-
Liczba zawartości
131 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O arcir2d2
- Urodziny 25.03.1980
Informacje osobiste
-
Imię
artur
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
piaseczno
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AVG)
-
Rok produkcji
1999
-
znalazłem :kciuki okazało sie ze trafiona kostka pod stacyjka cena 60 zeta roboty 10 minut a jaka radośc
-
przegrzewanie sie silnika/ wywalanie g12
arcir2d2 odpowiedział lysy225 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
przewod stwardnieje jak sie wytworzy cisnienie aby wyeliminowac pompe wody to po odpaleniu silnika zacisnij reka gorny przewod a ktos niech ci przegazuje jezeli przewod twardnieje to pompa jest ok jezeli nie to jasne ze masz pompe do wym -
witam odswierze temat moze ktos sie z tym tematem uporał u mnie jest ten problem ze nie zawsze ale jak odpale auto i wrzucam wsteczny to gasnie silnik jak wrzuce wsteczny i probuje odpalic to kreci ale nie odpala wrzucam na luz odpala pacjent to 1,9 tdi manual 5-biegowy b5 99'
-
sprawdz lozyska kol ew opony
-
czesty przypadek pekniety korpus badz nieszczelnosc na oringu radze wymienic ten krociec na nowy razem z oringiem jest to niedroga czesc nawet w aso
-
jezeli piszczy to prysnij np wd na pasek jak przestanie to masz do wz pasek jak nie to rolka lub sprzegielko ---------- Post added at 20:57 ---------- Previous post was at 20:51 ---------- na napinaczu masz mijsce na klucz 16/17 naginasz i blokujesz bolczykiem ok 5mm luzujesz dwie sroby na ampul 6mm i masz luzny pasek do wymiany mozesz odkrecic sroby calkiem i zdjac napinacz najlepsze dojscie od dolu od gory sie nie da
-
Urwalo sie mocowanie napinacza paska wielorowkowego??? :(
arcir2d2 odpowiedział sztux → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
jak obrocisz w ktora kolwiek strone sprzegielkiem i momentalnie zatrzymasz to wirnik powinien sie jeszcze troche obrocic w kierunku obrotu -
Prawidłowa wymiana filtra oleju w TDI
arcir2d2 odpowiedział laki → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
max masz pod kulka poczatek A a poziom powinien utrzymywac sie do dolnej granicy B ---------- Post added at 20:26 ---------- Previous post was at 20:25 ---------- dolne B min -
takie zachowanie podobne jest do luznego docisku sprzegla czy to sprawdzony mechanik :hmm
-
moze byc zimering na wale silnika ale moze tez splywac ci olej spod uszczelki od przestawiacza czesty przypadek w 1,8
-
moze byc wina klockow a moze byc wina tarcz u mnie od momentu zakupienia auta mam zamontowane przez poprzedniego wlasciciela lecz zaczynaja piszczec nawet przy wolnej jezdzie w korkach normalnie ale zostalo ich nie duzo i przy wymianie nie bede kombinowal i zarzuce ate
-
mozliwe ze po wymianie lacznika nie skrecili wieszaka wydechu przy skrzyni biegow
-
skad dokladnie masz ten wyciek ze trzeba zdjac skrzynie i walki
-
Klapka zasłaniająca miejsce na lewarek - jak przymocować ?
arcir2d2 odpowiedział radas → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
potwierdzam przed zima zgubilem prawa ale byla uszkodzona i tez kupilem w aso za ok 30 dych a moze mocowanie tych zaslepek masz uszkodzone w progu powinna sie zapinac na takie dwa bolczyki ktore sa w progu w gornej czesci mocowania a nastepnie zatrzasnac cie na dole -
moze macie to samo co u znajomego jezdzil sobie paskiem jakis rok model 2007 i mial po jakims czasie taki bol ze pedal sprzegla mu zostawal w polowie nie odbijal do konca wymienili pompke i taka przejsciowke na skrzyni co ma odpowietrznik nie pomoglo wymienili kpl sprzeglo docisk tarcza dwumasa nie pomoglo po 3 wizycie wymienili lozysko wyciskowe i ok :kciuki tylko nie rozumiem czemu nie wymienili lozyska razem ze sprzeglem