Skocz do zawartości

gangsta

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gangsta

  • Urodziny 21.09.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartosz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wielkopolska

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Wyjmij filtr kabinowy z auta i pod nim zobaczysz, w jakim położeniu jest klapka. Jeśli widzisz biały wiatraczek to masz otwarte, czyli wyłączony obieg wewnętrzny. 2 min roboty
  2. Witam, mam prośbę o analize logów, mam logi statyczne i dynamiczne, myśle, że chyba komplet tego co mnie interesuje. Passata mam od 2.5 roku, a od roku pali więcej. Początkowo było na luzie do 7,3 w cyklu mieszanym, czasem nawet spokojnie mniej (do 120km/h), a teraz jak zamykam się w 8.5 to jest cud. Wydaje mi się po tych danych, ze wtryski zaczynają podawać duzo paliwa. Latem wymieniałem przepływke, bo padła. Była kupiona uzywana. Czasem mam też wrażenie, że turbina ma jakby 2 poziomy, najpierw chwyta normalnie i auto ma kopa od 1800 obrotów, ale poźniej jakby od 2300 obrotów dostawal jeszcze większego kopa. Chyba, ze jest to tylko moje mylne spostrzeżenie. Jeśli ktoś wiecej coś może popwiedzieć, to proszę o jakieś opinie lub sugestie. Z góry dziekuję. dynamiczne: http://vaglog.pl/log_212144.html http://vaglog.pl/log_212142.html statyczne: http://vaglog.pl/log_212143.html
  3. Z lemfordera pod silnik zdecydowanie zrezygnuj, zwłaszcza z tych, jeśl oznaczeń nie ma. Ja zakupiłem, były takie same oznaczenia jak na twoich zdjeciach, pudełko oryginalne, a auto tak wibruje, że jeszcze trochę i ***j mnie strzeli (tak, regulacje na poduszke przedniej wlacznie z jej wymiana, dobre zamontowanie, ulozenie silnika wszystko było zrobione). Nie popełniajcie tego błędu kupując pod silnik lema.
  4. Zgadza się, masz konsolę 2din, nie musisz nic przerabiać, żeby zamontować "kombajn".
  5. Niepoprawna. Powinno być 12V, może nie zawsze dokładnie, bo mi miernik pokazuje 11.97, ale 10 to za mało. Sprawdź, czy kable nie są zaśniedziałe na wtyczce.
  6. Igłą nic nie zrobisz. To tak na szybko. Zdejmij w bagażniku boczek gdzie masz dojście do lampy tylnej lewej. Tam powinien być wężyk od płynu do spryskiwacza który idzie do klapy, będzie tam też złączka. Rozłącz sobie w tym miejscu, wtedy użyj spryskiwacza i sprawdz czy tutaj dochodzi płyn. Jeśli dochodzi, to masz zatkany fragment od tej złączki przez klapę do wyjścia na szybę. Wtedy czeka Cię tylko i wyłącznie zdjęcie tapicerki od klapy i dobranie się do kolejnej złączki która wchodzi w wycieraczkę i spryskiwacz. Jeśli do tego miejsca też dochodzi, to musisz rozebrać ten silniczek i tam dobrze wyczyścić, zwłaszcza rurkę przez która idzie płyn na zewnątrz. Tylko przy sprawdzaniu w bagażniku podłóż jakąś butelką bo sobie zalejesz bagażnik.
  7. Miałem podobna sytuacje, lewy psikał, prawy się wysuwał ale jakby brakowało mu już ciśnienia do psiknięcia. Zdawało mi się, że wysuwa się ciężko prawy spryskiwacz wiec wyciągnąłem go ręką na zewnątrz do końca i napsikałem wd-40 tam gdzie się wsuwa i po nim też, rozruszałem i teraz chodzi już ponad rok czasu. Nie wiem czy Tobie to pomoże, ale spróbuj.
  8. Tak, da radę ten adapter. Mapa DX nie jest wcale zła, sprawuje się bardzo dobrze jeśli jest aktualna. (Przynajmniej mnie jeszcze nie zawiodła).
  9. Z tego co wiem to nie da rady połączyć się interfejsem z klimatyzacją manualną, tylko z climatronikiem można
  10. Witam, tak dla pewności muszę zapytać, nim zacznę cokolwiek kupować. Mam passata z 2003 roku z licznikiem 1/2 fis, koncówka 829D czyli jest z can, jeśli myślę dobrze. (vag łączy się z can w opcjach) Miałem radio zwykle na kasety, zamierzam zmienić na nawigację. Żeby mi wyświetlało na fis wszystko z radia to wiem, że muszę mieć licznik full fils z koncówką 847. Tylko teraz co z navi i sygnałem gala i kostkami mini iso. Planuję kupić MFD wersja D. Na allegro jest trochę adapterów tego typu http://images37.fotosik.pl/1995/e122748bc28869efgen.jpg opisane, ze wystarczy doprowadzić tylko sygnał GALA, żeby nawigacja działała. Czyli jak rozumiem, to sygnał GALA doprowadzam włącznie z kablem diagnozy własnej K do mojej czarnej złączki którą mam fabrycznie w aucie od radia. Tak? Wtedy wpinam w ten adapter, a drugą koncówke w radio i te jedną w fis jeszcze? I wtedy teoretycznie nawigacja powinna działać tak? Prócz wyświetlania na fis (to poźniej). Dobrze to rozumuję, czy jestem w błędzie? edit: Dobra po trzeźwym przejrzeniu jeszcze raz schematow ogarnalem o co biega. Po prostu sygnał gala z czarnej kosti przeprowadzam do tej kostki FIS, podlaczam i smiga. Potwierdzi ktoś moją teorie?
  11. Poczytaj ten temat: http://forum.vw-passat.pl/threads/21567-ALternator-padl/page3?highlight=generator Chociaż po tym co napisałeś to wnioskuję że padł regulator. Miałem to samo po zakupie auta, wymieniłem regulator (koszt kolo 70zł, zależy też od sklepu) i do dziś wszystko działa jak należy. Groźne czy nie, jeśli Ci faktycznie nie ładuje akumulatora to w pewnym momencie akumulator się rozładuje i nie odpalisz auta.
  12. Czujniki masz dobre, manetka nie reaguje. Skoro działał po ruszaniu manetką będzie to wina manetki. Innej opcji na te chwile nie widzę.
  13. Pozwolę sobie skorzystać ze zdjęcia użytkownika tego forum z tematu o kierownicy multifunkcyjnej. Mam nadzieję że nie będzie miał mi tego za złe. Mianowicie co to za czarna wtyczka obok tej żółtej? (czarno biała w sumie) Mam taką samą tylko jest wpięta do czegoś nad żółtą wtyczką i nie wiem do czego służy. http://img9.imageshack.us/img9/8112/dscn0868c.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności