Skocz do zawartości

irekk84

  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O irekk84

  • Urodziny 15.12.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Irek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ostrowiec/Parczew

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Hej. Gdzie w Ostrowcu lub okolicach znajdę warsztat, który sprawnie i bezproblemowo zdemontuje, wyśle do regeneracji (lub zregeneruje sam) i zamotuje z powrotem turbinę w 1.9 TDI 130KM ? Ma być to zrobione dobrze, nie koniecznie za psi gorsz.
  2. Też tak miałem jak temperatura spadła poniżej zera, długo trzeba było kręcić, po odpaleniu szarpało budą, 3 z 4 świec było spalone, po wymianie wszystkich, wszystko wróciło do normy, tylko zagrzewam świece 2-3 razy w mrozy poniżej -10 stopni.
  3. To ustrojstwo nazywa się moduł komfortu i znajduje sie pod fotelem kierowcy Zamki też proponowałbym przelutować, a przynajmniej zamek z drzwi kierowcy. Czasem może tylko nie łączyć na złączce pomiędzy słupkiem a drzwiami, kiedyś tak miałem i nie zamykało mi drzwi lewy tył. Oto fotka modułu pod fotelem kierowcy
  4. Witam. Też mam problem z nierówną pracą silnika afv Mianowicie: Na co dzień wszystko jest ok. Raz na jakiś miesiąc robię ciągiem 180km, następnego dnia rano szarpie budą ok 30s i dość mocno dymi, odpala też z lekkimi problemami (trzeba 2-3s kręcić) Gdy rano jeżdżę do pracy i wracam odpala bez problemu i nic nie szarpie ani nie dymi, jedynie po dłuższej trasie. Myslę nad sprawdzeniem świec chyba że macie jakieś inne sugestie. Pozdrawiam Irek
  5. No więc jak to jest Panowie? Mozna tylko jedną funkcję wykorzystać na raz? ktoś sie wypowie ?
  6. Ładny wynik kolego, u mnie 5,4 l/100km też bez oszczędzania, poprostu zwykła jazda z wyprzedzaniem jak zawsze, tylko hamowanie biegami. przy klimie spalanie 5,8.
  7. Zacznij od odkręcenia lampy i sprawdzenia czy uszczelka sie nie podwinęła, mi lekko parowała i też nawierciłem otworek, a trzeba było jedynie poprawić tą uszczelkę i lampa jest znowu szczelna
  8. Ale czy nie jest tak, że jeśli z kluczyka domykanie działa to MK obsługuje domykanie z pilota? Ktoś mi tak właśnie kiedyś napisał. U mnie z kluczyka domykanie działa, a z pilota nie da się kablem, który mam przez ten czeski program zaprogramować
  9. Nie zgodzę sie z tym, Kupiłem najtańszy kabel, cena coś około 30zł i domykania szyb mi nie chce zrobić, ryglowanie drzwi działa bez zarzutu, jaki i dźwięk przy otwieraniu/zamykaniu auta, wszystko oprócz domykania.
  10. U mnie tez było to samo, parowały po każdym myciu i po każdym deszczu, nawierciłem te otworki, troche sie poprawiło, ale nie do końca. Ostatnio zmieniając żarówkę w owej lampie, zauważyłem, że uszczelka jest podwinięta, po poprawieniu jej wszystko jest ok.
  11. A próbowaliście po otwarciu auta otworzyć go jeszcze raz ? U mnie tak jest, że za pierwszym razem pilot nie otwiera bagażnika, ale za drugim razem już otwiera. Coś się musi mechanicznie blokować, poczekam na ocieplenie i rozbebesze całość celem nasmarowania i przeczyszczenia. Druga dziwna sprawa jest taka, że podchodze do auta, otwieram je raz, bagażnika nie da sie otworzyć, wsiadaqm, jadę jakąś odległość, wysiadam i bagażnik da się otworzyć ,tak jakby coś go otwierało, ale z opóźnieniem.
  12. Ja bym stawiał na kończące się szczotki, ewentualnie regulator napięcia, ale szybciej to pierwsze
  13. Da się to wyłączyć, przeczytaj post nr 40 w tym wątku, str nr 2.
  14. lusterko na maxa w prawo i w dół, wkładasz palce w otwor między szkło a obudowę i ciągniesz z wyczuciem, najprawdopodobniej któraś z wsuwek nie łączy, poprawić poczyścić i powinno chodzić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności