Skocz do zawartości

eles

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O eles

  • Urodziny 10.11.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TSI 210KM (CCZB)
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hej, w jakiej cenie komplet (tarcze oraz klocki na przód i tył) passat B7 2.0Tsi CCZB WVWZZZ3CZDP027320. Textar lub ATE lub coś innego godnego polecenia
  2. Przyszła wiosna i pojawiły się dziury. Parę dni temu wpadłem w jedną. Było ciemno, duży ruch, opona cała, felga cała więc nie wracałem na miejsce zdarzenia. Dzisiaj byłem na przeglądzie i przedni lewy amor miał sprawność 67% a drugi, ten który oberwał 22%. Amory z tylu oba ok. 65%. Wiem, że nie należy do końca wierzyć tym badaniom ale w tym wypadku sprawa jest oczywista. Passat produkcja 2012, przebieg 98kkm. Będę chciał wymienić amorki z przodu aby nie męczyć samochodu. Gdzie się za nimi rozlądać, po czym poznać, że to są akurat te które potrzebuje?
  3. eles

    Hak holowniczy B8

    Miałem podobny dylemat bo nie miałem haka i poszedłem w kierunku uchwytów na dach. Gdybym miał hak, pieniądze i wiedzę którą mam teraz brałbym platformę. Chłopaki pisali już, że platforma wygrywa pod prawie każdym względem. Jednak jeśli będziesz woził tylko 2 rowery i w sezonie nie jeździsz z nimi co tydzień poza miasto to wybrałbym dach - mniejsze koszty. Jeśli zamierzasz jeździć z rowerami powyżej 140km/h i często to bierz platformę. Wożenie rowerów na dachu z prędkościami wyższymi niż 140km/h to poza problemem potwornego wzrostu spalania, trudnego do zniesienia na dłuższą metę hałasu dochodzi sprawa bezpieczeństwa. W moim przypadku mam już na dachu 3 rowery i niestety na codzień jeżdżę drogami słabej jakości - na samym początku nie przykładałem się do odpowiedniego mocowania i na jednym z przejazdów kolejowych w Dąbrowie Górniczej rower spadł mi z mocowania Thule 591. To był mój ewidentny błąd ale od tej pory uraz psychiczny pozostał. Kolejne dwa uchwyty które kupiłem to już 598 - przejechałem z nimi po różnych nawierzniach tego lata już 5000km i wg mnie tutaj rower nie ma prawa wypaść + złodzieje nie mają tak łatwego zadania jak w przypadku 591 choć pewnie jak będą chcieć to sobie poradzą. Dwa zdjęcia opisujące kluczową zmianę.
  4. Z tego co pamiętam (dzwoniłem dwa miesiące temu) to przód ok 230zł a tył ok 300zł - mówię o samej wymianie - nie skorzystałem.
  5. eles

    Hak holowniczy

    Hej, prosiłbym o polecenie jakiegoś zakładu w okolicach Dąbrowy/Sosnowca/Katowic który zamontuje mi hak w B7.
  6. Odgrzewam stary temat ale problem jest trochę inny. Można regulować jasność wyświetlacza RNSa w jakiś inny sposób niż standardową regulacją jasności wszystkich wskaźników? Prościej - chciałbym czasem słuchając radia zupełnie wyłączyć podświetlenie tegoż radia. Często gdy jadę nocą to mi to po prostu przeszkadza. Obecnie radzę sobie z tym jadąc w ciszy
  7. hej, mam ten silnik w passacie obecny przebieg ~70kkm. Odpukać nie zauważyłem problemu z olejem, wymieniam go co 15kkm i na 80% jestem przekonany, że pierścień miałem wymieniany przy okazji każdej wymiany oleju. Jak będę w domu zerknę na faktury i to potwierdzę na 100%. Wg mnie z tego co piszesz wynika, że ten Sharan miał wymieniany olej co 30kkm.
  8. W B7 nie wyskakuje żaden błąd, nie mam tylko dostępu do okna ze wskazniami czujników w kompie. W B8 na pewno jest podobnie i po prostu nie zobaczysz tej funkcjonalności.
  9. Dokładnie. Wiele razy już wiele osób (w tym ja ) pisało, że Passat 2.0 TSI to nie jest żaden szatan i sportowy samochód. To jest odpowiedni silnik do tego samochodu i tyle - pozwala komfortowo się odpychać. - - - - - aktualizacja - - - - - Mniej więcej to miałem na myśli
  10. W b7(w b8 pewnie podobnie) działa to bez zarzutu i jedyny moment kiedy ten system głupieje to mycie na myjni gdy dotykasz klamek ręką lub strumieniem wody ale to szczegół nie mający znaczenia. Ja zapomniałem ze mam kluczyk-nie używam go. Jeszcze odnośnie zamykania-sygnalizacja kierunkowskazami jest zbędna- dźwięk ryglowania w zupełności wystarczy abyś był pewny ze zamknąłeś samochód. Tak wiec ja bym się nie wahał-rozwiązanie forda po prostu jest mocno niedoskonałe,w vw nie zauważyłem żadnych problemów.
  11. Ja również tego nie życzę A tak serio to współczuję bo wiem, że taki szczegół potrafi zabić przyjemność i obudzić frustrację. Wiem bo miałem podobnie. Zaraz po zakupie miałem rzadziej występujące stuki, z reguły po przejechaniu przez nierówność czyli generalnie prawie zawsze Problem rozwiązało Magro w S-cu bardzo szybko przy okazji przeglądu - mocowanie fotela kierowcy, jedna śrubka była niedokręcona.
  12. Hej, w spadku po poprzednim właścicielu dostałem felgi 17' z oponami. Wydawało mi się, że to Minneapolis bo wyglądają identycznie oraz dodatkowo mam takie samo koło zapasowe. Czy możecie zerknąć na zdjęcia i zweryfikować czy to rzeczywiście fabryczne Minnepolis?
  13. Hej, tak na szybko miałby ktoś z was ochotę jechać jutro na Pilsko od 8:00 do 12:00 ? Będę jechał z Dąbrowy Górniczej. Jeśli tak to dajcie znac na priv dzisiaj tak do 22:00. Ostatni wypad i wszyscy chorzy
  14. eles

    Pakiet "KESSY"

    Wkładasz kluczyk do stacyjki i wciskasz do połowy. Nie powiem ci czy można to zrobić bez wyjmowania kluczyka z kieszeni - ja nie potrafię.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności