Skocz do zawartości

123piotr456

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O 123piotr456

  • Urodziny 03.03.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pabianice

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1996
  1. 123piotr456

    Pin do immo

    Tak wiem o tym zerze, A więc tak po dzisiejszej walce: samochód nie da sie zaprogramować (immo) samochod odpalil na mrugającej lampce od immo wg zrzutu z VCDS wydaje mi sie ze uwalilem soft podczas sciągania, ale bardziej mi sie wydaje podczas próby programowania --powod słaby aku mozesz zobaczyc ten zrzut procedura zależy w zależnosci od programu robiłem to vag comem 11.3 vag comem 3.11 vag commandrem 1.4 passatlasteprom2.zip powyzej są dwa epromy zgrane vag commandrem jeden jest zgrany z instruments a drugi jest zgrany tego przycisku poniżej w vag comandrze z eeprom(chyba tak nazywa się ten przycisk. mogłbyś zerknąć.
  2. 123piotr456

    Pin do immo

    dzieki wielkie własnie taki mi wyskoczył ale nie mogę zakodować kluczyków wyskakuje mi error na kanale 21 przy wpisaniu liczby 1 moze ma ktoś jakiś pomysł co moze byc przyczyną mece sie z tym od dwóch dni rózne kable rózne sposoby auto moje ot 1.9tdi avf(zmieniłem paszczaka ) immo3?
  3. 123piotr456

    Pin do immo

    Witam mam problem z odczytaniem pinu dokładnie taki przypadek jak napisał kolega albus chce jeszcze sprawdzić cy vag commander dobrze szcztał pin moze mi ktos podać z epromueprom fl.zip
  4. Witam Wtryskiwacze w moim przypadku wytrzymaly 86000 kilometrów później wymienilem je na keihin wtryskiwacze byly czyszczone przy 60000kilometrow w myjce ultradźwiekowej i bylo ok przy nastepnym czyszczeniu juz nic nie pomoglo /p Piotr
  5. Witam też mam do wymiany przegub, KAGER się nie sprawdził do wymiany po 8miesiącach przy delikatnej jeździe zastanawiam się nad ruvilem
  6. witam Irecki3 a jak powinien być podłączony ten brazowy przewód i gdzie bo też mam problem a montażyci mowią ze jet dobrze tez mam paska na turbinie
  7. okej po przekreceniu kluczyka nie ma masy na ECU ???? i co dalej ??? jak rozrusznik zaczyna kręcić to pompa dopiero zaczyna podawać i masa pojawia sie na przekaźniku od komputera (na komputerze pojawia sie masa) a po przekreceniu klucyczyka nawet na 3 sek nie pojawia sie masa ktoś moze mi pomóc plisssssssssss
  8. Dzieki za podpowiedź kabelki posprawdzam w sobote bo poźno kończe robote w tygodniu, pytanie za co odpowiada pin 4 w ECU, reszte sprawdzalem jest ok(styki przekaźnika, bezpiecznik, zasilanie bezpośrednio na wtyczce do pompki.) Witam sprawdziłem kabelek do ECU pin 4 i tam jest 12 volt po przekreceniu kluczyka , jak sprawdzilem obwód od pin4 do kabelek czerwono- niebieski (tam gdzie jest ecu) to nie ma przejścia to jest prawidłowe czy nie ???? bo troche sie gubie ??
  9. Witam wiem że problem na forum był poruszany ale nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na mojeg paska: Passat b5 1.8T silnik AEB gaz BRC sekwencja zimy silnik po nocy: otóż po przekręceniu kluczyka na zapłon przed odpalenim z rozrusznika pompy paliwa wogole nie słychać a jak gdy zaczne kręcić rozrusznikiem pompa się załącza, sprawdzałem przekaźnik i jest dziwna sytuacja przekaźnik sprawny ale na wyjściu napięcia do przekaźnika jest 6,8 V[kluczyk przekręcony na raz ] a gdy zaczynam kręcić rozrusznikiem pojawia się już prawidłowe 12V na zasilaniu przekaźnika to napiecie jest takie same zawsze czy na zimnym czy na cieplym silniku. Na ciepłym to nie ma problemu z odpaleniem ale podejrzewam ze to jest spowodowane ze paliwo jest w ukladzie dolotowym a jak jest zimny ciśnienie spadnie i jest ciezko odpalić za 3,4 razem odpala, jestem zdesperwoany prosze o pomoc !!! --- scalone --- czy nikt nie spotkał sie z takim przypadkiem moze jakas drobna wskazowka?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności