Why
-
Liczba zawartości
31 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Why
- Urodziny 18.01.1976
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Rzeszów
Samochód
-
Generacja
B4
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1995
-
Why obserwuje zawartość → [N75] Co to za przekaźnik / bezpiecznik ?, Zaklekotał i zdechł - naprawiać, wymieniac czy złomować, Wymiana czujnika ABS i oraz 1 inny
-
Zaklekotał i zdechł - naprawiać, wymieniac czy złomować
Why odpowiedział Why → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Dziękuję wszystkim za rady. Niestety poza jednym ugiętym zaworem okazało się, że odpadły wszystkie koła pasowe (klimy, pompy, wspomagania i rozrządu!!) razem z kawałkiem wału korbowego Czyli wymiana silnika. Kolegę z Przeworska już poznałem osobiście, od niego tydzień przed awarią brałem zaciski na tył i wcześniej tez kilka rzeczy... Zobaczymy. -
Witam serdecznie i szukam rady. Dzisiaj w trakcie jazdy (w korku) silnik zaklekotał i zdechł. Koło pasowe (wielorowkowe) wygląda jakby nie miało współosiowości z wałem korbowym, pasek spadnięty. Ale zatrzymanie pracy może świadczyć o zerwaniu/przestawieniu rozrządu - a przed długim weekendem warsztaty w okolicy zastawione i nie ma jak sprawdzić Ponieważ rok temu miałem już problemy z rozrządem (ścięty klin koła na wale, wymiana popychaczy), zwracam się z pytaniem, co byście zrobili: -naprawa - remont kapitalny silnika -wymiana silnika na taki sam używany -złomowanie i szukanie "nowego" auta. Żeby utrudnić co nieco opiszę o stanie tuż sprzed awarii: - rok temu popychacze, rozrząd, regeneracja turbiny, niestety mechanik przy montażu się nie popisał i zamontował "na sucho", piszczała ale auto jeździło żwawo - miesiąc temu zawieszenie z przodu (sworznie, tuleje wahaczy, końcówki drążków) - tydzień temu przewody hamulcowe (od pompy po zaciski z tyłu - rdza), zaciski na regenerowane, parownik klimy (dziura), elektronika klimy (świrował komputer silnika myśląc że chcę przyśpieszać i odłączał sprężarkę) Czyli z jednej strony dużo zrobione, władowana kasa nie do odzyskania, z drugiej auto ewidentnie daje znaki, że ma mnie dość Co byście zrobili ? :sciana
-
Ja miałem takie objawy po wymianie czujnika. Po dopięciu VAGa i testach na placu okazało się, że przy małych prędkościach (<10km/h) ten nowy czujnik pokazywał nieco mniejszą prędkośc niż pozostałe, co przy hamowaniu skutkowało włączeniem ABSu i terkotem pod nogą Po wymianie czujnika na inny egzemplarz, wszystko działa poprawnie. PS. Kontrolka ABSu nie świeciła, czujnik działa poprawnie miał tylko inną harakterystykę niż pozostałe.
-
Potrzebuje informacji na temat Goclever 3584
Why odpowiedział gringo71 → na temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
Mm GoClevera 4330 i mozna z nim zrobic wszystko Uruchamiac jako czysty Win Mobile, uruchamiac inne programy (mapy) -
[N75] Co to za przekaźnik / bezpiecznik ?
Why odpowiedział adiadrian → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Jeśli się nie mylę, to zawór EGR, poszukaj postów z tym zwrotem, to dowiesz się więcej o jego działaniu. Ja wiem, że sobie wydaje jakieś dzwięki ale skoro mi VAG nic złego o nim nie mówi, nie dotykam -
Nie pociesze kolegi - przerabiałem temat jak kupiłem paska. Przewód powietrzny jest plastikowy, przy bloku jest o-ring, ale cieknie bo plastik lubi pękać wokół śrub. Niestety do naszego 1Zeta nie ma metalowych (droższych tylko o 30 pln), a plastikowy kosztuje półtorej stówki (pan w sklepie się ucieszył: "taaak, odma, niestety nikt nie robi zamiennika, tylko oryginał...")
-
zawór doładowania turbiny i tykanie w 1,9 tdi mułowatym
Why odpowiedział hotair → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Potwierdzam, u mnie tez. -
Zdaje sie ze na elektrodzie ktos to opisywal, warunki tam przedstawione byly z lekka zakrecone, a szlo to jakos tak: - temp. otoczenia <5 stopni C - temp. silnika > 70 stopni - obciazenie alternatora nie wieksze niz 50% Sterowanie bezposrednio z ECU Ale sporo bylo glosow krytycznych. Jak juz pisalem, u mnie co kilka dni (jesienia) przepalal sie bezpiecznik, wiec nie zauwazylem jak to dziala, dotykal tego bede dopiero na wiosne...
-
Jak zrobić efekt wolnego wygaszania lampki wewnątrz?
Why odpowiedział temat → Elektryka, oświetlenie
No i ... ze sie tak niesmialo zapytam -
Ja musialem ywalic jeszcze w golfie, a pytania w sklepie o nowy malo zyciem nie przyplacilem... 180 zeta... za kawal zelaza w gumie...do golfa 2... zawal po prostu zawal a potem jezdzil i jezdzil...az do wypadku
-
Przepraszam za jakość zdjęcia - telefon Ale myśle że rozwiąże to problem To w czerwonym kółeczku to kostka immobilizera - albo przerzuć do nowego kluczyka, albo noś stary kluczyk z nowym
-
Troszke duzo, fakt. A silnik czysty? bo widzialem (na tym forum chyba nawet) fajne zdanie - passaty nie gubia oleju, one znacza teren zdaje sie ze lubia uszczelki miski popuszczac delikatnie - u mnie tak jest chyba, zobacze jak przy nastepnej wymianie oleju wymienie i ta uszczelke
-
I dokładnie to do czujnika temperatury oleju dla MFA jest ta złączka - też posiadam (złączkę, nie MFA niestety )
-
świece żarowe wymienione i dalej słabo pali
Why odpowiedział dolkom → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Zgadzam się z kolegą Rafalito - ten na przedszybiu zasila jedną/dwie/tzy dodatkowe świece żarowe dogrzewające wodę. U mnie też się pali po kilku dniach - widocznie jedna ze świec padła i robi zwarcie. Nie chce mi się jej wymieniać, chyba że w przyszłym roku przy okazji wymiany płynu chłodzącego. A co do działania świec żarowych - najłatwiej i bez żadnych przyżądów sprawdzić tak: jak jest zimno zostawiamy włączone światło oświetlenia kabiny przekręcamy zapłon i patrzymy na światełko - jeśli przygasa na kilka - klikanaście sekund - bezpiecznik świec żarowych i przekaźnik działąją na 100%, czyli słabe palenie spowodowane jest przez uszkodzenie którejś ze świec, pozostałe działają. -
A fakt, w b4 tez mozna sterowac szybami po wyjęciu kluczyka, ale tylko do czasu otwarcia drzwi, nie ma znaczenia, czy kierowcy czy pasażera. A brzęczyk wzbudzają tylko drzwi kierowcy...hmmm...