tedy Zgłoś #1 Napisano 9 Stycznia 2007 Witam mam taki problem parę dni temu zauważyłem że lewa strona deski rozdzielczej tarcza z temperaturą i paliwem jest nie podświetlana, więc najprawdopodobniej przepaliła się żarówka i mam pytanie jak rozebrać deskę żeby nic nie popsuć aby dobrac się do tej żarówki, szukałem na forum i faq ale jakoś nie znalazłem dokładnego opisu jak rozebrać deskę co i gdzie trzeba odkręcić,czy trzeba ściągac kierownicę itp moje auto to b4 1,9tdi z poduszkami więc się trochę boje jak by mi przyszlo ściągać kierownice z poduchą, za wszystkie podpowiedzi z góry wielkie dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stempel72 Zgłoś #2 Napisano 9 Stycznia 2007 Kierownicy nie zdejmujesz. Wyjmujesz kratki nawiewu powietrza i pod nimi są śrubki, musisz wyjać zespolony włącznik świateł np nożen wkładając go w górną szczeline od lewej do prawej, zdjąć plastik osłaniający gniazdo VAG, tam też jest śruba. Jak już wyjmiesz plastik osłaniający zegary, to póżniej już z górki. Mijej pracy, to nic trudnego. Aaa kratki wlotu pow. też wyjmuj nożem podważając je po bokach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #3 Napisano 10 Stycznia 2007 i jeszcze jedna cenna rada przed wykręcaniem śrubek za kratkami nawiewu warto obrócić to kółko regulacji by wloty były zamknięte zastawkami, jeżeli tego nie zrobisz i spadnie ci śrubka do srodka to bedziesz się meczył z jej wyjęciem pół dnia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Why Zgłoś #4 Napisano 10 Stycznia 2007 Dzięki, właśnie miałem sam napisać taki post (zgasła żarówka nad obrotami). Jasno, krótko i na temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smoku215 Zgłoś #5 Napisano 6 Czerwca 2008 Kierownicy nie zdejmujesz. Wyjmujesz kratki nawiewu powietrza i pod nimi są śrubki, musisz wyjać zespolony włącznik świateł np nożen wkładając go w górną szczeline od lewej do prawej, zdjąć plastik osłaniający gniazdo VAG, tam też jest śruba. Jak już wyjmiesz plastik osłaniający zegary, to póżniej już z górki. Mijej pracy, to nic trudnego. Aaa kratki wlotu pow. też wyjmuj nożem podważając je po bokach. Witam! Odkręciłem wczoraj wszystko tak jak powyżej napisane ale nie mogę dostać się do żarówek, tak jakby coś trzymało licznik. A może trzeba odkręcić linkę od prędkościomierza ? Proszę o pomoc bo została mi tylko jedna sprawna żarówka:provw: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakubm_wro Zgłoś #6 Napisano 6 Czerwca 2008 ... A może trzeba odkręcić linkę od prędkościomierza ... witam, swego czasu tez wymienialem zarowki (na niebieskie) i z tego co pamietam to linka predkosciomierza nie jest przykrecona a jedynie "wsadzona" w takie gniazdo z tylu licznika. licznik faktycznie jest ciezko wyciagnac ale da sie. pozniej jeszcze trzeba sie niezle nameczyc (mam za duze lapska zeby tam wygodnie grzebac) z wsadzeniem linki predkosciomierza na swoje miejsce. powodzenia;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
claxon Zgłoś #7 Napisano 6 Czerwca 2008 Musisz wyjac cala obudowe z zegarami odkrecajac trzy lub cztery wkrety a plastikowa przezroczysta oslone pozniej (dwa wkrety) z tylu obudowy jest gniazdo od szybkosciomierza przy wkladaniu zegarow wyciagnij troche linke ona sama powinna wskoczyc na miejsce, kolumne kierownicy opusc na doł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #8 Napisano 6 Czerwca 2008 E tam perzeciez do tego nie trzeba wyciągać zegarów, nie chce mi się drugi raz pisać więc szukajcie w moich postach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smoku215 Zgłoś #9 Napisano 6 Czerwca 2008 Dzięki koledzy za podpowiedzi. Jutro robię drugie podejście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Madcore Zgłoś #10 Napisano 20 Czerwca 2008 witam, mam taki problem, nie swieci mi podswietlanie zegarow ale rowniez podswietlanie radia. Prosze o pomoc o co chodzi. czy trzeba tylko wymienic zarowki w desce rozdzielczej czy jak ? mam Passata 95 r. silnik 1.8 (ADZ) z gazem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djmaniek3 Zgłoś #11 Napisano 23 Października 2009 odświerze temat. Mam taki problem z założeniem właśnie tablicy rozdzielczej. Nie moge zatrafic na predkościomierz. Meczyłem sie z pół godziny i myślałem że wskoczył ale jednak nie prędkościomierz i kilometromierz nie działa. Jak to zakładac ??? najpierw góre? A potem dół czy na odwrót. Ja mam wersję manualną licznika 1,9 TD wersja licznika DIESEL 3000. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #12 Napisano 24 Października 2009 Jak założysz licznik i nie będzie kręcić kilometrów, podnieś maskę i pociągnij za linkę szybkościomierza do siebie. Linka jest na sprężynie, wskoczy na swoje miejsce, lejek przy liczniku to umożliwia. I delikatnie co by linki nie wyrwać z mocować co się mnie przytrafiło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #13 Napisano 24 Października 2009 jak mówi HOTAIR grzebac po forum! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flame3 Zgłoś #14 Napisano 24 Października 2009 WITAM ! Koledzy podajcie mi oznaczenie żarówek / ledów jakie mam kupic zeby wymienic podświetlenie zegarów i i jakie są lepsze białe czy niebieskie diody? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djmaniek3 Zgłoś #15 Napisano 13 Grudnia 2009 co do podświetlenia zegarów ja wypierniczyłem oryginalne i założyłem tarcze indiglo, efekt mówi sam za siebie. Montaż bardzo prosty, trochę czasu i jak na tą porę roku dobry byłby garaż. A co do diód to proszę bardzo. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/21bfc70828a4ed7f.html aczkolwiek nie jestem pewny co dożarówki pod tarczą dlaczego? ponieważ narazie nie wymaga ona u mnie zmiany podświetlenia na zegarze a nawet ładnie się komponuje z tymi tarczami. Ja obecnie czekam na żaróweczki już mam zamówione i czekam na przesyłkę. Jak skończę to wrzucę parę fotek. Jaki efekt końcowy będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szotek87 Zgłoś #16 Napisano 14 Grudnia 2009 a mozesz podac jakis link do tych zegarów ? fajne nawet ja czekam na lakier do wskazowek zeby na czerwono pomalowac, też potem wrzuce do swojego tematu fotki dzis koles wyslal listem poleconym takze do konca tygonia fotki beda pozdraVWiam ciekaw jestem jak to swieci wieczorem juz po zamontowaniu w furze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #17 Napisano 14 Grudnia 2009 zegary indiglo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #18 Napisano 29 Czerwca 2011 wybaczcie za odkop czy podświetlenie MFA to też żarówka R5? Trzeba cokolwiek bardziej rozebrać do wymiany tej żarówki czy tylko wyjąć zegary z auta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #19 Napisano 30 Czerwca 2011 Ja w b3 wymieniłem wszystkie żarówki podświetlenia licznika (te z tyłu) i MFA świeci na czerwono. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #20 Napisano 30 Czerwca 2011 właśnie mam zegary na blacie. 94 rok, mfa, benzyna 1.8 ABS, manual, GT wersja i... nie mam linki tylko wszystko w elektryce - jedna kostka. 5 wkrętów do wykręcenia żeby zdjąć plastik dookoła licznika, potem dwa wkręty którymi przymocowany jest sam licznik i wyciągamy - u mnie się zmieścił w dziurze w kierownicy Patrząc z tyłu to na górze licznika są trzy żarówki do podświetlenia tarcz a na dole są dwie żarówki - jedna podświetla u mnie licznik kilometrów (mam cyfrowy) - a druga podświetla mfa. Wszystko dostępne od zewnątrz, bez żadnych kombinacji. Jest też trzecie zagłębienie na żarówkę, ale u mnie ono jest zaślepione. To jest miejsce na wyświetlacz biegu w automacie. Poziom trudności żaden. Robota na 10 minut. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach