Skocz do zawartości

lukaszoo

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukaszoo

  • Urodziny 05.08.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ropczyce

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Przeprowadziłem dzisiaj diagnostykę klimatyzacji według opisu kolegi kubelt z pierwszej strony. Po tej czynności wyświetliło się 444 02. Czyli niby brak błędów. Interesuje mnie natomiast druga część czyli 02. Kolega napisał: więc skąd ten kod 02. Czy to oznacza jakąś usterkę?
  2. Kolego według mnie to są za niskie obroty do przyspieszania. Nie ma siły żeby wtedy coś sie nie tłukło.
  3. Witam. Podłączę sie do tematu. Posiadam w swoim passacie oryginalne radio VW BETA. Chciałbym do niego zamontować zmieniarke. W lewym schowku w bagażniku (Variant) znalazłem kabel z wtyczką jak na zdjęciach niżej. I tutaj mam 2 pytania: Czy to kabel do którego podpina się zmieniarke, i czy zmieniarka, którą ewentualnie kupie, powinna posiadać jakiś dodatkowy stelaż do jej mocowania? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/30b112fa746d7b68.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b44e50dae56acefa.html
  4. Kolego a nie dwrotnie? Ja już sie przyzwyczaiłem do tych hamulców, problem jest tylko wtedy, gdy sie przesiadam do innego auta i przy hamowaniu ląduje na szybie.
  5. Ja też zauważyłem, że niestety aby auto zaczęło naprawdę mocno hamować trzeba użyć dużo siły. Co prawda Passat nie jest lekki, więc jest co hamować ,ale myślę że serwo w modelu przed liftem mogło by być trochę mocniejsze (wydajniejsze). Głupie uczucie jak przesiądę Sie z Paska do starego Forda ojca i tam wystarczy tylko musnąć pedał i auto stoi.
  6. Zgadza sie nie ma co kombinować, tym bardziej że nie ma jej nawet do czego przykręcić.
  7. Kolego też posiadam AJM i też nie ma tej dodatkowej osłonki nad filtrem, ani miejsc w które można by ją przykręcić, więc myśle że wychodziły też wersje bez niej.
  8. Dziękuje serdecznie koledze za rzeczową odpowiedź.
  9. Dziękuje serdecznie kolego. Co do licznika moje pytanie było na razie teoretyczne, ale w razie czego kolega z forum zaproponował pomoc. Zdziwiłeś mnie natomiast z tym CANem myślałem że każdy AJM je ma no ale trudno. Mały schemacik z którego korzystałem:
  10. Witam. Posiadam Passata B5 AJM z 99r. Podczas wymiany rozrządu okazało się że sprężarka klimy jest nieszczelna. Mocno poci się przy kole pasowym i na łączeniu połówek (słowa mechanika), mechanicznie działała dobrze (gdy w układzie był jeszcze gaz). I tu pojawia się pytanie czy sprężarkę można regenerować, czy lepiej kupić "nową" używaną. Pytam gdyż mechanik twierdzi że takiej sprężarki nie można regenerować i żeby szukać nowej.
  11. Witam serdecznie podłączę się do tematu. Posiadam passata takiego jak w opisie. Ma on licznik z podstawowym komputerem (malutkie okienko pod obrotomierzem). Czy dało by sie zmienić ten licznik na pełny komputer (duże okno pomiędzy obrotomierzem i prędkościomierzem), a jeśli tak to co do tego było by potrzebne. Dodam że nie musi być to licznik z modelu po lifcie. I drugie pytanie czy mój Passat posiada szynę CAN? Pytam gdyż nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, wielu formułowiczów twierdzi że CAN był montowany w modelach po lifcie, jednak ze schematu elektrycznego który, znalazłem wynika że posiadam tą instalacje. Przepraszam za niefachowe podejście, ale jestem laikiem w tych sprawach. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  12. Dziękuje serdecznie kolego. U mnie napięce pojawia się dopiero w czasie rozruchu silnika, więc po dłuższym postoju trzeba pokręcić troszke dłużej. Co może powodować że napięcie pojawia się dopiero po rozruchu? Czy to wina przekaźnika?
  13. Panowie a jak to jest w dieslu, gdy też występuje pompka elektryczna w baku. Czy tam również powinno być podawane napięcie przed rozruchem silnika?
  14. Dziękuje serdecznie koledy. Pozdrawiam
  15. Z góry przepraszam że pisze tutaj, wiem że to nie ten temat, ale jako nowy użytkownik nie moge tworzyć nowego tematu. Mam pytanie czy wiecie może czy jest już otwarty wjazd na autostrade A2 w Łodzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności