. froncz

    Chip 2.0 8V

    ja na swojego narzekać nie mogę i trochę kasy nie żal mi włożyć. Chip nawet jak nie da tych 10-15 kucy to przesunie moment odcięcia... Ponoć 2e ma fabrycznie zakuty dół, ale nie wiem czy opłaca się pakować w niego turbo (chyba że masz coś innego na myśli souler), a już na pewno nie kompresor. Na razie ciut się z nim po bawię, a za jakiś czas przyjdzie pora na coś większego;)
  4. froncz

    Chip 2.0 8V

    też byłbym czymś takim zainteresowany. chip + dolot + wydech + sportowy wałek i szlif głowicy i nie trzeba zmieniać na vr6;) jak to zamówisz to daj znać jak się sprawuje. ja na razie wymieniłem zawieche i finansowo nie dam rady z chipem i wydechem w tym miesiącu;/
  5. Uuu... Sorki wielkie. Teraz ja zapomniałem o naszych Paniach:ups: Jak to sobie człowiek przypadkiem grabi...
  6. Chłopaki a skody, seaty i audi... Przecież to dzieci jednej matki VW;)
  7. Panowie i panie głosować. Pasior jest trzeci. Za dacią! A na dodatek pierwsza renówka!!!
  8. Głos poszedł. Pasior na tę chwilę 69% - kopytny jest;)
  9. w lutym będzie mały remoncik silnika + wymiana zawiechy:) więc mam jeszcze kilka tygodni żeby przemyśleć sprawę (oj dużo czytania będzie....) Na lato chciałbym już mieć silniczek gotowy...zobaczymy:) jak zacznę dam znać na forum
  10. Sorry. Dzięki za zwrócenie uwagi:) Chodzi mi o silnik G60. Chcę założyć kompresor z tego silnika do mojego 2E. Wiem że to nie jest taka prosta sprawa, ale koszt jest mniejszy od przeróbek związanych z założeniem turbo na wylocie. I daje lepsze osiągi od samego początku obrotów. Czy oprócz kompresora, przerobienia dolotu, odprężenia silnika i zmiany/przeprogramowania ECU będę musiał dokonać jeszcze jakiś zmian w silniku? czy ewentualnie wymiana wydechu na taki o większej średnicy?
  11. Witam. Mam taki sam silniczek na manualu i też chodzi za mną żeby wrzucić mu kompresor z 1.8T G60... Ale na razie muszę utwardzić trochę zawieszenie i zrobić uszczelkę + rozrząd. Daj znać jak ruszysz już coś z robotą.
  12. U mnie trzymał 2-3tys. Przyczyną był za bardzo przyspieszony zapłon. Po spowolnieniu jak ręką odjął
  13. Witam! Mój Passior B3 2.0 8v (2E) Variant wersja GL: - wspomaganie, - klima, - ABS, - 4 x el. szyby, - el. szyberdach, - el. lusterka, - 2 x AirBag, - relingi, - c. zamek, - roleta, - podłokietnik i dzielona kanapa, - "turystyczne" siedzenia, - zamiast głośników w przednich drzwiach schowki otwierane przyciskiem, chyba this is all:p A... nie ma obrotomierza...:660:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności