Skocz do zawartości

Sir_Stahu

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Sir_Stahu

  • Urodziny 11.05.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    DE & NL

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
  • Rok produkcji
    2020

Ostatnie wizyty

590 wyświetleń profilu
  1. Witaj, Wczoraj z ciekawosci sprawdzilem i przejechalem kawalek 40km przy predkosci 160km/h i temp. oleju wachala sie w granicach 102-104 stopni. Dystans ok.14km przejechany przy predkosci 230km/h, temp oleju wskazywala 120-124 stopnie. No i po zjezdzie z autostrady i jazda do 100km/h temp. oleju trzymala sie znow w granicach 98-100 stopni. Dodatkowe info, - temperatura zewnetrzna +9 stopni C - predkosc wedlug GPS (licznikowe ok +4 do +6 km/h) - obecnie wlany olej : Ravenol VMP SAE 5W-30 Vollsynth
  2. Witam, Zakupilem ostatnio na promocji OBDEleven i chcialem sobie w moim Passacie rocznik 2020 zmienic wyglad predkosciomierza na mniej wiecej taki jak na zdjeciu, wyskalowany do 280 km/h Czy jest ktos mi w stanie pomoc uzyskac taki efekt ? Bo gdy wybieram Jednostki sterujace Adaptacja Tube_version (u mnie "Tubes illustration" (0D61)) pokazuje mi Wersje 0 do 9 + A do F I tylko moge zmienic na 2 wersje i to tez tylko do 260 km/h reszta poprostu nie zmienia sie. Ma ktos pomysl jak do tego sie zabrac ?
  3. Kolego ja w moim polifcie mialem ten sam problem i faktycznie Update z 0156 na 0278 pomogl i AA zaczelo dzialac bezprzewodowo. Maly tip przy zakladzie, bo jak dobrze pamietam za 1 razem/podlaczeniem musial sie polaczyc kablem a pozniej juz bez problemu bezprzewodowo sie laczyl i dziala tak do dzis.
  4. Mam przejechane niecale 130.000km i Passat juz jest po 2 wymianach tarcz i klockow, pierwszy raz wymianial poprzedni wlasciciel przy 80.000km a ja przy ok. 120.000km Po kupnie samochodu tez juz mialem minimalne podejrzenia ze cos nie tak z tylem bo nie ukrywajmy ale tyl dostaje najbardziej w kosc na aktywnym tempomacie, az tu nagle po czasie spalilem przednie tarcze, stopniowo dostawaly bicia az z czasem to bicie bylo nie do wytrzymania. Podczas wymiany okazalo sie ze tyl tez juz byl zwichrowany bo przod to mial wszystkie kolory teczy i bylo oczywiste co z nim. Nie ukrywam ze szybko jezdze (DE) i czasem zdarza sie hamowanie z 240km/h do 90km/h i wlasnie tu poddaly sie tarcze u mnie. Byly zalozone ATE a teraz mam zalozony nawiercany Set z Brembo Xtra przod i tyl (Tarcze i klocki) i musze powiedziec ze po zrobieniu juz ok.8.000km nic nie piszcza, reaguja natychmiast i czuje duza roznice przy hamowaniu na rozgrzanych tarczach, sa bardziej efektywne niz poprzednie. No ale musialem brac pod uwage tylko cos wytrzymalszego od standardowych. Wiec z mojej strony moge polecic Brembo Xtra Tarcze i klocki.
  5. Witam, Nie zakładam nowego tematu tylko tu dołączę. Niestety ale spaliłem 10 miesięczne hamulce i muszę wymienić na nowe przod i tyl bo juz czuje duze bicie podczas hamowania. Posiadam Passata B8 2.0 BiTDI 240KM - CUAA rok 2020 z tego co już zauważyłem to przód mam tarcze 340mm a tył 310mm (wentylowany tył nie pełny/lite) ale jeśli to możliwe to prosiłbym o dokładne sprawdzenie po VIN czy sie nie myle i podanie numerów tarcz i klocków przód i tył (w celu weryfikacji) - WVWZZZ3CZLE035377 Dodatkowo chciałbym zapytac czy taki set z Brembo będzie odpowiedni i wytrzyma temperature przy ostrzejszych hamowaniach i nie zwichruje się tak szybko (nie ciągle ale zdarzają się hamowania z 240km/h do 80km/h) no i najważniejsze pytanie jakie klocki dobrać do tych tarcz z przodu 160mm czy 175mm (podejrzewam że w tym by mogło pomóc rozkodowanie po VIN) No i czy warto brać zwykłe klocki czy tez moze wersje SPORT. Ostatnie pytanie, zauważyłem że 2 miesiące temu jak robiłem serwis wymienialem tez plyn hamulcowy i wlany jest DOT4 czy warto teraz wymienić go na DOT5.1 ? bo ten ma podwyższają temperaturę wrzenia płynu względem DOT4 czy taki zabieg mija się z celem.
  6. Haldex 5 generacji jest wprowadzony od 2012r wiec patrzac ze masz 2015r to tez powinienes miec juz go. Niestety nie wiem jaki olej byl wlany bo nie zwracałem uwagi na to, tym zajal sie moj mechanik w którego ręce oddalem Passata na kompleksowy serwis (tylko dodalem ze maja byc rzeczy z górnej półki a nie najtańsze). A ze robilem wymiane rozrzadu przy 120.000km to przy okazji wymieniłem wszystko co było możliwe na nowe i teraz wiem przynajmniej że jest jeżdżone na nowych częściach i olejach oraz filtrach. na szczescie moj mechanik w DE wymienił też filtr oleju w skrzyni DSG (DQ500) bo wiekszosc gdzie chodziłem na wyceny serwisu mówili tutaj ze filtr jest nie wymienny 🤯 (z względu na trudny dostęp) Osobiscie i tak bede robil szybsze wymiany/serwisy niz to co zaleca serwis bo zależy mi na tym aby jeździło to auto jak najdłużej a dodatkowo niedługo wpadnie nowy program i moc sie podniesie więc szybsze wymiany płynów zalecane będą 😉 W DSG ogólnie wymienia sie olej i filtry co 60.000km a wiadomo że im częściej tym lepiej, ja staram sie to robic co 30.000km 😉
  7. Witam, VW zaleca wymianę co 3 lata, ale juz wiekszosc osob na forach niemieckich zaleca wymianę co 2 lata lub 60.000 km lub nawet co 30.000 km. Wiadomo im częściej tym lepiej. Ja miałem teraz serwis i był wymieniany olej w haldexie + czyszczenie, koszt niecałe 70€ dlatego będę ten olej wymienial co 30.000 km czyli minimum raz w roku. W przypadku Haldex 5 należy pamiętać, że nie ma on wymiennego filtra, tylko plastikowy, który należy wyczyścić, dlatego przed wymianą oleju należy zdemontować pompę Haldex i wyczyścić plastikowy filtr. W środku jest dużo bałaganu. To może zaoszczędzić dużo pieniędzy. Jeśli czyścisz pompę Haldex, zwróć uwagę, że należy również wymienić zestaw oringów. Poniżej przedstawiam pompę Haldex z przebiegiem 100 tys. km, z wymianami oleju co 55 tys. km i 90 tys. km (ale bez czyszczenia filtra). Zostało wyczyszczone przy 100 tyś km i ponownie wymieniony olej.
  8. Sir_Stahu

    Front Assist

    Witam, Wczoraj mialem niebezpieczna sytuacje na autostradzie i dlatego zastanawia mnie jedno pytanie. Opis sytuacji zgrozenia... Byla noc, autostrada praktycznie pusta, wiec spokojnie rozpedzam sie do 220-230km/h gdzie nagle z prawego pasa idiota zmienia pas na lewy (przed nim nikogo nie bylo, a ja juz zmienilem pas na lewy ok. 400-300m) i nagle hamuje. Zrobil to jak bylem ok 100m za nim a roznica w predkosci byla znaczna, zdazylem 2 razy mrugnac dlugimi od razu wciskajac hamulec ale najwidoczniej zbyt slabo bo pojawila sie kontrolka czerwona przed kolizja, pasy sie napiely wciskajac mnie w fotel, sile hamowania przejal samochod zwiekszajac ja na maxa.... i praktycznie przed samym dzwonem poczulem szarpniecie kierownica i i gwaltowne zjechanie na prawy pas, co ciekawe zabujalo mnie niezle ale samochod sam skontrowal aby sie utrzymac w prawym pasie. Wszystko trwalo to moze z 2-3 sekundy, gdy juz bylo po wszystkim i uniknolem wypadku na spokojna analiza uswiadomila mnie ze on mial ponizej 100km/h Pytanie ... Czy w takich sytuacjach extremalnych Front Assist sam zmienia pas aby uniknac zderzenia? i czy sugeruje sie np. lewa strona ciagla linia, prawa przerywana odzielajaca pasy i w ta strone robi unik? Czy po prostu sam to zrobilem odruchem bezwarunkowy a przez napiecie pasow mialem uczucie szarpniecia kierownicy. Nigdzie nie wyczytalem o tym dlatego zwracam sie do was z pytaniem bo wszedzie pisze tylko o hamowaniu i jego przygotowaniu. Szkoda ze jeszcze nie zamontowalem kamerki bo mialbym material do analizy, teraz juz w koncu bedzie trzeba zamontowac. Na szczescie nikomu nic sie nie stalo. P.S. Idiota zostal zatrzymany razem ze mna bo na szczescie wszystko to widziala policja DE (stali do wyrywkowej kontroli) i okazalo sie ze kierowca byl na haju wracajac z NL i nie mial pojecia ze cos takiego sie stalo przed chwila bo on nie zmianial pasa.
  9. Witam, Dodam pare danych z obserwacji mojego B8 2.0 BiTdi 240KM. Ogolnie na pelnym zbiorniku zrobie zawsze w granicach ~800km jak jezdze tzw. normalnie, a jak bardziej dynamicznie to zbiornik starcza na 600-650km Ciagle od paru miesiecy chce zrobic test na pelnym zbiorniku i spokojnej jezdzie czy dam rade 1000km na zbiorniku zrobic, no ale niestety sie nie udaje 😅 1. Trasa zrobiona w NL autostrada 20% 120km/h max i 80% boczne 80km/h 2. Trasa zrobiona w NL autostrada 80% 120km/h max i 20% boczne 80km/h 3. Korki na autostradzie w DE i nadrabianie czasu przy 200+km/h 4. Dla porownania trasa PL-DE wiekszosc autostrad i jazda mieszana 100 - 240 starajac sie srednio 160km/h
  10. Witaj, Niedawno kolega z forum podrzucił mi taka rozpiske więc trzymaj, tylko nie ma tam nr części, też się przygotowuje do przeglądu w Bitdi na 120 tys i będzie chyba robione wszystko co możliwe B8-Tabele przeglądów.pdf
  11. Sir_Stahu

    We Connect Plus

    Prosze bardzo.
  12. Sir_Stahu

    Car net

    Witaj, Miesiac temu tez walczylem z tym problemem ze nie moglem sie zalogowac jako uzytkownik samochodu. Sprobuj pierw ta metode ktora sam otrzymalem w odpowiedzi z supportu VW (Po tej procedurze globus zmienil mi kolor z szarego na bialy). Wykonaj następujące kroki: - Włączyć zapłon (wszystkie drzwi zamknięte). - Poczekaj, aż w systemie audio-nawigacyjnym pojawi się symbol ochrony danych. - Wybierz tryb prywatności „Udostępnij lokalizację” za pomocą menu rozwijanego (przesuń palcem po środku od góry do dołu). - Poczekaj 30 sekund. - Wyłączyć zapłon, wyjąć kluczyk (jeśli pojazd nie jest bez kluczyka) i otworzyć drzwi kierowcy. - Zamknąć drzwi. - Włączyć zapłon. - Poczekaj, aż w systemie audio-nawigacyjnym pojawi się symbol ochrony danych. - Wybierz tryb prywatności „Udostępnij lokalizację” za pomocą menu rozwijanego. - Poczekaj, aż kula ziemska zmieni kolor na biały (może to potrwać do 4 minut). Po tym powinieneś móc się zalogować - nowy użytkownik... Jeśli pojawi się komunikat o błędzie „Nie można załadować profilu użytkownika”, spróbuj ponownie — Nowy użytkownik... Ważny! Rejestracja jest możliwa tylko z wcześniejszym białym globusem. Po zarejestrowaniu się jako nowy użytkownik zostaniesz zapytany, czy chcesz zostać głównym użytkownikiem, aż do końca procesu, oba klawisze muszą być wciśnięte krótko jeden po drugim. Jeśli nadal masz trudności pomimo białej kuli ziemskiej, wykonaj następujące czynności: - Wyłącz zapłon. Następnie zamknij pojazd i pozwól mu „odpocząć” przez około 10 minut. - Po upływie 10 minut otwórz pojazd i ponownie włącz zapłon. Teraz spróbuj ponownie aktywować We Connect w swoim pojeździe i ustaw się jako główny użytkownik. Upewnij się, że każdy przycisk pojazdu jest naciskany tylko przez bardzo krótki czas (mniej niż 0,8 sekundy). Długie naciśnięcie przycisku spowoduje błąd w identyfikacji użytkownika podstawowego. KONIEC No ale mimo juz bialego globusa u mnie nadal nie moglem sie zalogowac jako uzytkownik normalny a tym bardziej zrobic jako glowny. (tez probowalem po Wi-Fi i nie poszlo) Rozwiazaniem u mnie jak sie okazalo to Update oprogramowania w samochodzie Tez mialem dokladnie ta sama wersje i po aktualizacji w serwisie VW ktora trwala ponad 4h i niestety kosztowala 175€ mam nastepujaca wersje: Release version: MOI3_EU_VWMQB_P27800P Software version: 0278 Po tej operacji wskoczyl jeszcze jakis maly update ktory samochod sam pobral w drodze do domu i wtedy juz bez problemu moglem sie zalogowac jako uzytkownik i zrobic w samochodzie profil glowny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności